Una casa/edifici de dues habitacions amb arquitectura modernista al barri monumental de Santiago de Compostel·la, la capital de la província de la Corunya. Una propietat realment excepcional a la capital de la regió.
Característiques principals de la casa / vil·la
- Sostres alts
- Propietat d'època
- Parquet
- Llum natural
- Característiques d'època
- Edifici modernista
- Vistes a la ciutat
- Traster
- Sistema d'alarma
- Renovat
- Cuina oberta
- Cuina equipada
- Calefacció
- A prop dels col·legis internacionals
- A prop del transport públic
- Plànol 146m²
- Superfície útil 122m²
El que heu de saber d'aquesta casa / vil·la
Una oportunitat única per adquirir una propietat històrica catalogada que representa un bon exemple de l'Art Nouveau espanyol a Santiago de Compostel·la. Aquesta bonica casa es troba al costat de l'estàtua del rei Alfons II d'Astúries ("El Casto") a la zona monumental de la capital gallega.
A mesura que ens acostem a la propietat, que s'eleva al llarg de tres plantes a la cantonada d'una plaça del barri antic, l'escultura del rei Alfons s'alça a l'esquerra. Una estructura de pedra de granit i formigó, amb les tradicionals finestres blaves i fusteria exterior.
La planta baixa està dividida en dues parts amb dues entrades separades. Una per a un espai multifuncional separat, que pot ser una oficina privada o un magatzem, o fins i tot reutilitzar-se en un espai comercial d'estil boutique, a l'espera del canvi d'ús correcte. Després hi ha la porta d'entrada a la casa que s'obre a un vestíbul amb una bonica escala ornamentada que puja fins als pisos superiors.
Un cop a la primera planta, trobem una cuina moderna dissenyada per Santos, que aprofita molt bé l'espai i el combina amb estil, i una zona de menjador, amb molta llum natural proporcionada per les finestres, que es troben a dos costats, gràcies a la seva ubicació en cantonada. De tornada a l'escala i pujant a la segona planta, hi ha una bonica sala d'estar amb la galeria tradicional original que dóna a la plaça. I a dalt, a la tercera planta, trobem dos dormitoris i un bany compartit.
Aquesta casa està situada en una zona envejable i prestigiosa del casc històric i és un edifici emblemàtic del Modernisme espanyol. Construïda el 1906 per Manuel Hernández i Álvarez Reyero, seria ideal per a una parella o una família petita amb afició a l'arquitectura i amor pels edificis històrics, o per a un inversor que busqui una peça immobiliària única a la capital de la comunitat autònoma.
Si us plau, poseu-vos en contacte amb nosaltres per a més informació.

Extres
- L'establiment no té ascensor.
Distribució de la casa / vil·la
Planta baixa
- Traster / oficina
- Vestíbul / vestíbul
- Escala a les plantes superiors
Primer pis
- Cuina i menjador
Segona planta
- sala d'estar
Tercer pis
- Dos dormitoris
- Bany
Pontevedra, Galicia: Ubicació y localitzaciò de esta casa / vil·la en Pontevedra, Galicia
Situat al cor del barri històric o monumental de Santiago de Compostel·la, que és la capital de la província de la Corunya i de tota la comunitat autònoma de Galícia.
Una zona molt sol·licitada, on hi ha poca oferta d'aquesta qualitat, la casa fa cantonada al costat d'una plaça del nucli antic, i desprèn encant arquitectònic.
A només 20 minuts amb cotxe de l'aeroport i a poca distància a peu de l'estació de tren, està ben connectat amb la resta de Galícia i més enllà.
Certificat d'eficiència energètica de aquest inmoble
Consum d'energia : G
Emissions : G
Immobles similars Pontevedra
No és exactament el que busca?