
Casa / vil·la en excel·lents condicions de 3 dormitoris en venda a Ibiza ciutat
- Dormitoris 3
- Cambres de bany 4
- Plànol 806m²
Preciosa vila en venda al cor de Dalt Villa, enganxada a la muralla del castell dEivissa amb incomparables vistes al mar, al port i la ciutat.
Lucas Fox s'enorgulleix de presentar aquesta estupenda vila al cor de Dalt Villa, enganxada al castell d'Eivissa, una zona amb molta història i encant.
Aquest habitatge únic gaudeix de les millors vistes de la ciutat dEivissa. De dia, es poden admirar els vaixells i els iots que arriben al port, així com l'horitzó del mar, la ciutat i les boniques muntanyes verdes. De nit, l'escenari es converteix en un espectacle de llums, amb els llums de la ciutat i els estels que es poden admirar des de la bonica terrassa de la teulada. La mateixa terrassa ofereix unes vistes panoràmiques de 360 graus, amb la catedral del Castell com el punt més proper i impressionant.
Tota la vila és una obra d'art on el bon gust en la selecció de la decoració es complementa amb uns espais amplis i lluminosos; un ambient perfecte per gaudir de diverses zones d'estar i de sentir-se a casa.
Un ascensor comunica des de l´ampli garatge, fins a la planta principal.
La piscina ofereix un magnífic espai on relaxar-vos i refrescar-vos els dies d'estiu, una cosa necessària en aquesta zona, però que poques vivendes al costat del castell ofereixen.
Característiques
- Vistes a les muntanyes
- Vistes al mar
- Piscina
- Terrassa
- Garatge privat
- Ascensor
- Característiques d'època
- Llum natural
- Sostres alts
- Aparcament
- A prop del transport públic
- A prop dels col·legis internacionals
- Aire condicionat
- Alarma
- Balcó
- Calefacció
- Cuina equipada
- Entrada de servei
- Exterior
- Finestres de doble vidre
- Interior
- Llar de foc
- Safareig
- Saló de bellesa
- Traster
- Vestidor
- Vistes
- Zona chill-out
- Plànol 806m²
Extres
- Ampli garatge
- Vistes panoràmiques
- Espais amplis i lluminosos
- Terrasses
- Ubicació única al costat del castell
Ubicació
La muralla renaixentista que amaga el barri de Dalt Vila és el monument més important de l'illa. La seva construcció, ordenada pel rei Felip II, es va iniciar el 1555 seguint les traces de l'enginyer italià Giovanni Batista Calvi i van concloure a final de segle. La ciutat va comptar amb muralles des de la més remota antiguitat i el nou projecte va envoltar i va ampliar la fortificació medieval existent.
L´habitatge es presenta completament protegit per aquesta fortalesa, en una de les millors localitzacions del castell, just al costat de la catedral d´Eivissa amb els seus impressionants murs. Per tot això, aquesta joia és l'elecció perfecta per als col·leccionistes de propietats úniques al món.
Immobles similars Eivissa
-
Eivissa
parcel·la de 643m² en venda a Ibiza ciutat, Eivissa
- Dormitoris 7
- Plànol 643m²
- Dimensions del terreny 2.068m²
Eivissacasa / vil·la de 493m² en venda a Ibiza ciutat, Eivissa
- Dormitoris 4
- Superfície construïda 493m²
- Dimensions del terreny 858m²
EivissaCasa / vil·la de 368m² en venda a Ibiza ciutat, Eivissa
- Dormitoris 4
- Plànol 368m²
- Dimensions del terreny 4.552m²
EivissaParcel·la de 600m² en venda a Ibiza ciutat, Eivissa
- Dormitoris 6
- Superfície construïda 600m²
- Dimensions del terreny 1.537m²
Rebre gratuïtament la nostra revista d’empresa de propietats
Insriure's a la nostra llista de correu