Villa contemporània de luxe, acabada el 2022, amb piscina infinita i vistes al mar en venda a La Herradura, una de les ubicacions més exclusives de la Costa Tropical de Granada.
Característiques principals de la casa / vil·la
- Vistes al mar
- Vistes a les muntanyes
- Terrassa
- Piscina
- Garatge
- Terres de marbre
- Sostres alts
- Llum natural
- Edifici modernista
- Aparcament
- Zona chill-out
- Vistes a la ciutat
- Vistes
- Vista panoràmica
- Sistema domòtic
- Sistema d'alarma
- Safareig
- S'accepten mascotes
- Plafons solars
- Obra nova
- Interior
- Finestres de doble vidre
- Exterior
- Cuina oberta
- Cuina equipada
- Balcó
- Armaris encastats
- Aire condicionat
- A prop dels col·legis internacionals
- Plànol 261m²
- Superfície construïda 263m²
- Superfície útil 191m²
- Zona comunitària 263m²
El que heu de saber d'aquesta casa / vil·la
Lucas Fox presenta, en exclusiva, aquesta luxosa vila amb un disseny contemporani i vistes al mar, en un dels llocs més exclusius de la Costa Tropical de Granada: La Herradura. L'habitatge, construït el 2022, compta amb materials de primera qualitat i les darreres innovacions en eficiència energètica. Aquesta propietat de 263 m² construïts ha estat dissenyada per maximitzar lʻentrada de llum natural.
Des del moment en què s'accedeix a la vivenda, la sensació d'amplitud i d'elegància és inconfusible. A la planta baixa, hi ha un ampli i lluminós saló amb una moderna cuina italiana perfectament integrada i equipada amb electrodomèstics d'alta gamma. S´ofereixen unes grans vidrieres corredisses que donen a la terrassa principal, amb una espectacular piscina infinita amb vistes al Mediterrani. Aquest espai exterior és ideal per gaudir de la vida a l'aire lliure, amb zones de relaxació i menjador des d'on es contemplen les millors vistes de la badia.
A la planta superior, la vila disposa de tres espaiosos dormitoris, tots amb bany privat i armaris de paret. Cada habitació compta amb la seva pròpia terrassa privada, amb vistes al mar, ideal per gaudir del clima privilegiat de la zona. Gràcies a la seva orientació sud-oest, la vila rep abundant llum natural durant tot el dia.
La propietat està equipada amb un sistema d'aerotèrmia avançat i plaques solars, per a un alt nivell d'eficiència energètica i confort durant tot l'any. A més, la il·luminació led domotitzada permet crear diferents ambients, segons el moment del dia. Per a més comoditat, la vila disposa d'un aparcament amb capacitat per a dos cotxes que completa aquest luxós i privilegiat habitatge.
Si busqueu una casa única en un entorn privilegiat, a la Costa Tropical, poseu-vos en contacte per a més informació o per organitzar una visita.
Captació exclusiva
Propietat només disponible a Lucas Fox

Distribució de la casa / vil·la
Planta baixa
- Saló-menjador amb cuina oberta
- Lavabo de convidats
- Bugaderia
- Terrassa amb piscina infinita
- Aparcament
Planta superior
- 3 dormitoris i 3 banys privats
Granada: Ubicació y localitzaciò de esta casa / vil·la en Granada
Aquesta vila es troba a la prestigiosa urbanització de Punta de la Mona, part del famós i tranquil poble costaner de La Herradura, que pertany al municipi d'Almuñécar. És la zona més sol·licitada i privilegiada de la Costa Tropical de Granada i del sud d´Espanya.
És a només 50 minuts de les grans ciutats de Màlaga i Granada i dels seus aeroports.
Certificat d'eficiència energètica de aquest inmoble
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
Immobles similars Granada
No és exactament el que busca?