MLG62245 1.895.000 € Casa / Vil·la en venda

Casa / vil·la d'obra nova de 4 dormitoris amb 278m² terrassa en venda a Granada

  • Finalització Q4 2025
  • Dormitoris 4
  • Cambres de bany 6
  • Plànol 245m²
  • Dimensions del terreny 834m²
  • Terrassa 278m²

Aquesta propietat forma part de Valdemar Cases / Vil·les, Granada, Espanya.
Veure més detalls sobre aquesta promoció i cadascuna de les seves propietats

Modern xalet de 4 dormitoris en una parcel·la doble amb vistes al mar i a la muntanya, situat a La Herradura i a poca distància a peu de la platja i restaurants.

Característiques principals de la casa / vil·la

  • Terrassa
  • Piscina
  • Jardí
  • Garatge
  • Ascensor
  • Sostres alts
  • Llum natural
  • Edifici modernista
  • Aparcament
  • Vistes
  • Traster
  • Sistema domòtic
  • Seguretat
  • Safareig
  • S'accepten mascotes
  • Plafons solars
  • Obra nova
  • Muntacàrregues
  • Interior
  • Finestres de doble vidre
  • Exterior
  • Cuina oberta
  • Cuina equipada
  • Comunitat tancada
  • Calefacció
  • Armaris encastats
  • Accés habilitat per a cadires de rodes
  • A prop del transport públic
  • Plànol 245m²
  • Superfície construïda 399m²
  • Superfície útil 245m²
  • Zona comunitària 399m²

El que heu de saber d'aquesta casa / vil·la

Aquestes exclusives vil·les modernes en venda a La Herradura ofereixen dissenys contemporanis impactants i impressionants vistes al mar, postes de sol i les muntanyes de la reserva natural del Cerro Gordo. Situades en parcel·les orientades al sud i sud-oest a prop de la desitjable zona de Punta de la Mona, les vil·les es troben a poca distància a peu de la platja, els serveis locals, els restaurants i l'encantador poble de La Herradura. El preciós port de Marina del Este es troba a només 5 minuts amb cotxe.

La promoció està situada en una zona recentment desenvolupada amb infraestructures d'alt nivell, com ara voreres i enllumenat públic, cosa que facilita l'accés a peu al poble i a la platja. Cada vila està dissenyada de manera única per maximitzar les vistes i compta amb una piscina infinita privada, àmplies terrasses per prendre el sol i menjar a l'aire lliure, i grans finestrals que aporten llum natural i permeten un moviment fluid entre els espais interiors i exteriors. El disseny aprofita al màxim el clima suau de la Costa Tropical durant tot l'any.

Situada en una espaiosa parcel·la cantonera de 834 m², aquesta vila ofereix àmplies vistes al mar, a les muntanyes i a les famoses postes de sol de La Herradura. Amb un disseny modern que emfatitza la vida interior i exterior, la casa ofereix confort i estil durant tot l'any amb el clima suau de la Costa Tropical.

La planta principal inclou una lluminosa sala d'estar-menjador de planta oberta amb grans finestrals, una cuina de disseny integrada i una llar de foc per a les nits més fresques. La suite principal també es troba en aquesta planta, juntament amb un lavabo de convidats i una bugaderia independent. Les zones d'estar s'obren a una gran terrassa de 248 m² amb una piscina infinita i un bany, perfecta per entretenir-se o relaxar-se mentre es gaudeix de les vistes.

A dalt, hi ha tres dormitoris per a convidats amb bany privat, cadascun amb accés a una terrassa privada i vistes a les muntanyes i al mar. Tots els dormitoris tenen armaris encastats.

L'accés a la vil·la es pot fer des del nivell superior, que inclou aparcament per a dos cotxes, cosa que facilita l'arribada dels hostes. També hi ha un garatge per a dos cotxes al soterrani, connectat a la planta baixa per un ascensor privat.

Aquest projecte clau en mà inclou característiques d'alta qualitat, com ara una piscina infinita, una cuina italiana totalment equipada amb electrodomèstics de primera qualitat, banys de luxe amb mampares de dutxa de vidre i armaris encastats. Les característiques addicionals inclouen aire condicionat central, panells solars, un sistema aerotèrmic per a aigua calenta, un ascensor (en algunes vil·les), il·luminació LED exterior i portes de garatge i/o portes d'accés automàtiques. Un altre avantatge notable és l'absència de quotes comunitàries, que ofereix una major independència i eficiència en termes de costos.

Si us plau, poseu-vos en contacte amb nosaltres per a més informació.

Casa / Vil·la en venda

Distribució de la casa / vil·la

Planta baixa

  • Sala d'estar, menjador, cuina
  • dormitori
  • Bany
  • Terrassa i piscina

Primer pis

  • 3 dormitoris
  • 3 banys
  • vestidor
  • Terrassa

Altres

  • Garatge i traster

Granada: Ubicació y localitzaciò de esta casa / vil·la en Granada

Valdemar és una urbanització contemporània que inclou viles modernes a La Herradura, Granada. Gaudeix d'una ubicació privilegiada a la badia de La Herradura, entre Almuñécar i Nerja, amb unes vistes impressionants directament a l'emblemàtica Punta de la Mona.

L'encantadora ciutat costanera de Nerja i el pintoresc poble de Frigiliana a la Costa del Sol es troben a només 17-20 quilòmetres. Aquesta ubicació és perfecta, amb dos camps de golf a prop, l'aeroport de Màlaga a només 45 minuts i l'estació d'esquí de Sierra Nevada de Granada accessible en 75 minuts.

Certificat d'eficiència energètica de aquest inmoble

Escala de la qualificació energètica Consum d'energia kWh/m²/any Emissions kg CO₂/m²/any més eficient menys eficient EN TRÀMIT

Qualificació energètica : En tràmit

MLG62245 1.895.000 € Casa / Vil·la en venda