Proprietat Nova
PDA66248 250.000 € Pis en venda

Pis de 2 dormitoris en venda a Calonge, Costa Brava

  • Dormitoris 2
  • Cambres de bany 1
  • Plànol 66m²

Preciós i pràctic pis exterior amb 2 dormitoris, 1 bany i un agradable saló amb la cuina oberta amb tot el necessari per entrar a viure en venda en molt ben situat a 2 carrers de la platja a Calonge.

Característiques principals del pis

  • Vistes al mar
  • Llum natural
  • Sistema d'alarma
  • Finestres de doble vidre
  • Exterior
  • Cuina oberta
  • Cuina equipada
  • Calefacció
  • Balcó
  • Aire condicionat
  • Plànol 66m²
  • Superfície construïda 66m²
  • Superfície útil 63m²
  • Zona comunitària 66m²

El que heu de saber d'aquest pis

Lucas Fox presenta aquest encantador pis a només 150 metres del mar a Sant Antoni de Calonge, en un edifici molt exclusiu de únicament dos habitatges, sense veïns ni a la planta superior ni inferior, per la qual cosa ofereix un alt nivell de tranquil·litat i intimitat.

La propietat compta amb dos dormitoris exteriors, un de doble i un altre individual, tots dos equipats amb finestres de PVC de recent instal·lació i mosquiteres elevables, que ofereixen un excel·lent aïllament tèrmic i acústic durant tot l'any.

La zona de dia destaca pel saló ampli i lluminós, amb aire condicionat i accés directe a un agradable balcó, perfecte per gaudir del clima mediterrani. La cuina ve totalment equipada i com que es presenta semioberta, està integrada de forma funcional a l'espai. L´immoble disposa d´un pràctica bany complet.

Una propietat ideal tant com a residència habitual com a segon habitatge, ubicada en una de les zones més valorades de la Costa Brava, a escassos passos de la platja.

Pis en venda

Distribució del pis

  • Saló-menjador amb sortida al balcó
  • Cuina equipada
  • 2 dormitoris
  • Bany

Calonge, Costa Brava: Ubicació y localitzaciò de este pis en Calonge, Costa Brava

Sant Antoni de Calonge és un barri que pertany a la població de Calonge. Es troba a la comarca del Baix Empordà a Catalunya. La ciutat es va construir al llarg de la costa rocosa del nord d'Espanya. Hi ha un passeig marítim que connecta molts pobles veïns.

Certificat d'eficiència energètica de aquest inmoble

Escala de la qualificació energètica Consum d'energia kWh/m²/any Emissions kg CO₂/m²/any més eficient menys eficient 68 402

Consum d'energia G : 402kWh/m²/any
Emissions G : 68kg CO₂/m²/any

PDA66248 250.000 € Pis en venda