Proprietat Nova
TAR65783 495.000 € Casa / Vil·la en venda

Casa / vil·la de 5 dormitoris en venda a Urb. de Llevant, Costa Daurada

  • Dormitoris 5
  • Cambres de bany 2
  • Plànol 278m²
  • Dimensions del terreny 635m²

Casa unifamiliar amb gran jardí i piscina en venda a Boscos de Tarragona.

Característiques principals de la casa / vil·la

  • Vistes a les muntanyes
  • Terrassa
  • Piscina
  • Jardí
  • Garatge
  • Llum natural
  • Sistema d'alarma
  • Exterior
  • Cuina equipada
  • Barbacoa
  • Balcó
  • Aire condicionat
  • Plànol 278m²

El que heu de saber d'aquesta casa / vil·la

Lucas Fox Tarragona ofereix en exclusiva aquesta casa unifamiliar amb un bonic jardí i la seva piscina, ubicada a la urbanització Boscos de Tarragona.

En accedir-hi, ens trobem amb un jardí que envolta la construcció des d'un nivell elevat respecte del carrer. Destaca una piscina i un bonic porxo cobert. Així, com altres àrees per al descans i el gaudi de l'exterior amb els més petits.

Un cop dins de la vivenda, el rebedor ens condueix al lluminós saló-estar i una cuina independent. Un bany i l'escala ens situa a la planta superior i completa aquest nivell.

La zona de nit ubicada a la planta alta, disposa de 4 habitacions i un bany. La principal amb la seva terrassa. A més d´una altra estada amb un bonic estudi i una altra terrassa amb vistes panoràmiques.

La planta semisoterrani disposa duna sala per a jocs ia nivell de carrer, el garatge.

La seva construcció és agradable, disposada sobre una parcel·la elevada, envoltada per un discret jardí amb la seva piscina i un fantàstic porxo que convida a la calma. Les àrees exteriors fan que aquesta casa sigui una bona opció per a aquells que busquen una llar tranquil·la i còmoda, amb la possibilitat de gaudir de la vida a l'aire lliure.

En general, la propietat està ben conservada, sense necessitat de grans reformes immediates.

Contacta amb Lucas Fox per coordinar una visita i descobrir aquest projecte que espera la seva pinzellada definitiva.

Captació exclusiva

Propietat només disponible a Lucas Fox

Casa / Vil·la en venda

Extres

5 Dormitoris

Parcel·la de 635m2

Piscina

Distribució de la casa / vil·la

Planta baixa

  • Rebedor
  • Saló-estar
  • Porxo amb terrassa exterior
  • Cuina
  • Bany

Primera planta

  • Dormitori principal amb accés terrassa
  • 3 dormitoris
  • Bany
  • Estudi amb accés a terrassa

Planta semisoterrani

  • Sala de jocs
  • Garatge

Urbanitzacions de Llevant, Costa Dorada: Ubicació y localitzaciò de esta casa / vil·la en Urbanitzacions de Llevant, Costa Dorada

Aquesta casa se situa a l'exclusiva urbanització Boscos de Tarragona, a la zona Llevant, a prop de la platja Llarga.

Aquesta zona està perfectament comunicada amb una petita zona comercial i transport públic. Se situa a tan sols 6 minuts del centre de la ciutat de Tarragona.

Certificat d'eficiència energètica de aquest inmoble

Escala de la qualificació energètica Consum d'energia kWh/m²/any Emissions kg CO₂/m²/any més eficient menys eficient EN TRÀMIT

Qualificació energètica : En tràmit

TAR65783 495.000 € Casa / Vil·la en venda