Proprietat Nova
SIT15700 2.700.000 € Casa / Vil·la en venda

Casa / vil·la de 6 dormitoris en venda a Terramar, Barcelona

  • Dormitoris 6
  • Cambres de bany 5
  • Plànol 520m²
  • Dimensions del terreny 1.322m²

Villa clàssica d'estil mediterrani amb un meravellós jardí en una ubicació prime de Sitges, a un pas de la platja.

Característiques principals de la casa / vil·la

  • Piscina
  • Jardí
  • Garatge
  • Sostres alts
  • Parquet
  • Llum natural
  • Zona chill-out
  • Vestidor
  • Traster
  • Sistema d'aspiració centralitzada
  • Sistema d'alarma
  • Sala de jocs
  • Safareig
  • Pou
  • Llar de foc
  • Finestres de doble vidre
  • Exterior
  • Cuina equipada
  • Calefacció
  • Biblioteca
  • Barbacoa
  • Armaris encastats
  • Aire condicionat
  • A prop del transport públic
  • Plànol 520m²
  • Superfície útil 417m²

El que heu de saber d'aquesta casa / vil·la

Aquest luxós habitatge, d'una gran elegància, va ser construït el 1998 amb uns interiors i uns exteriors que es fonen a la perfecció i ofereixen una combinació harmoniosa de confort i luxe.

Amb més de 500 m² i una parcel·la de gairebé 1.350 m², és un habitatge de 6 dormitoris (5 d'ells amb bany privat). El jardí gaudeix de gespa, palmeres i una àmplia piscina.

És un habitatge familiar espaiós amb acabats elegants i d'alta qualitat a tota la propietat. A més, compta amb llicència turística, que permet al propietari obtenir una bona rendibilitat llogant-la quan no l'estigui fent servir.

A la planta baixa de la casa ens rep un gran vestíbul que ens porta a l'ampli saló-menjador amb llar de foc i sortida a una encantadora terrassa coberta i al jardí amb la piscina.

Tot seguit trobem l'àmplia cuina totalment equipada, un safareig independent, la cambra del servei i un lavabo per a convidats. També a la planta d'accés hi ha 2 dormitoris dobles, incloent-hi el principal, que té el seu propi bany privat, una xemeneia i fins i tot una zona de treball.

La primera planta ofereix 4 dormitoris grans amb banys privats, i un altre saló que actualment es destina a estudi/biblioteca.

Un garatge per a 5 cotxes se situa al soterrani, al costat d'un celler i diversos trasters.

Poseu-vos en contacte amb nosaltres avui mateix per saber més sobre aquest magnífic habitatge en venda a Terramar.

Casa / Vil·la en venda

Distribució de la casa / vil·la

Planta baixa

  • Ampli saló-menjador amb sortida a la terrassa, el jardí i la piscina
  • Cuina totalment equipada
  • Bugaderia
  • Cambra del servei
  • Lavabo de cortesia
  • Dormitori doble
  • Dormitori principal amb bany privat, llar de foc i zona destudi

Primera planta

  • 4 dormitoris grans amb bany
  • Segon saló o biblioteca

Soterrani

  • Garatge per a 5 cotxes
  • Bugaderia/traster
  • Celler

Can Girona / Terramar / Vinyet / Can Pei, Barcelona: Ubicació y localitzaciò de esta casa / vil·la en Can Girona / Terramar / Vinyet / Can Pei, Barcelona

Terramar és una zona tranquil·la i exclusiva de Sitges amb grans cases unifamiliars que poques vegades surten al mercat.

La zona és molt popular entre les famílies que volen viure a la platja, però també molt ben comunicades amb les grans escoles internacionals, els clubs esportius, l'aeroport i Barcelona. Aquests dos últims queden a només 30 minuts amb cotxe pujant per la costa.

Certificat d'eficiència energètica de aquest inmoble

Escala de la qualificació energètica Consum d'energia kWh/m²/any Emissions kg CO₂/m²/any més eficient menys eficient 10 56

Consum d'energia B : 56kWh/m²/any
Emissions B : 9.5kg CO₂/m²/any

SIT15700 2.700.000 € Casa / Vil·la en venda

Immobles similars Sitges

No és exactament el que busca?

Vegeu propietats similars