Algunes de les imatges digitals utilitzades són aproximatives
Proprietat Nova
VIL64060 470.000 € Pis en venda

Pis d'obra nova de 3 dormitoris en venda a Vilanova i la Geltrú, Barcelona

  • Dormitoris 3
  • Cambres de bany 2
  • Plànol 114m²
  • Terrassa 4m²

Aquesta propietat forma part de VIL64038 Pisos, Vilanova i la Geltrú, Barcelona.
Veure més detalls sobre aquesta promoció i cadascuna de les seves propietats

Pis d´obra nova de 3 dormitoris en venda a Vilanova i la Geltrú, Barcelona

Característiques principals del pis

  • Plànol 114m²
  • Superfície construïda 109m²

El que heu de saber d'aquest pis

El pis 1-2 ofereix amplitud i versatilitat gràcies als tres dormitoris —dos dobles, un en suite i un individual— i els dos banys complets.

La zona de dia compta amb una cuina oberta integrada al saló-menjador, cosa que crea un espai modern i pràctic.

La sortida al balcó exterior aporta lluminositat continuada i una agradable connexió amb l'exterior.

És una opció ideal per a famílies o per a les persones que necessiten una llar amb espai extra sense renunciar a l'estil contemporani.

Pis en venda

Distribució del pis

  • Saló menjador
  • Cuina
  • Dos dormitoris dobles, un en suite
  • Un dormitori individual
  • Dos banys
  • Balcó ampli

Vilanova i la Geltrú, Barcelona: Ubicació y localitzaciò de este pis en Vilanova i la Geltrú, Barcelona

Vilanova i la Geltrú és la capital de la comarca del Garraf, amb un destacat centre històric, espais verds, rambla i passeig marítim. Hi trobem la principal activitat comercial i de serveis de la comarca, amb l'Escola Politècnica Superior de Vilanova, diversos instituts de secundària, escoles públiques i privades, un hospital comarcal, diversos centres de salut públics i privats, residències de gent gran, bombers, policia, biblioteques, centres cívics, poliesportius, auditori, teatres i molt més.

Presumeix de més de 7 quilòmetres de costa, així com de platges de sorra fina molt adequades per al bany, tranquil·les, espaioses i ideals per practicar qualsevol esport nàutic.

Distàncies:
  • A 2 minuts a peu de la Rambla principal
  • A 5 minuts a peu de l'estació de Renfe
  • Accés a la C-32 ia l'AP-7
  • A 30 minuts amb cotxe de Barcelona
  • A 10 minuts amb cotxe de Sitges

Certificat d'eficiència energètica de aquest inmoble

Escala de la qualificació energètica Consum d'energia kWh/m²/any Emissions kg CO₂/m²/any més eficient menys eficient EN TRÀMIT

Qualificació energètica : En tràmit

VIL64060 470.000 € Pis en venda