Proprietat Nova
JAV60443 2.750.000 € Casa / Vil·la en venda

Casa / vil·la en excel·lents condicions de 5 dormitoris en venda a Benissa

  • Dormitoris 5
  • Cambres de bany 5
  • Plànol 525m²
  • Dimensions del terreny 1.160m²

Vila mediterrània de nova construcció de luxe en venda a San Jaime, Benissa, Costa Blanca

Característiques principals de la casa / vil·la

  • Vistes al mar
  • Vistes a les muntanyes
  • Terrassa
  • Piscina climatitzada
  • Piscina
  • Jardí
  • Garatge
  • Llum natural
  • Calefacció per terra radiant
  • Aparcament
  • Zona chill-out
  • Vistes
  • Vista panoràmica
  • Traster
  • Sistema domòtic
  • Sistema d'alarma
  • Seguretat
  • Safareig
  • Plafons solars
  • Obra nova
  • Llar de foc
  • Finestres de doble vidre
  • Cuina oberta
  • Cuina equipada
  • Calefacció
  • Balcó
  • Armaris encastats
  • Aire condicionat
  • Plànol 525m²

El que heu de saber d'aquesta casa / vil·la

Aquesta bonica vila de 5 dormitoris es troba a la frontera de Benissa i Moraira, a només 700 m de la idíl·lica costa de Benissa.

En arribar, una elegant escala us condueix a una terrassa coberta al costat nord-est, on es troba la porta principal. Tan bon punt entreu, la vostra mirada s'atreu immediatament a les vistes panoràmiques de la majestuosa serra de Bèrnia. En aquesta planta hi ha una cuina oberta, espaiosa i luxosa amb una illa i una taula de menjador. La cuina està equipada amb taulells de travertí i electrodomèstics d'última generació. Adjacent hi ha una cuina preparada totalment equipada, ideal per acollir convidats. Una llar de foc elegant i moderna separa la cuina de l'espaiós saló.


El dormitori principal d'aquesta planta ofereix el màxim confort amb un luxós bany privat, equipat amb dutxa a ras de terra i banyera. La planta superior està emmarcada per una generosa terrassa que s'estén per dos costats. La part adjacent a la sala d'estar està coberta, de manera que podeu gaudir de l'ombra i la frescor fins i tot durant els calorosos dies d'estiu. També hi ha una terrassa per esmorzar on podeu gaudir dels primers raigs de sol del matí. A través d'aquesta terrassa podeu arribar a la terrassa del terrat, on podeu gaudir de vistes panoràmiques del mar, Calp, l'icònic Penyal d'Ifac i la impressionant Serra de Bèrnia.

La planta baixa acull quatre àmplies habitacions dobles, cadascuna amb el seu propi bany de luxe. Aquí també trobareu una pràctica cuina d'estiu amb accés directe a una gran terrassa coberta. Aquest espai us convida a sopar a l'aire lliure al costat de la piscina durant tot l'estiu. A més, la vila té un despatx a la planta baixa amb entrada independent.

La vila està envoltada d'un jardí mediterrani amb una gran piscina climatitzada amb instal·lació de sal. Al voltant de la piscina hi ha una gespa amb palmeres i plantes ornamentals. Una zona de barbacoa i una zona d'emmagatzematge convenient per a subministraments de jardineria completen el conjunt. Hi ha una terrassa molt gran davant de la vila amb zones cobertes i descobertes. A més, hi ha un garatge amb espai per a dos cotxes, un soterrani acabat i una zona coberta addicional que es pot utilitzar com a gimnàs, saló, etc.

Tota la casa disposa de calefacció per terra radiant i està equipada amb la tecnologia més recent, com ara un sistema domòtic, panells solars, ventilació, altaveus integrats, un sistema d'alarma amb preinstal·lació per a càmeres, detecció d'incendis i dos pous per a la provisió de reg automàtic. Els acabats són d'una qualitat inigualable: plats de dutxa antibacterians i antilliscants, detalls de pedra natural, tiradors exclusius de les portes,... Cada detall ha estat pensat amb cura per crear un equilibri perfecte entre confort i disseny.

La vil·la no només ofereix pau i privacitat, sinó que també es troba a poca distància a peu de la platja, diversos restaurants i botigues.

Una vila única, construïda amb materials de la més alta qualitat i acabada fins al més mínim detall, amb un disseny molt eficient per gaudir amb tota la família en qualsevol època de l'any.

Casa / Vil·la en venda
JAV60443 2.750.000 € Casa / Vil·la en venda