ALI57045 550.000 € Pis en venda

Pis de 6 dormitoris en venda a Playa Muchavista, Costa Blanca

  • Dormitoris 6
  • Cambres de bany 3
  • Plànol 182m²

Ampli pis a primera línia de platja amb gran terrassa en venda a Playa Muchavista, Alacant.

Característiques principals del pis

  • Vistes al mar
  • Terrassa
  • Piscina
  • Servei de consergeria
  • Garatge
  • Pista de pàdel
  • Traster
  • Safareig
  • Parc infantil
  • Armaris encastats
  • Aire condicionat
  • Plànol 182m²

El que heu de saber d'aquest pis

Aquest excepcional apartament de planta baixa es troba a primera línia de Platja Muchavista, una de les platges més boniques de Campello. Amb una gran terrassa amb impressionants vistes al mar, aquesta casa és perfecta per a aquells que busquen un estil de vida mediterrani serè. L'apartament disposa de quatre habitacions espaioses i 2 banys, que ofereixen un ampli espai per viure còmodament.

Un aspecte únic d'aquesta propietat és el soterrani, que té una entrada independent i serveix com a apartament de convidats. Inclou una àmplia sala d'estar, dos dormitoris addicionals, un bany i molt espai d'emmagatzematge. La propietat també inclou dues places d'aparcament privades al garatge.

La urbanització es manté impecablement, oferint un ambient tranquil i exclusiu. Els residents poden gaudir d'una gran varietat de comoditats premium, com ara una gran piscina, minigolf, pista de pàdel i accés directe a la platja.

Aquesta és una rara oportunitat de tenir una àmplia casa davant de la platja en una de les zones més desitjables de Campello.

Poseu-vos en contacte amb nosaltres avui per programar una visita.

Pis en venda

Extres

  • Piscina
  • Pista de pàdel
  • Minigolf
  • Accés directe a la platja
  • Servei de consergeria

Distribució del pis

Apartament

  • Saló i cuina
  • Terrassa gran
  • 4 habitacions espaioses
  • 2 banys

Apartament de convidats

  • Sala d'estar
  • 2 dormitoris
  • Bany
  • Espai d'emmagatzematge

Altres

  • Aparcament privat al garatge

Playa Muchavista, Costa Blanca: Ubicació y localitzaciò de este pis en Playa Muchavista, Costa Blanca

La platja de Muchavista és una de les zones més buscades de Campello, coneguda per la seva llarga platja de sorra daurada i un ambient mediterrani relaxat. El barri ofereix una combinació perfecta de tranquil·litat i comoditat, amb una varietat de restaurants, bars de platja i supermercats a poca distància.

El transport públic és fàcilment accessible, amb una parada de TRAM que us connecta amb el centre de la ciutat d'Alacant i Benidorm, així com diverses línies d'autobús. La zona també està ben comunicada per escoles internacionals com el Liceu francès, instal·lacions esportives i parcs, la qual cosa la converteix en un lloc ideal per a famílies i aquells que busquen gaudir del millor de la vida costanera.

Certificat d'eficiència energètica de aquest inmoble

Certificat d'eficiència energètica de aquest inmoble C

ALI57045 550.000 € Pis en venda