Elegant casa adossada de 3 dormitoris amb vistes al mar en una exclusiva comunitat privada a Cala Tarida, San José.
Característiques principals de la casa / vil·la
- Vistes al mar
- Terrassa
- Piscina
- Garatge
- Llum natural
- Aparcament
- Zona chill-out
- Vistes
- Vestidor
- Finestres de doble vidre
- Cuina oberta
- Cuina equipada
- Comunitat tancada
- Armaris encastats
- Aire condicionat
- Plànol 135m²
- Superfície construïda 135m²
- Superfície útil 100m²
El que heu de saber d'aquesta casa / vil·la
Aquesta sofisticada casa adossada de 135 m² se situa en una prestigiosa comunitat tancada a Cala Tarida, una de les zones més tranquil·les i cobejades de la costa oest d'Eivissa, coneguda pel seu entorn natural i les espectaculars postes de sol.
La propietat es beneficia d´una excel·lent orientació, que garanteix una lluminositat excepcional durant tot el dia, així com agradables vistes al mar, creant un ambient relaxat i mediterrani.
L'habitatge ofereix una distribució ben equilibrada amb tres dormitoris, tots amb bany privat, proporcionant un alt nivell de confort i privadesa. La zona de dia consta d'un saló-menjador lluminós i una cuina moderna totalment equipada, dissenyats com un espai obert que es connecta directament amb la terrassa.
La terrassa privada és ideal per gaudir del clima eivissenc, ja sigui per relaxar-se, menjar a l'aire lliure o rebre convidats. La propietat compta a més amb garatge, aire condicionat i accés a una piscina comunitària, perfectament integrada a l'entorn.
Ubicada a poca distància de la platja i envoltada de zones verdes, aquesta casa és una opció ideal com a residència principal, segon habitatge o inversió, oferint un estil de vida tranquil sense renunciar a la proximitat de serveis i cales emblemàtiques.
Una atractiva oportunitat per gaudir d'Eivissa amb comoditat, privadesa i vistes al mar.
Sant Josep, Illes Balears: Ubicació y localitzaciò de esta casa / vil·la en Sant Josep, Illes Balears
A Cala Tarida, SAn José:
- A 2 min amb cotxe de Cala Tarida platja
- A 4 minuts amb cotxe de Cala Molí
- A 8 min amb cotxe de San José
- A 10 minuts amb cotxe de Cala Vadella
- A 25 min amb cotxe d'Eivissa ciutat
Certificat d'eficiència energètica de aquest inmoble
Qualificació energètica : En tràmit
Immobles similars Eivissa
No és exactament el que busca?


































































































































































































































