VALR36547
2.000 € al mes
Pis de lloguer Ja està disponible! Període de lloguer mínim: 12 mesos.
VALR36547
2.000 € al mes
Pis de lloguer Ja està disponible! Període de lloguer mínim: 12 mesos.

Pis en excel·lents condicions de 3 dormitoris en lloguer a Gran Vía, València

  • Dormitoris 3
  • Cambres de bany 2
  • Plànol 109m²

Pis reformat i moblat de 3 dormitoris i 2 banys de lloguer a Gran Via, València

Característiques principals del

  • Ascensor
  • Parquet
  • Llum natural
  • Edifici modernista
  • Vistes a la ciutat
  • Renovat
  • Finestres de doble vidre
  • Cuina oberta
  • Cuina equipada
  • Armaris encastats
  • Aire condicionat
  • A prop dels col·legis internacionals
  • A prop del transport públic
  • Plànol 109m²

El que heu de saber d'aquest pis

Lucas Fox presenta aquest bonic i funcional habitatge, recentment reformat ia estrenar, en perfecte estat, de lloguer al barri de Gran Via, a València.

L´habitatge ens dóna la benvinguda per deixar pas a la zona de dia a la cara exterior de l´edifici, amb un ampli saló-menjador amb cuina integrada. La cuina ve ben equipada amb tots els electrodomèstics com nevera, rentadora i rentavaixelles integrats al mobiliari de la cuina, així com forn, placa d'inducció i extractor de gamma alta. El saló-menjador amb finestrals amplis dóna un ambient molt acollidor.

La zona de nit consta de dos banys complets amb dutxes i tres dormitoris. Dos dels dormitoris són dobles i tenen amplis armaris encastats. El dormitori individual és perfecte per destinar-lo a despatx.

Totes les estances gaudeixen de llum natural i una bona ventilació. El pis disposa d'aire calor/fred centralitzat, una fusteria cuidada, una bona il·luminació i un gust exquisit en tota la reforma, amb terra de parquet.

Poseu-vos en contacte per a més informació.

Pis de lloguer
VALR36547 Pis de lloguer

Distribució del pis

  • Saló-menjador
  • Cuina oberta amb tots els electrodomèstics de gamma alta
  • 2 dormitoris dobles amb armaris incorporats i vestits
  • Dormitori individual
  • 2 banys complets amb dutxes

Gran Vía, València: Ubicació y localitzaciò de este pis en Gran Vía, València

El pis se situa en un dels punts més cèntrics de la Gran Via del Marquès del Túria, a la zona de l'Eixample, paral·lela a altres carrers com el carrer Colom que acull la zona de compres de València. De camí trobem el Mercat de Colom, seguit de l'Ajuntament i de l'estació de l'AVE.

La mateixa avinguda disposa de moltes parades d´autobús i metro i connecta ràpidament amb la carretera a Madrid.

La mateixa Gran Via és plena de serveis com supermercats, restauració i comerços de tota mena, que fan que sigui una de les millors zones per residir a València.

VALR36547
2.000 € al mes
Pis de lloguer

Immoble similar de lloguer a València ciutat

No és exactament el que busca?

Vegeu propietats similars

Rebre gratuïtament la nostra revista d’empresa de propietats

Insriure's a la nostra llista de correu Insriure's a la nostra llista de correu