Magnífic pis seminou de 3 dormitoris en venda a una de les zones més privilegiades de Vilanova i la Geltrú.
Característiques principals del pis
- Vistes al mar
- Terrassa
- Piscina
- Ascensor
- Llum natural
- Terrassa comunitària
- Vistes a la ciutat
- Vistes
- Finestres de doble vidre
- Exterior
- Cuina oberta
- Cuina equipada
- Calefacció
- Aire condicionat
- A prop dels col·legis internacionals
- A prop del transport públic
- Plànol 88m²
- Superfície construïda 88m²
El que heu de saber d'aquest pis
Lucas Fox presenta aquest magnífic pis seminou en una de les zones més privilegiades de Vilanova i la Geltrú, concretament a l'encantador Barri de Mar, en un tranquil entorn que és a prop del mar i del port i que compta amb tots els serveis necessaris per al dia a dia.
L´habitatge es troba a la quarta planta d´un edifici modern i ben cuidat amb ascensor. Com es troba a una planta alta, gaudeix d'una excel·lent entrada de llum natural durant tot el dia, així com d'agradables vistes laterals al mar i al port.
En accedir a l'habitatge, ens rep una espaiosa i lluminosa zona de saló-menjador amb cuina integrada amb un disseny de planta oberta que maximitza l'espai. La cuina es presenta completament equipada amb electrodomèstics de qualitat, amb una península elegant i pràctica que fa de separació visual de les zones. És un espai modern, perfecte tant per al dia a dia com per rebre convidats. Des d´aquesta estada principal, s´accedeix directament a una acollidora terrassa, equipada amb tendal, ideal per gaudir d´àpats al´aire lliure, moments de relax o simplement contemplar les vistes laterals al mar.
La zona de descans és perfectament distribuïda. Disposa de dos dormitoris dobles, tots dos amb bona il·luminació natural i amb espai suficient per als armaris, que comparteixen un bany complet de disseny actual. A més, hi ha el dormitori principal, que inclou el seu propi bany complet.
L´immoble forma part d´una finca que ofereix excel·lents zones comunes, entre les quals destaquen un bonic jardí comunitari i una piscina, perfectes per gaudir durant els mesos més càlids. Així mateix, disposa d'una àmplia zona destinada a estendre, pensada per a més comoditat dels residents.
En definitiva, es tracta d'un habitatge seminou, ideal tant com a residència habitual com a segona residència, gràcies a la seva ubicació al costat del mar, la seva distribució funcional i les seves completes prestacions. Una oportunitat única per gaudir de la qualitat de vida que ofereix el Barri de Mar, amb tots els serveis, comerços, restaurants i el passeig marítim a poca distància a peu.
Extres
- Zona comunitària amb piscina
Distribució del pis
- Saló-menjador
- Cuina equipada
- Terrassa
- 2 dormitoris dobles
- Bany complet
- Dormitori amb bany complet
Vilanova i la Geltrú, Barcelona: Ubicació y localitzaciò d'aquesta propietat
Vilanova i la Geltrú és la capital de la comarca del Garraf, amb un destacat centre històric, espais verds, rambla i passeig marítim. Hi trobem la principal activitat comercial i de serveis de la comarca, amb l'Escola Politècnica Superior de Vilanova, diversos instituts de secundària, escoles públiques i privades, un hospital comarcal, diversos centres de salut públics i privats, residències de gent gran, bombers, policia, biblioteques, centres cívics, poliesportius, auditori, teatres i molt més.
Presumeix de més de 7 quilòmetres de costa, així com de platges de sorra fina molt adequades per al bany, tranquil·les, espaioses i ideals per practicar qualsevol esport nàutic.
Distàncies
- A 5 minuts a peu de l'estació de Renfe i del centre
- A 5 minuts a peu de platja
- Accés a la C-32 ia l'AP-7
- A 30 minuts amb cotxe de Barcelona
- A 10 minuts amb cotxe de Sitges
Certificat d'eficiència energètica de aquest inmoble
Consum d'energia B : 28kWh/m²/any
Emissions A : 4kg CO₂/m²/any
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
Immobles similars Vilanova i la Geltrú
No és exactament el que busca?


















































































































































































































