Proprietat Nova
SSB69267 599.000 € Pis en venda

Pis en excel·lents condicions de 2 dormitoris en venda a San Sebastián

  • Dormitoris 2
  • Cambres de bany 1
  • Plànol 75m²

Habitatge exterior de 75 m² amb 2 habitacions, orientació sud-oest, ascensor i un ambient tranquil al cor de Donostia-San Sebastià.

Característiques principals del pis

  • Ascensor
  • Llum natural
  • Interior
  • Cuina equipada
  • Calefacció
  • Balcó
  • Plànol 75m²

El que heu de saber d'aquest pis


En una de les ubicacions més demandades de Donostia-San Sebastià, aquest elegant pis reformat combina disseny contemporani, lluminositat i tranquil·litat. Situat a la quarta planta d´un edifici amb ascensor, l´habitatge ha estat renovat amb un estil modern i funcional, cuidant cada detall per oferir confort i calidesa.

La propietat destaca per la seva agradable llum natural gràcies a la seva orientació sud-oest ia la seva obertura cap a un ampli pati d'illa que aporta silenci i privacitat, especialment valorat en ple centre de la ciutat. Els interiors presenten una estètica actual amb tons neutres, fusteria integrada i espais optimitzats que generen sensació d'amplitud.

El saló i els dormitoris transmeten una atmosfera acollidora i lluminosa, mentre que la cuina i el bany han estat actualitzats amb acabats moderns i línies netes. A més, l'habitatge disposa d'armaris encastats i traster, aportant una capacitat d'emmagatzematge excel·lent.

Una oportunitat ideal tant per a residència habitual com per a segon habitatge en una de les zones més exclusives de Sant Sebastià.

Pis en venda

Extres


* Balcó
* Traster
* Armaris encastats
* Habitatge reformat i en molt bon estat
* Orientació sud-oest
* Planta 4a exterior
* Edifici amb ascensor
* Calefacció individual de gas natural
* Excel·lent llum natural
* Ambient silenciós i tranquil

Distribució del pis

* Saló-menjador lluminós
* 2 dormitoris
* 1 bany complet reformat
* Cuina integrada i funcional
* Balcó
* Armaris encastats
* Traster
* Planta 4a exterior amb ascensor

San Sebastián, Basque Country: Ubicació y localitzaciò d'aquesta propietat

Ubicat al Carrer Garibai, en plena Àrea Romàntica de Donostia-San Sebastià, aquest pis gaudeix d'una localització privilegiada a pocs minuts de la Platja de La Concha i envoltat de tots els serveis, comerços, restaurants i zones d'oci.

La zona combina la comoditat de viure al centre amb la tranquil·litat d´un habitatge orientat cap a un ampli pati interior, oferint un equilibri perfecte entre vida urbana i descans. Excel·lents connexions de transport i tots els serveis a peu converteixen aquesta propietat en una opció excepcional per gaudir de la ciutat durant tot l´any.

Certificat d'eficiència energètica de aquest inmoble

Escala de la qualificació energètica Consum d'energia kWh/m²/any Emissions kg CO₂/m²/any més eficient menys eficient 52 243

Consum d'energia E : 243.2kWh/m²/any
Emissions E : 51.5kg CO₂/m²/any

SSB69267 599.000 € Pis en venda