Proprietat Nova
VIG64768 275.000 € Parcel·la en venda

Parcel·la en venda a Pontevedra, Galicia

  • Dimensions del terreny 3.200m²

Parcel·la de bones dimensions a la zona molt cobejada d'O Hio, amb vistes a la ria d'Aldán a Pontevedra, a poca distància a peu de la platja.

Característiques principals de la parcel·la

  • Vistes al mar
  • Vistes a les muntanyes
  • A prop del transport públic

El que heu de saber d'aquesta parcel·la

Aquesta parcel·la es troba a O Hio, a la zona d'Aldán, una ubicació escollida pels turistes més exigents que vénen a Galícia a l'estiu.

Hi ha 3.200 m² d'espai, més que suficients per garantir-vos un lloc privat i tranquil per a la vostra nova llar, i aquest terreny inclou un fantàstic projecte dissenyat per un arquitecte avantguardista, ja amb llicència i llest per construir. Els plans són per a una vil·la de tres plantes amb grans terrasses i obertures per aprofitar al màxim les vistes sobre la bonica ria d'Aldan, i incorpora acabats d'alta tecnologia i fins i tot una piscina coberta. Per descomptat, el nou propietari potser voldrà modificar el disseny, cosa que és possible. Tanmateix, l'avantatge és que el permís d'obra ja està concedit.

Aquesta parcel·la no només ofereix vistes al mar, sinó que també es troba a només set minuts a peu de la platja de sorra de Vilariño. I hi ha una selecció d'altres cales i platges al llarg de la vora de l'estuari i de les famoses aigües cristal·lines d'Aldán. Aquesta zona és perfecta per banyar-s'hi i, com que les platges locals es troben en aigües protegides, és ideal per practicar caiac, paddle surf i altres esports aquàtics.

A prop hi ha aigua corrent, clavegueram i subministrament elèctric.

A més de les nombroses platges precioses, a la zona també hi ha la pintoresca ciutat portuària d'Aldán, on hi ha cafeteries, restaurants i botigues, a cinc minuts amb cotxe, i es pot arribar a Vigo amb cotxe en menys de mitja hora, o es pot agafar el ferri de passatgers que creua la ciutat des del port de Cangas.

Aquesta parcel·la seria ideal per a un comprador que vulgui construir la seva casa de luxe perfecta segons les seves necessitats, vora el mar, amb vistes a la ria, el camp i el port d'Aldán. Tot i que es tracta d'una zona tranquil·la a la vora del mar, està molt a prop de Vigo, la ciutat més habitada de Galícia.

Si us plau, poseu-vos en contacte amb nosaltres per a més informació.

Captació exclusiva

Propietat només disponible a Lucas Fox

Parcel·la en venda

Pontevedra, Galicia: Ubicació y localitzaciò de esta parcel·la en Pontevedra, Galicia

Aquesta parcel·la es troba en una zona tranquil·la i privada de la zona d'O Hio, a cinc minuts del poble pesquer d'Aldán, a 30 minuts amb cotxe de Vigo i el seu aeroport. Aldán disposa de botigues i serveis, i un supermercat.

La platja de Vilariño és a poca distància a peu i hi ha diverses altres platges precioses de sorra daurada a la zona per triar.

Certificat d'eficiència energètica de aquest inmoble

Escala de la qualificació energètica Consum d'energia kWh/m²/any Emissions kg CO₂/m²/any més eficient menys eficient A A

Consum d'energia : A
Emissions : A

VIG64768 275.000 € Parcel·la en venda