
Pis en excel·lents condicions de 3 dormitoris amb 6m² terrassa en lloguer a El Pla del Remei
- Dormitoris 3
- Cambres de bany 2
- Plànol 130m²
- Terrassa 6m²
Apartament reformat a estrenar i completament moblat, amb tres habitacions, dos banys i terrassa interior. Està en una de les millors ubicacions del Pla del Reméi, a pocs metres del riu Túria i el mercat de Colom.
Característiques principals del
- Ascensor
- Sostres alts
- Parquet
- Llum natural
- Vistes a la ciutat
- Vestidor
- Renovat
- Finestres de doble vidre
- Cuina oberta
- Cuina equipada
- Balcó
- Armaris encastats
- Aire condicionat
- A prop dels col·legis internacionals
- A prop del transport públic
- Plànol 130m²
El que heu de saber d'aquest pis
Aquest exclusiu pis de lloguer té una ubicació immillorable en una de les zones més cobejades i prestigioses de València: davant del mercat de Colom.
Destaca pels seus tons neutres clars i la naturalitat dels materials utilitzats, que creen un habitatge modern, acollidor i lluminós.
Les proporcions de cada estança han estat molt estudiades perquè siguin prou àmplies i còmodes. A més, tenen relació entre si.
En accedir al pis ens trobem amb un ampli espai que integra el menjador, el saló i la cuina. Hi ha una terrassa interior i dos balcons grans que permeten l´entrada de la llum. Tota la zona de dia està orientada cap a la façana.
La zona d´estar consta d´un saló-menjador gran i una cuina moderna oberta.
La cuina està equipada amb electrodomèstics de gamma alta i una illa. D'aquesta manera, es crea un ambient obert i modern amb accés a una terrassa interior petita, on veiem un jardí vertical.
La zona de nit està formada per tres dormitoris (dos individuals i l'habitació principal, amb armaris a banda i banda), un bany privat i una zona de pati/galeria interior lluminosa. Aquesta és perfecta per a la zona de bugaderia, ja que compta amb rentadora i assecadora.
També hi ha un altre bany gran amb dutxa a la zona del passadís, que dóna servei a les altres dues habitacions.
Tota la vivenda s'ha reformat amb materials de qualitat, així com la fusteria exterior. Ara té doble vidre tipus CLIMALIT, aire condicionat centralitzat per conductes a tot l'habitatge i terres de fusta de gran qualitat.
Sens dubte, un habitatge magnífic en una zona excel·lent del centre de València.

Distribució del pis
- Saló-menjador gran amb cuina integrada
- Cuina americana amb espai obert al saló, equipada amb electrodomèstics de gamma alta
- Habitació principal amb bany en suite, amb armaris encastats i amb accés a galeria exterior i zona de bugaderia amb rentadora i assecadora
- Habitació individual amb armaris i zona destudi
- Habitació individual
- Bany complet amb dutxa
- Terrassa interior amb jardí vertical d'aproximadament 6 m2
El Pla del Remei, València: Ubicació y localitzaciò de este pis en El Pla del Remei, València
A València, el barri burgès per excel·lència és el Pla del Remei, una de les zones més exclusives de la ciutat.
El Pla del Remei és una zona residencial molt cobejada per la seva proximitat al centre financer i administratiu de la ciutat, cosa que la converteix en el lloc perfecte per a aquells que prefereixen anar a peu a treballar.
Aquesta propietat s'ubica a la zona del Pla del Remei, molt a prop del mercat de Colom. És una de les zones més cotitzades de València; un barri que destaca pels seus elegants carrers i les precioses façanes modernistes dels edificis que els envolten.
A més, el Pla del Remei ofereix tots els serveis necessaris: supermercats, farmàcies, perruqueries, comerços, serveis sanitaris, bars i restaurants, col·legis, etc. També compta amb una excel·lent xarxa de transport públic perquè puguis moure't còmodament per la ciutat.
És a prop dels jardins de l'antiga llera del riu Túria, així com de les exquisides botigues de la ciutat i altres edificis emblemàtics (per exemple, el mercat de Colom).
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
Immoble similar de lloguer a València ciutat
-
València ciutat, El Pla del Remei
Pis de 224m² en lloguer a El Pla del Remei, València
- Dormitoris 6
- Plànol 224m²
València ciutat, Sant FrancescPis de 105m² en lloguer a Sant Francesc, València
- Dormitoris 2
- Plànol 105m²
- Terrassa 10m²
València ciutat, Playa Malvarrosa/CabanyalPis de 150m² en lloguer a Playa Malvarrosa/Cabanyal
- Dormitoris 3
- Plànol 150m²
- Terrassa 20m²
València ciutat, Playa Malvarrosa/CabanyalPis de 120m² en lloguer a Playa Malvarrosa/Cabanyal
- Dormitoris 3
- Plànol 120m²
- Terrassa 19m²
Rebre gratuïtament la nostra revista d’empresa de propietats
Insriure's a la nostra llista de correu