Una oportunitat única d'adquirir un exclusiu àtic modernista en un edifici amb excel·lents comoditats comunitàries i piscines.
Característiques principals del àtic
- Terrassa
- Piscina climatitzada
- Piscina
- Spa
- Servei de consergeria
- Ascensor
- Llum natural
- Terrassa comunitària
- Edifici modernista
- Vistes
- Sistema domòtic
- Renovat
- Obra nova
- Finestres de doble vidre
- Exterior
- Cuina oberta
- Cuina equipada
- Calefacció
- Balcó
- Aire condicionat
- Plànol 221m²
- Superfície construïda 221m²
El que heu de saber d'aquest àtic
Aquest magnífic àtic que corona la nova Casa Burés es troba en una zona que abans era dedicada al servei i al magatzem i que s'ha transformat en un espai habitable minimalista i contemporani.
El nou disseny arquitectònic conserva els elements més icònics com les balustrades i els sostres inclinats, alhora que afegeix nous elements com ara claraboies que aporten llum natural i un toc original a l'espai.
El disseny interior altament contemporani, amb tons blancs i línies suaus inspirades en la natura, permet als residents gaudir còmodament del sol i de les vistes essencials de les teulades de l'Eixample de Barcelona.
L'immoble es troba a la ciutat de Barcelona, al districte de l'Eixample Dreta. La ubicació aproximada es facilita d'acord amb la normativa vigent. Té una superfície construïda de 221 m². L'immoble és nou de trinca, ja que ha estat completament reformat. El preu total de venda es facilitarà prèvia sol·licitud. El preu no inclou impostos ni despeses associades a la venda, que, segons la legislació vigent, són responsabilitat del comprador; s'aplicarà l'Impost de Transmissions Patrimonials (ITP). Tampoc s'inclouen les despeses notarials ni del registre de la propietat. L'immoble disposa d'un certificat d'eficiència energètica. La cèdula d'habitabilitat, número CHB760345****, està disponible prèvia sol·licitud. Els números de registre AICAT 13225 i API 4089 són visibles d'acord amb la legislació aplicable. Condició de gran propietari: no disponible.
Extres
- Piscina
- Piscina coberta
- Spa
- Jacuzzi
- gimnàs
- Servei de consergeria
- Ascensor
- Característiques del període
- Llum natural
- Sostres alts
- Terrassa comunitària
- Vistes
- Transport a prop
- Traster
- Obra nova
- Interior
- Cinema a casa
- Calefacció
- Exterior
- Aire condicionat
- Planta de 221 m²
Distribució del àtic
Única des de fa més de cent anys: Construïda entre 1900 i 1905, Casa Burés pren el nom del seu primer propietari, Francesc Burés, propietari d'una de les empreses tèxtils més reeixides d'Espanya. Originàriament, la planta baixa acollia la seu de l'empresa mentre que el primer pis de 1.000 m² era la casa de la família Burés. Les plantes superiors –a les quals s'hi accedia amb un dels primers ascensors que es van instal·lar a Barcelona– constaven aleshores de dotze apartaments de lloguer de 300 m². La façana de l'edifici a la cruïlla dels carrers Ausiàs March i Girona és avui tan imponent com quan es va construir. És a l'interior, però, on es troben els tresors més importants de la Casa Burés.
Valors modernistes: La reforma de la Casa Burés no només conserva l'estructura de l'edifici i els seus elements decoratius catalogats, sinó que manté tots els avantatges de la seva arquitectura modernista: llum, espai, habitabilitat, materials de gran qualitat i màxim confort.
Preservació del passat: cada porta, finestra, sostre, terra, escultura i vidre de colors ha estat minuciosament estudiat per experts en el patrimoni modernista de Catalunya. Els elements més valuosos van ser restaurats per artesans especialitzats, mentre que d'altres van ser substituïts per peces idèntiques adaptades a les finalitats actuals o dotades d'una nova vida com a elements decoratius. Per exemple, les portes corredisses que abans dividien les habitacions ara divideixen les àrees separades per a activitats diürnes i nocturnes. I els exquisits patrons de paper pintat que abans adornaven les parets dels dormitoris van inspirar el disseny de les noves pantalles de vidre esmolat que han ocupat el seu lloc.
No s'ha oblidat res.
Eixample Dret, Barcelona: Ubicació y localitzaciò d'aquesta propietat
La Casa Burés es troba a pocs minuts del passeig de Gràcia, del Palau de la Música, de la Rambla, del mercat d'alimentació de La Boquería, del recentment remodelat passeig de Sant Joan, del parc de la Ciutadella i de l'encisador barri del Borne del nucli antic de Barcelona. El recentment renovat OneOcean Port Vell i les platges de la Barceloneta són a poca distància a peu.
Casa Burés té una ubicació ideal per aprofitar al màxim l'estil de vida relaxat de l'Eixample. Els restaurants amb estrella Michelin, les cafeteries de disseny, les galeries d'art creatiu, les botigues de decoració de la llar exquisides, les botigues independents i les botigues d'alimentació exclusives són a la vostra porta.
Certificat d'eficiència energètica de aquest inmoble
Qualificació energètica : En tràmit
AICAT: 13225
API: 4089 
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
Immobles similars Barcelona ciutat
No és exactament el que busca?



























































































































































































































































































