MLG62659 1.995.000 € Casa / Vil·la en venda

Casa / vil·la d'obra nova de 3 dormitoris amb 67m² terrassa en venda a Pedregalejo - Cerrado de Calderón

  • Finalització Q1 2027
  • Dormitoris 3
  • Cambres de bany 3
  • Plànol 217m²
  • Dimensions del terreny 259m²
  • Terrassa 67m²

Aquesta propietat forma part de FincaAvignon Pisos, Pedregalejo - Cerrado de Calderón, Costa del Sol.
Veure més detalls sobre aquesta promoció i cadascuna de les seves propietats

Xalet de nova construcció de 3 dormitoris amb jardí i piscina en venda a Pedregalejo, Màlaga.

Característiques principals de la casa / vil·la

  • Vistes al mar
  • Terrassa
  • Piscina
  • Jardí
  • Ascensor
  • Llum natural
  • Edifici modernista
  • Calefacció per terra radiant
  • Aparcament
  • Vistes
  • Vestidor
  • Traster
  • Sistema domòtic
  • Sistema d'alarma
  • Safareig
  • S'accepten mascotes
  • Obra nova
  • Finestres de doble vidre
  • Exterior
  • Cuina equipada
  • Comunitat tancada
  • Calefacció
  • Aire condicionat
  • Plànol 217m²
  • Superfície construïda 247m²
  • Superfície útil 217m²
  • Zona comunitària 247m²

El que heu de saber d'aquesta casa / vil·la

Finca Avignon és una nova promoció residencial a Pedregalejo, Màlaga Est, que inclou aquesta casa adossada de tres dormitoris.

La planta principal ofereix un lavabo de convidats i una àmplia i diàfana sala d'estar, menjador i cuina que dóna al jardí privat i a la piscina. La planta superior disposa de tres dormitoris i tres banys, mentre que el soterrani ofereix un ampli garatge i espai d'emmagatzematge. La propietat disposa d'un ascensor interior privat.

La casa ha estat dissenyada per combinar l'arquitectura mediterrània amb la vida moderna, oferint una connexió harmoniosa entre els espais interiors i exteriors.

S'han utilitzat materials d'alta qualitat, com ara pedra natural, fusta de roure i acabats de porcellana. El disseny emfatitza la privacitat i el confort, amb una integració acurada de terrasses, jardins i zones d'estar per maximitzar la llum natural i les vistes exteriors. Finca Avignon ofereix un estil de vida tranquil però contemporani en una ubicació costanera molt sol·licitada, combinant elegància, funcionalitat i l'encant de l'Est de Màlaga.

Si us plau, no dubteu a contactar amb nosaltres per a més informació.

Casa / Vil·la en venda

Distribució de la casa / vil·la

Planta principal

  • Sala d'estar, menjador, cuina
  • Jardí i piscina
  • Lavabo de convidats

Planta superior

  • 3 dormitoris
  • 3 banys

soterrani

  • zona d'emmagatzematge
  • Garatge

Planta superior

  • Terrassa a la teulada

Pedregalejo - Cerrado de Calderón, Costa del Sol: Ubicació y localitzaciò de esta casa / vil·la en Pedregalejo - Cerrado de Calderón, Costa del Sol

Aquesta promoció es troba a l'est de Màlaga, en una parcel·la única davant dels mítics Banys del Carmen, en una ubicació que combina la serenitat de Limonar i Pedregalejo amb la creixent vitalitat de la nova Màlaga.

Distàncies

  • Aeroport de Màlaga – 20 minuts
  • Malagueta – 20 minuts
  • Centre de Màlaga – 5 minuts

Certificat d'eficiència energètica de aquest inmoble

Escala de la qualificació energètica Consum d'energia kWh/m²/any Emissions kg CO₂/m²/any més eficient menys eficient EN TRÀMIT

Qualificació energètica : En tràmit

MLG62659 1.995.000 € Casa / Vil·la en venda