Fantàstic pis a primera línia de mar en venda a Segur de Calafell.
Característiques principals del pis
- Vistes al mar
- Terrassa
- Ascensor
- Llum natural
- Aparcament
- Vistes
- Vista panoràmica
- Traster
- Sistema d'alarma
- Finestres de doble vidre
- Exterior
- Cuina oberta
- Cuina equipada
- Calefacció
- Armaris encastats
- Aire condicionat
- A prop dels col·legis internacionals
- A prop del transport públic
- Plànol 78m²
El que heu de saber d'aquest pis
Lucas Fox presenta aquest espectacular pis a primera línia de mar, a la segona planta d'una finca construïda fa tres anys, amb ascensor i sistema de videovigilància privada a una ubicació privilegiada, a Segur de Calafell.
Lhabitatge és totalment exterior, a tres vents amb orientació sud. La zona de dia compta amb un ampli saló-menjador que es troba a la cantonada de la façana i que disposa de dos grans finestrals, per la qual cosa gaudeix de molta llum natural. Un dels finestrals és completament abatible i ofereix sortida a la terrassa, amb unes vistes fantàstiques al mar ia la platja. A la zona de dia, es presenta la moderna cuina oberta i totalment equipada. La zona de nit inclou un dormitori individual, dos banys complets i dos dormitoris dobles amb armaris de paret i vistes directes al mar.
L´habitatge gaudeix d´acabats de primeres qualitats. Disposa d´aerotèrmia Mitsubishi i d´una cuina moderna, totalment equipada amb electrodomèstics d´alta gamma de Balay, oberta al saló-menjador. A més, la vivenda inclou plaça daparcament i traster.
Una oportunitat única per viure o invertir en una de les millors zones de la Costa Daurada, amb magnífiques vistes al mar. Contacti'ns per a més informació o concertar una visita.
Captació exclusiva
Propietat només disponible a Lucas Fox
Distribució del pis
- Saló-menjador amb sortida a la terrassa
- Cuina integrada completament equipada
- 2 banys complets
- 2 dormitoris dobles
- Dormitori individual
- Plaça d´aparcament
- Traster
Costa Dorada: Ubicació y localitzaciò de este pis en Costa Dorada
Aquest magnífic pis s'ubica a peu de platja, al passeig marítim de Segur de Calafell, a tocar de la zona residencial de Calafell, un nucli tranquil, molt a prop de tots els serveis i comerços i del port de Segur.
Distàncies:
- A 2 minuts de la localitat Calafell
- A 2 minuts del port de Segur de Calafell
- A 5 minuts de l'estació de tren Renfe
- A 50 minuts de la ciutat de Barcelona
- A 35 minuts de la ciutat de Tarragona
Certificat d'eficiència energètica de aquest inmoble
Qualificació energètica : En tràmit
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
Immobles similars Costa Dorada
No és exactament el que busca?



























































































































































































