Propietat en exclusiva
MLG64440 2.750.000 € Casa / Vil·la en venda

Casa / vil·la en excel·lents condicions de 5 dormitoris en venda a Granada, Espanya

  • Dormitoris 5
  • Cambres de bany 3
  • Plànol 384m²
  • Dimensions del terreny 5.584m²

Elegant vila d´estil mediterrani, completament renovada, amb amplis espais interiors, luxosa piscina i jardins amb zones chill-out en una parcel·la única de 5.584 m² en venda davant del mar a Salobreña.

Característiques principals de la casa / vil·la

  • Plànol 384m²
  • Superfície construïda 384m²
  • Superfície útil 384m²

El que heu de saber d'aquesta casa / vil·la

Lucas Fox presenta aquesta singular vila, de les més refinades que han sortit al mercat a Salobreña, al bell mig de la Costa Tropical de Granada. Se situa pràcticament a primera línia de mar, amb vistes obertes i ininterrompudes a la Mediterrània i ofereix una privadesa absoluta.

L'habitatge compta amb una superfície de 384 m² sobre una impressionant parcel·la de 5.584 m², una mica excepcional a la zona. L'habitatge es va renovar completament el 2025, amb una reforma en què es va respectar l'encantador estil mediterrani original del xalet del 1976. Alhora, es van incloure materials nobles, acabats d'alta gamma i línies contemporànies.

La vila es distribueix en dues plantes. A la planta principal, un ampli saló-menjador diàfan amb cuina oberta s'obre directament a la terrassa amb vistes al mar que permet l'entrada d'abundant llum natural. A continuació, es disposa una saleta acollidora amb llar de foc, tres dormitoris —tots amb accés directe a la terrassa— i dos banys.

Al nivell inferior, hi ha dos amplis dormitoris amb grans finestrals i vistes al jardí, un tercer bany, una bugaderia espaiosa, un celler i un garatge amb capacitat per a fins a quatre cotxes, amb accés directe a l'habitatge.

Els exteriors són un veritable luxe, amb diverses zones chill-out pensades per gaudir del sol i la tranquil·litat, a més d'una piscina de dimensions generoses que s'integra harmoniosament al jardí.

La vila és, per si mateixa, una residència extraordinària davant del mar, però l'amplitud del terreny també ofereix un potencial excepcional per a inversors. Hi ha la possibilitat de segregar la parcel·la en sis parcel·les independents, amb una superfície mínima de 800 m² cadascuna, cosa que permetria desenvolupar fins a sis viles de luxe en aquest enclavament privilegiat.

Contacteu amb nosaltres per organitzar una visita privada.

Captació exclusiva

Propietat només disponible a Lucas Fox

Casa / Vil·la en venda

Distribució de la casa / vil·la

Planta baixa

  • 2 dormitoris
  • Bany
  • Bugaderia
  • Celler
  • Garatge

Planta alta

  • Saló amb menjador i cuina oberta
  • Terrassa
  • 3 dormitoris
  • 2 banys
  • Zona chill-out amb xemeneia

Exteriors

  • Jardins madurs
  • Piscina
  • Zones chill-out

Granada: Ubicació y localitzaciò de esta casa / vil·la en Granada

Costa Salobreña és una de les urbanitzacions més cobejades de la Costa Tropical, reconeguda per la seva tranquil·litat, la seva proximitat a la platja i la seva excel·lent connexió amb Granada, Màlaga, els seus aeroports internacionals i la majestuosa Sierra Nevada.

Certificat d'eficiència energètica de aquest inmoble

Escala de la qualificació energètica Consum d'energia kWh/m²/any Emissions kg CO₂/m²/any més eficient menys eficient EN TRÀMIT

Qualificació energètica : En tràmit

MLG64440 2.750.000 € Casa / Vil·la en venda