Prime
MAD40544
5.200.000 €
Pis en venda
MAD40544
5.200.000 €
Pis en venda

Pis en excel·lents condicions de 4 dormitoris en venda a Goya, Madrid

  • Dormitoris 4
  • Cambres de bany 5
  • Plànol 453m²

Pis recentment reformat a estrenar de 453 m² amb terrassa, plaça de garatge i traster en venda a l'emblemàtic barri de Goya, Madrid.

Característiques principals del

  • Servei de consergeria
  • Garatge
  • Ascensor
  • Terres de marbre
  • Sostres alts
  • Llum natural
  • Aparcament
  • Zona chill-out
  • Vistes a la ciutat
  • Vestidor
  • Traster
  • Sistema domòtic
  • Sistema d'alarma
  • Renovat
  • Muntacàrregues
  • Llar de foc
  • Exterior
  • Entrada de servei
  • Cuina oberta
  • Cuina equipada
  • Calefacció
  • Armaris encastats
  • Aire condicionat
  • A prop dels col·legis internacionals
  • A prop del transport públic
  • Plànol 453m²

El que heu de saber d'aquest pis

Lucas Fox Madrid presenta aquest habitatge al centre de Madrid, ubicat a l'exclusiu barri de Salamanca amb una superfície construïda de 453 m², amb tres dormitoris complets més el de servei i cinc banys. El projecte de renovació s'acaba de completar, per això l'habitatge s'ofereix totalment nou a estrenar.

L'habitatge es presenta recentment reformat pel distingit estudi Javier López, que s'ha encarregat de renovar completament l'habitatge. A la reforma, s'han fet les instal·lacions noves, com el terra radiant i refrescant, cosa que ens permet poder assolir la temperatura de confort durant tot l'any. A més, gaudeix de sostres alts.

El pis compta amb un sistema de domòtica que ens permet controlar la il·luminació que es regula per una aplicació per crear diferents escenes. L'habitatge també s'ha insonoritzat i condicionat acústicament per poder gaudir del sistema de so all-round instal·lat a totes les estances.

Entre els seus acabats, es presenta terra de marbre natural combinat amb terra de parquet de roure, en funció de les estances, i als banys també comptem amb revestiments de marbre natural de gran format que combinen a la perfecció amb les aixetes italianes que l'estudi d'interiorisme va escollir per a aquest habitatge.

Totes les parets de la casa han estat tractades per millorar el disseny i aportar calidesa a l'espai mitjançant revestiments de fusta, tela i marbre.

Pel que fa a l'interiorisme, la casa inclou opcionalment un conjunt de mobles italians creats a mida per a aquest projecte que s'adapten perfectament a totes les estances de l'habitatge.

Compta amb una plaça de garatge i traster al mateix edifici i porter físic.

No dubteu a contactar-nos per a més informació o per organitzar visites.

Pis en venda
MAD40544 Pis en venda

Distribució del pis

  • Saló-menjador
  • Cuina oberta amb illa central
  • 3 dormitoris complets
  • Dormitori de servei
  • 5 banys
  • Terrassa
  • Plaça de garatge
  • Traster

Goya, Madrid: Ubicació y localitzaciò de este pis en Goya, Madrid

Aquest pis se situa al bell mig del barri de Salamanca, una zona que destaca per la seva arquitectura, amb els seus immobles amb amplis portals per a carruatges, patis interiors i balcons adornats.

Tot i que el districte de Salamanca porta el nom del seu impulsor, José María de Salamanca i Mayol, amb la plaça del Marquès de Salamanca com a nucli, l'atenció recau sens dubte en la bellesa de la Porta d'Alcalá, del parc del Retiro o del passeig de Recoletos. El districte de Salamanca és sinònim de luxe, on se situen les firmes més conegudes, restaurants exclusius i comerços únics.

MAD40544
5.200.000 €
Pis en venda

Immobles similars Ciutat de Madrid

No és exactament el que busca?

Vegeu propietats similars

Rebre gratuïtament la nostra revista d’empresa de propietats

Insriure's a la nostra llista de correu Insriure's a la nostra llista de correu