JAV59022 1.875.000 € Casa / Vil·la en venda

Casa / vil·la en excel·lents condicions de 5 dormitoris amb 50m² terrassa en venda a Jávea

  • Dormitoris 5
  • Cambres de bany 4
  • Plànol 236m²
  • Dimensions del terreny 839m²
  • Terrassa 50m²

Sensacional propietat de luxe a Xàbia amb vistes al mar des de totes les habitacions davant de l'illa PORTICHOL

Característiques principals de la casa / vil·la

  • Vistes al mar
  • Terrassa
  • Piscina
  • Jardí
  • Llum natural
  • Aparcament
  • Zona chill-out
  • Vistes
  • Vista panoràmica
  • Traster
  • Renovat
  • Llar de foc
  • Finestres de doble vidre
  • Cuina oberta
  • Cuina equipada
  • Calefacció
  • Armaris encastats
  • Aire condicionat
  • Plànol 236m²
  • Superfície construïda 285m²

El que heu de saber d'aquesta casa / vil·la

Extraordinària Vila de Luxe davant del MAR a Portichol (Xàbia), situada a la prestigiosa urbanització Mar Azul. És una oportunitat única, gràcies a les fantàstiques vistes al mar des de totes les seves habitacions, el seu bonic disseny i la seva cobejada ubicació.

Entrant a aquesta Extraordinària Vila de Luxe a Xàbia podreu veure tota l'extensió de les vistes del mar Mediterrani, les muntanyes i l'illa de Portichol.
A la Planta Principal trobem un gran espai obert que disposa d'una Cuina amb Safareig independent, un ampli Menjador · Sala d'estar amb accés a la preciosa piscina infinita i una altra sortida a una terrassa chill-out. Les enormes finestres cap al mar s'obren completament i donen la sensació d'estar per sobre de la infinitat del Mediterrani. També hi ha un lavabo de cortesia amb un disseny molt bonic.

Baixant per l'escala interior, ens trobem a la zona de descans, que consta de 4 habitacions i 3 banys en total. Tots els espais han estat dissenyats per tenir la màxima visió possible. El somni de despertar-se cada matí amb la sortida del sol sobre el mar, observant com canvien els colors aquí, es fa realitat.

A la Planta Inferior trobem un apartament independent molt ampli al qual podem accedir per l'escala interior o per un accés independent des de l'exterior, molt còmode ja que es pot utilitzar de forma totalment independent. Els amplis espais inclouen una cuina, sala d'estar · menjador, un dormitori i un bany, tots amb impressionants vistes al mar.

L'exterior és fàcil de mantenir, i la piscina infinita que sembla fusionar-se amb el Mar Blau et convida a crear records inoblidables amb la família i els amics.

Casa / Vil·la en venda

Certificat d'eficiència energètica de aquest inmoble

Certificat d'eficiència energètica de aquest inmoble C

JAV59022 1.875.000 € Casa / Vil·la en venda