
Pis de 8 dormitoris en lloguer a Gran Vía, València
- Dormitoris 8
- Cambres de bany 3
- Dimensions 282m²
Pis en lloguer amb una excel·lent ubicació en ple centre de València, a la privilegiada avinguda Gran Via de l'Marquès de l'Túria.
Ampli pis de 282 m² construïts (266 m² útils) en un edifici senyorial d'arquitectura dels anys 30 amb sostres alts, motllures originals, llum natural a tota la casa i àmplies vistes.
Aquest pis senyorial es presenta en un bon estat de conservació; una oportunitat única de viure en una de les millors zones de València amb servei de consergeria.
A l'entrar a l'habitatge, ens trobem amb un gran rebedor amb motllures originals i perfectament conservades. En primer lloc, ens trobem amb el primer dormitori doble amb finestra a pati. Dues portes dobles de fusta donen pas a la sala-menjador, amb motllures originals i molta llum natural.
Seguim pel passadís ia mà dreta es disposa la cuina, molt àmplia, parcialment equipada i amb zona de safareig i de servei. Aquesta última consta d'un bany complet amb una dutxa gran i un dormitori petit.
A mà esquerra al passadís, es disposa el segon dormitori doble amb finestra a pati i armari encastat, així com el tercer dormitori doble, amb finestra a pati.
En el mateix tram de passadís, però a mà dreta, donarem amb un bany complet molt ampli amb dutxa.
A la fi de passadís se situen totes les estances que donen a façana. A la dreta, el quart dormitori doble amb terrassa i un armari de sòl a sostre totalment vestit per dins. Al costat d'aquest, un bany molt ampli complet amb dutxa. El cinquè dormitori és molt gran, amb amplis finestrals al carrer i molta llum natural. El sisè, doble amb armari de sòl a sostre totalment vestit i molta llum natural. El setè i últim dormitori és també doble i amb finestra al carrer i armari encastat. L'últim bany complet és molt ampli i té banyera i unes espectaculars motllures originals.
Tot l'habitatge ve equipada amb un sistema d'aire condicionat per conductes i calefacció. A més, ofereix una terrassa i tots els dormitoris inclouen armaris encastats.
Característiques
- Servei de consergeria
- Ascensor
- Llum natural
- Sostres alts
- A prop del transport públic
- Aire condicionat
- Armaris encastats
- Balcó
- Calefacció
- Cuina equipada
- Exterior
- Finestres de doble vidre
- Vestidor
Distribució
- ampli rebedor
- 8 dormitoris dobles amb armaris encastats
- Cuina amb safareig
- Dormitori de servei amb bany complet
- 2 banys complets + 1 lavabo
- Ampli saló-menjador amb molta llum
Ubicació
Aquest pis se situa en un dels punts més cèntrics de València, en plena avinguda Gran Via de l'Marquès de l'Túria, a la zona de l'Eixample. Exactament es troba en un punt cèntric i paral·lel a altres carrers com el carrer Colon. Està molt a prop de la zona comercial de València, de l'Mercat de Colom, de l'Ajuntament i de l'estació de l'AVE.
La mateixa avinguda ofereix moltes parades d'autobús i de metro, així com una ràpida sortida en cotxe cap a carretera de Madrid.
La mateixa Gran Via és plena de serveis com supermercats, restauració i comerços de tota mena que la converteixen en una de les millors zones per residir a València.
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
Immoble similar de lloguer a València ciutat
-
València ciutat, Gran Vía
Pis de 153m² en lloguer a Gran Vía, València
- Dormitoris 3
- m2 edificats 153m²
-
València ciutat, Gran Vía
Pis de 164m² en lloguer a Gran Vía, València
- Dormitoris 3
- m2 edificats 164m²
- Terrassa 19m²
-
València ciutat, Gran Vía
Pis de 125m² en lloguer a Gran Vía, València
- Dormitoris 3
- m2 edificats 125m²
- Dimensions del terreny 125m²
-
València ciutat, Gran Vía
Pis de 161m² en lloguer a Gran Vía, València
- Dormitoris 5
- m2 edificats 161m²
- Dimensions del terreny 161m²
-
València ciutat, Gran Vía
Pis de 104m² en lloguer a Gran Vía, València
- Dormitoris 2
- m2 edificats 104m²
-
València ciutat, Gran Vía
Pis de 85m² en lloguer a Gran Vía, València
- Dormitoris 2
- m2 edificats 85m²
Rebre gratuïtament la nostra revista d’empresa de propietats
Insriure's a la nostra llista de correu