
Masia en excel·lents condicions de 7 dormitoris en venda a Penedès, Barcelona
- Dormitoris 7
- Cambres de bany 7
- Plànol 768m²
- Dimensions del terreny 2.687m²
Magnífica mansió històrica recentment reformada amb ampli jardí i bodega situada entre les vinyes del Penedès
Característiques principals de la
- Vistes a les muntanyes
- Terrassa
- Piscina
- Jardí
- Jacuzzi
- Garatge
- Vinyes
- Sostres alts
- Propietat d'època
- Paviments hidràulics
- Llum natural
- Característiques d'època
- Edifici modernista
- Aparcament
- Zona chill-out
- Vistes
- Vestidor
- Traster
- Safareig
- Renovat
- Pou
- Llar de foc
- Finestres de doble vidre
- Exterior
- Cuina equipada
- Calefacció
- Biblioteca
- Barbacoa
- Armaris encastats
- Aire condicionat
- Plànol 768m²
- Superfície construïda 768m²
El que heu de saber d'aquesta masia
Aquesta impressionant casa, situada en una ubicació privilegiada, està envoltada de vinyes amb precioses vistes ininterrompudes de Montserrat a la llunyania.
La casa ha estat totalment reformada recentment amb una barreja de bon gust d'elements d'època i un disseny més contemporani, que inclou grans espais diàfans a cada planta, grans sostres de 4 metres d'alçada i instal·lacions professionals elèctriques i de fontaneria. Accedim a la propietat pel jardí davanter que ens porta a través de grans portes d'arc de fusta al passadís, que al seu torn s'obre a una enorme sala d'estar de planta oberta de 160 m² que consta d'una cuina / menjador i un menjador de planta oberta. lateral i sala d'estar i biblioteca a l'altre costat. L'espai lluminós amb sostres alts està envoltat per les grans finestres originals però reformades, banyant l'espai amb llum natural.
L'escala de pedra de terratzo ens porta a la primera i segona planta, on trobem 6 habitacions espaioses, totes amb bany privat. La suite principal molt gran de 65 m² té el seu propi bany/habitació humida i vestidor. També hi ha una gran oficina i un segon dormitori doble en aquesta planta. El segon pis és un espai independent amb sala d'estar pròpia, cuina americana i suites de 4 habitacions. L'últim pis construït a la torre és un espai chill out de 16 m² que ofereix vistes de 360 graus del bell paisatge dels voltants.
La vila també disposa d'un celler i celler (bodega) propis amb una producció actual de cava blanc, cava rosa i vi negre de 3000 ampolles però capacitat per produir fins a 30.000. Està equipat amb tota la maquinària i en ple funcionament. Aquesta propietat ofereix el luxe d'estar envoltada de vinyes sense la responsabilitat de posseir-ne, donant la llibertat d'aprovisionar-se del millor raïm quan i quan sigui necessari, com molts dels productors de vins locals que se centren en la vinicultura, comprant cada any raïm de diferents pagesos. A sobre d'aquesta bodega hi ha un gran espai d'entreteniment de 100 m² amb cuina d'estiu, llar de foc i bany. També hi ha un garatge, aparcament cobert i plaça d'aparcament per a més de 15 cotxes.
El bonic jardí enjardinat de 2.700 m² amb terrasses, gespa, roser i una espectacular piscina d'aigua salada de 20 metres de llargada és accessible directament des de la casa i els edificis exteriors. Hi ha un sistema de reg amb aigua del pou per a l'hort, l'hort, les oliveres i els jardins d'hortalisses.
Aquesta impressionant propietat val molt la pena una visita i seria una magnífica casa de camp o un refugi de camp, ja que abans tenia una llicència turística que es podia restablir fàcilment.

Extres
- Sostres de 4 metres d'alçada
- Equips per a l'elaboració de vi
- Totalment reformat
- Vistes impressionants
- Equipament de cuina professional, inclosa una placa Wolf
Distribució de la masia
Planta baixa
- passadís
- Gran cuina i zona d'estar de planta oberta
- Habitació de manteniment
- Lavabo de convidats
Primer pis
- passadís
- Suite principal
- Dormitori doble
- Oficina
- Bany
Segon pis
- 4 habitacions dobles amb bany privat
- Cuina americana
- Zona d'estar
Penedès, Barcelona: Ubicació y localitzaciò de esta masia en Penedès, Barcelona
Preciosa finca rústica situada en un llogaret al bell mig del preciós país vitivinícola del Penedès amb altres masies tradicionals properes i magnífiques vistes a les muntanyes de Montserrat. Es troba a pocs minuts de Guardiola de Font-Rubí i a 10 minuts de la població de Vilafranca, Sant Marti Sarocca i a 30 minuts de Sitges i les seves platges.
Certificat d'eficiència energètica de aquest inmoble
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
Immobles similars Sitges
-
Sitges, Penedès
Masia de 1,314m² en venda a Penedès, Barcelona
- Dormitoris 12
- Plànol 1.314m²
- Dimensions del terreny 15,0ha
Sitges, Vallpineda / Santa BarbaraCasa / vil·la de 608m² en venda a Vallpineda, Barcelona
- Dormitoris 6
- Plànol 608m²
- Dimensions del terreny 1.102m²
Sitges, Can Girona / Terramar / Vinyet / Can PeiCasa / vil·la de 513m² en venda a Terramar, Barcelona
- Dormitoris 4
- Plànol 513m²
- Dimensions del terreny 1.500m²
El Maresme, TeiàMasia de 1,100m² en venda a Teià, Barcelona
- Dormitoris 5
- Plànol 1.100m²
- Dimensions del terreny 676m²
Sant Cugat, MirasolCasa / vil·la de 412m² en venda a Mirasol, Barcelona
- Dormitoris 5
- Plànol 412m²
- Dimensions del terreny 652m²
Llafranc / Calella / TamariuCasa / vil·la de 567m² en venda a Llafranc / Calella / Tamariu
- Dormitoris 6
- Plànol 567m²
- Dimensions del terreny 1.150m²
Rebre gratuïtament la nostra revista d’empresa de propietats
Insriure's a la nostra llista de correu