Proprietat Nova
BCN65691 699.000 € Pis en venda

Pis en excel·lents condicions de 2 dormitoris amb 60m² de jardí en venda a El Born

  • Dormitoris 2
  • Cambres de bany 1
  • Plànol 134m²
  • Terrassa 70m²
  • Jardí 60m²

Excel·lent àtic de 2 dormitoris amb 2 terrasses i vistes en venda al Born, Barcelona.

Característiques principals del pis

  • Terrassa
  • Ascensor
  • Sostres alts
  • Parquet
  • Llum natural
  • Zona chill-out
  • Vistes a la ciutat
  • Vistes
  • Sistema d'alarma
  • Safareig
  • Renovat
  • Calefacció
  • Barbacoa
  • Aire condicionat
  • Plànol 134m²
  • Superfície construïda 74m²
  • Superfície útil 64m²

El que heu de saber d'aquest pis

Lucas Fox presenta aquest fabulós àtic amb doble terrassa. Situat en un carrer tranquil al cor del barri del Born, aquest excepcional àtic ocupa la sisena planta d'un edifici ben cuidat i ofereix unes impressionants vistes de 180º sobre la ciutat. Totalment reformat i modernitzat amb cura, la propietat destaca per la seva combinació perfecta de disseny contemporani, amplis espais exteriors i abundant llum natural.

Una de les característiques que defineixen aquest àtic són les seves dues àmplies terrasses. La terrassa principal, que mesura aproximadament 70 m², està connectada directament amb la sala d'estar i la cuina, creant un flux perfecte entre interior i exterior. Una terrassa superior addicional d'uns 60 m² eleva encara més l'oferta d'estil de vida. Ambdues terrasses estan bellament acabades amb terres de fusta i totalment equipades amb mobles de jardí, com ara una barbacoa, una taula de menjador de fusta massissa, gandules i plantes exuberants, ideals per a entretenir-se, relaxar-se o gaudir del clima de Barcelona durant tot l'any.

A l'interior, l'apartament s'obre a un elegant vestíbul d'entrada amb un gran armari encastat, que proporciona funcionalitat i una primera impressió acollidora. A mesura que avancem, entrem a una àmplia sala d'estar on els sostres s'eleven espectacularment, millorant la sensació de volum i llum. Aquest espai està acuradament disposat amb una còmoda zona de sofàs, mobles de TV integrats i una generosa zona de menjador. Grans finestrals inunden l'habitació de llum natural i ofereixen vistes directes i accés a la terrassa.

La cuina americana de planta oberta ha estat completament reformada amb acabats i electrodomèstics moderns. Dissenyada pensant tant en l'estil com en la practicitat, també ofereix accés directe a la terrassa principal, cosa que la fa perfecta per a l'entreteniment i la vida quotidiana.

Adjacent a la sala d'estar hi ha el dormitori principal, amb un llit king size, un ampli espai d'armari i grans finestrals amb vistes a un pati interior tranquil, que garanteix privacitat i tranquil·litat. El bany, també situat convenientment a prop de la sala d'estar, és de dimensions generoses i inclou dutxa i banyera, grans miralls, vidres de cristall i un ampli espai d'emmagatzematge per a tovalloles i altres objectes essencials.

Per sobre de la zona d'entrada, una escala condueix a un nivell superior dissenyat com un espai obert i versàtil. Aquí trobareu un escriptori amb vistes a la sala d'estar, un gran armari i un còmode llit de matrimoni, una configuració ideal per a convidats o un despatx privat a casa.

L'edifici és una Finca Regia, amb un vestíbul d'entrada més ample que ens condueix a l'ascensor. L'entrada també ofereix una zona d'emmagatzematge. Hi ha una porta al costat de l'ascensor que ens porta al vostre traster, una superfície de 4 m2 per guardar les vostres pertinences.

La ubicació de l'edifici és en un carrer tranquil. Situat a pocs minuts a peu de l'Arc del Triomf, a prop del Parc de la Ciutadella i també a pocs metres del Born i del barri Gòtic, així com a pocs minuts a peu de Plaça Catalunya i del Paeo de Gràcia.

Aquesta és una zona molt ben comunicada, amb tot el transport públic disponible en pocs minuts.

Pis en venda

Distribució del pis

  • Àtic amb 2 dormitoris i 1 bany

  • Dues grans terrasses: vistes panoràmiques

    • Terrassa principal amb barbacoa, tendal plegable i taula de menjador

    • Terrassa superior amb gandules

  • Dormitori principal amb un gran armari i finestres tipus balcó

  • Segon dormitori situat en un espai obert a la planta superior amb llit de matrimoni

  • Zona d'escriptori / oficina a casa

  • Cuina totalment equipada

  • Bany espaiós

  • Zona de bugaderia situada a la sala d'estar principal

  • Traster privat (2 m²) a l'entrada de l'edifici amb porta amb pany

El Born, Barcelona: Ubicació y localitzaciò de este pis en El Born, Barcelona

Propietat situada al barri del Born. A 10 minuts a peu de Plaça Catalunya i al costat de totes les zones del nucli antic de la ciutat de Barcelona.

Certificat d'eficiència energètica de aquest inmoble

Escala de la qualificació energètica Consum d'energia kWh/m²/any Emissions kg CO₂/m²/any més eficient menys eficient 40 195

Consum d'energia E : 195kWh/m²/any
Emissions E : 40kg CO₂/m²/any

BCN65691 699.000 € Pis en venda