Proprietat Nova
VIL63759 1.090.000 € Casa / Vil·la en venda

Casa / vil·la en excel·lents condicions de 3 dormitoris amb 475m² de jardí en venda a Vilanova i la Geltrú

  • Dormitoris 3
  • Cambres de bany 4
  • Plànol 217m²
  • Dimensions del terreny 602m²
  • Jardí 475m²

Exclusiva vila contemporània amb vistes al mar, piscina privada i llicència turística a L'Aragai- Vilanova i la Geltrú

Característiques principals de la casa / vil·la

  • Vistes a les muntanyes
  • Piscina
  • Jardí
  • Garatge
  • Llum natural
  • Vistes
  • Sistema d'alarma
  • Llicència turística
  • Finestres de doble vidre
  • Cuina oberta
  • Calefacció
  • Barbacoa
  • Balcó
  • Aire condicionat
  • Plànol 217m²
  • Superfície construïda 248m²

El que heu de saber d'aquesta casa / vil·la

Lucas Fox presenta aquesta magnífica vila de disseny contemporani situada a l'Aragai, una de les zones residencials més exclusives i demanades de Vilanova i la Geltrú. Ubicada en una tranquil·la parcel·la de més de 600 m², la propietat combina privadesa, lluminositat i unes agradables vistes obertes al mar, oferint un estil de vida privilegiat a pocs minuts del centre de la ciutat, les platges i tots els serveis.

L'habitatge destaca per l'arquitectura moderna, els amplis espais i l'excel·lent connexió entre les estances interiors i les zones exteriors. Dissenyada per gaudir al màxim de la llum natural, compta amb grans finestrals que aporten una sensació d'amplitud agradable i permeten contemplar l'entorn des de pràcticament qualsevol estança.

La casa es distribueix en dues còmodes plantes. A la planta principal hi trobem una espaiosa i lluminosa zona de dia composta per un elegant saló-menjador amb sortida directa a l'exterior, una moderna cuina totalment equipada, un dormitori i un lavabo de cortesia. Gràcies a les seves àmplies obertures al jardí, aquesta planta ofereix una perfecta integració entre interior i exterior, creant espais ideals tant pel dia a dia com per a reunions familiars i socials.

Des d´aquesta planta s´accedeix directament a una agradable terrassa i al jardí privat amb piscina, acuradament dissenyats per gaudir del clima mediterrani durant tot l´any. La piscina es converteix en l'eix central de la zona exterior, envoltada d'espais destinats al descans, lleure i menjar a l'aire lliure.

La planta superior acull la zona de nit, composta per dos amplis dormitoris dobles, un bany complet i una magnífica suite principal amb vestidor privat. Des d´aquesta planta s´accedeix a una espectacular terrassa de grans dimensions amb boniques vistes obertes al mar ia l´entorn natural, un espai perfecte per relaxar-se amb total privadesa i gaudir dels capvespres.

A més, l'habitatge disposa d'una àmplia planta semisoterrani destinada a garatge i espai diàfan multifuncional, que ofereix nombroses possibilitats d'ús, com ara gimnàs privat, sala de cinema, despatx, zona de jocs, celler o àrea d'emmagatzematge addicional.

La propietat compta amb acabats de qualitat, una distribució funcional i una excel·lent orientació que garanteix abundant llum natural durant tot el dia. Com a valor afegit, disposa de llicència turística en vigor, una característica especialment atractiva per als que busquen una inversió amb potencial de rendibilitat a una de les zones més cotitzades de la costa de Barcelona.

La seva ubicació privilegiada a l'Aragai permet gaudir d'un entorn residencial tranquil sense renunciar a la proximitat de col·legis internacionals, instal·lacions esportives, camps de golf, restaurants, el port esportiu i ben comunicat amb Barcelona i l'aeroport.

Un habitatge exclusiu que combina disseny contemporani, confort, privadesa i vistes al mar en una ubicació excepcional.

Casa / Vil·la en venda

Distribució de la casa / vil·la

PLANTA 0

-REBIDOR

-MENJADOR

-CUINA

-HABITACIÓ

-Lavabo

-GARATGE

PLANTA 1

-DISTRIBUÏDOR

- 3 HABITACIONS

-1 HABITACIÓ AMB VESTIDOR I SUITE

Vilanova i la Geltrú, Barcelona: Ubicació y localitzaciò d'aquesta propietat

Vilanova i la Geltrú és la capital de la comarca del Garraf, amb un destacat centre històric, espais verds, una rambla i un passeig marítim. Hi trobem la principal activitat comercial i de serveis de la comarca, una universitat politècnica, instituts de secundària, escoles públiques i privades, un hospital comarcal, centres de salut públics i privats, residències de gent gran, bombers, policia, biblioteques, centres cívics, poliesportius, un auditori, teatres i molt més.

Presumeix de més de 7 km de costa, amb platges de sorra fina tranquil·les, espaioses i ideals per gaudir d´un bany o practicar qualsevol tipus d´esport nàutic.

Distàncies
  • A 5 minuts amb cotxe de Renfe
  • A 5 minuts amb cotxe de la platja
  • Accés a la C-32 ia l'AP-7
  • A 30 minuts amb cotxe de Barcelona
  • A 10 minuts amb cotxe de Sitges

Certificat d'eficiència energètica de aquest inmoble

Escala de la qualificació energètica Consum d'energia kWh/m²/any Emissions kg CO₂/m²/any més eficient menys eficient 33 162

Consum d'energia E : 162kWh/m²/any
Emissions D : 33kg CO₂/m²/any

Qualificació energètica: En tràmit Referència de la cèdula dhabitabilitat: El preu de venda és de 1.950.000€, impostos no inclosos. Els impostos aplicables (ITP), així com les despeses notarials, registrals i altres costos associats a la compravenda, no estan inclosos en el preu. Comercialitzat per Dils Lucas Fox (Lucas M&A Gestors Inmobiliaris, SL amb CIF B-67159921), actuant com a intermediari immobiliari. Número AICAT 10136. El propietari d'aquesta finca no té la condició de gran forquilla. La informació facilitada és merament informativa, basada en dades proporcionades per la propietat, i pot estar subjecta a modificacions. No és oferta contractual.
VIL63759 1.090.000 € Casa / Vil·la en venda