
- Espanya
- Costa Dorada
- 43881
Casa / vil·la en excel·lents condicions de 5 dormitoris amb 1,100m² de jardí en venda a Cunit
- Dormitoris 5
- Cambres de bany 4
- Plànol 541m²
- Dimensions del terreny 1.300m²
- Jardí 1.100m²
Magnífica vila de luxe a 4 vents amb 5 dormitoris, piscina, garatge i panoràmiques vistes al mar en venda al Rectoret, Cunit.
Lucas Fox presenta aquesta exclusiva vila de 541 m² construïda l'any 2006 sobre una parcel·la doble que suma un total de 1300 m², dividida en dues plantes, més la planta semisoterrani, amb un ascensor que comuniquen amb totes les plantes. Gaudeix d'una vista espectacular sobre el mar, el jardí i la piscina.
Compta amb espais diàfans i oberts i sostres alts, cosa que permet l'entrada de llum natural a totes les estances.
Accedim a la casa per un rebedor que ens dóna pas a un elegant rebedor molt lluminós, amb una lluerna central i amb unes escales de marbre que ens donen accés a la planta baixa. A la planta superior, accedim a les diferents estances que es disposen envoltant el rebedor. D'una banda, trobem dos dormitoris dobles que es comuniquen per un bany complet amb plat de dutxa. A l'altra banda, hi ha l'espectacular dormitori principal de 80 m², amb una gran vidriera i panoràmiques vistes al mar. Al mateix dormitori, per una banda trobem la zona de descans diàfana amb terra a doble alçada, amb el llit situat a la part alta i un espai de relax, de lectura o d'exercici a la part baixa, amb vistes al mar. Cap a l'altra banda, per un passadís arribem al vestidor i un ampli bany complet amb plat de dutxa i banyera.
Baixem per les escales de marbre i accedim a un ampli i lluminós saló-menjador de 90 m² amb grans vidrieres amb boniques vistes al mar que donen accés al jardí ia la piscina. Aquest espai també compta amb terra a doble alçada, que diferencia la zona de menjador i la zona de saló i lleure. En aquesta mateixa planta, hi trobem un dormitori que actualment s'utilitza com a despatx i un lavabo de cortesia. Seguidament, accedim a la cuina de 35 m², totalment equipada amb safareig, rebost i accés a l'exterior, on trobem un menjador d'estiu.
Finalment, baixem a la planta semisoterrani que consta d´un dormitori de servei amb bany complet, un garatge per a tres cotxes, quatre sales d´usos múltiples, una sala de control de tots els sistemes i un altre bany complet.
Els exteriors inclouen un jardí amb piscina de cloració salina automàtica, un garatge amb porta automàtica amb capacitat per a tres cotxes, aparcament exterior amb capacitat per a cinc cotxes i un menjador d'estiu.
L'habitatge compta amb calefacció per terra radiant mitjançant panells solars i suport de caldera gasoil/gas, aire condicionat per conductes amb bomba de calor, terra de porcellanat, alarma amb cinc perímetres virtuals de seguretat, tres exteriors i dos interiors, domòtica en fase de expansió i fusteria dalumini amb aïllament per càmera. Disposa a més de generador de corrent amb funcionament automàtic en cas de fallada del subministrament elèctric, així com càmeres de circuit tancat de televisió que es poden controlar de forma remota.
Una increïble oportunitat per a aquells que busquen un habitatge exclusiu en una zona tranquil·la i propera al mar.
Poseu-vos en contacte amb nosaltres per obtenir més informació o per concertar una visita.
Exclusivity
Propietat només disponible a Lucas Fox
Característiques
- Vistes al mar
- Piscina
- Jardí
- Garatge privat
- Ascensor
- Terres de marbre
- Llum natural
- Calefacció per terra radiant
- Aparcament
- Zona chill-out
- Vistes
- Sistema domòtic
- Seguretat
- Safareig
- Plafons solars
- Finestres de doble vidre
- Exterior
- Cuina equipada
- Calefacció
- Alarma
- Aire condicionat
- A prop del transport públic
- Plànol 541m²
- Superfície construïda 541m²
- Superfície útil 510m²
Distribució
Planta superior
- Elegant rebedor
- 2 dormitoris dobles
- Bany complet amb plat de dutxa
- Dormitori principal de 80 m² amb vestidor i bany complet amb plat de dutxa i banyera
Planta baixa
- Espectacular saló-menjador de 90 m²
- Cuina completament equipada de 35 m²
- Safareig i rebost
- Dormitori doble/despatx
- Lavabo
Planta semisoterrani
- Dormitori de servei amb bany complet
- Garatge amb capacitat per a 3 cotxes
- 4 sales d´usos múltiples
- Sala de control de tots els sistemes
- Bany complet
Exteriors
- Piscina de cloració salina automàtica
- Aparcament exterior amb capacitat per a 5 cotxes
- Menjador d´estiu
Ubicació
La casa gaudeix d'una ubicació excel·lent a Cunit, propera a escoles, comerços, zones d'oci com el poliesportiu i l'estació de Rodalies, al costat de la platja. A més, és a poca distància d'accessos per carretera i autopista: arribarà a Barcelona a 35 minuts ia Sitges a 15 minuts. És una zona molt familiar i tranquil·la.
Presumeix de quilòmetres de costa, així com de platges de sorra fina molt adequades per al bany, tranquil·les, espaioses i ideals per practicar qualsevol esport nàutic.
Distàncies
- A 5 minuts amb cotxe de la platja i del passeig marítim
- A 5 minuts amb cotxe de l'estació de Renfe
- A 5 minuts amb cotxe a comerços
- A 10 minuts de centres mèdics i esportius
- Accés a la C-32 ia l'AP-7
- A 30 minuts amb cotxe de Barcelona
- A 15 minuts amb cotxe de Sitges
Certificat d'eficiència energètica
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
Immobles similars Costa Dorada
-
Cambrils
Casa / vil·la de 849m² en venda a Cambrils, Costa Daurada
- Dormitoris 5
- Plànol 849m²
- Dimensions del terreny 904m²
CambrilsCasa / vil·la de 315m² en venda a Cambrils, Costa Daurada
- Dormitoris 5
- Plànol 315m²
- Dimensions del terreny 509m²
TorredembarraCasa / vil·la de 982m² en venda a Torredembarra
- Dormitoris 9
- Plànol 982m²
- Dimensions del terreny 4.539m²
CambrilsCasa / vil·la de 294m² en venda a Cambrils, Costa Daurada
- Dormitoris 4
- Plànol 294m²
- Dimensions del terreny 432m²
SalouCasa / vil·la de 359m² en venda a Salou, Costa Daurada
- Dormitoris 4
- Plànol 359m²
- Dimensions del terreny 10.073m²
TorredembarraCasa / vil·la de 384m² en venda a Torredembarra
- Dormitoris 6
- Plànol 384m²
- Dimensions del terreny 1.178m²
Rebre gratuïtament la nostra revista d’empresa de propietats
Insriure's a la nostra llista de correu