
Pis de 4 dormitoris amb 14m² terrassa en lloguer a Ciudad de las Ciencias, València
- Dormitoris 4
- Cambres de bany 3
- Dimensions 204m²
- Terrassa 14m²
Habitatge de 4 dormitoris amb una terrassa amb vistes espectaculars, en lloguer en un edifici amb piscina climatitzada i gimnàs. Inclou plaça de garatge.
Aquest àtic tríplex se situa a la Ciutat de les Arts i les Ciències, una de les zones amb més projecció de la ciutat. Ofereix meravelloses vistes clares a les platges, les hortes valencianes i, a la zona nord de l'habitatge, a la ciutat.
L'habitatge es condiciona en tres plantes, amb una distribució còmoda i funcional. A la planta inferior, en accedir arribem directament al saló-menjador, una estada molt àmplia amb sortida a la terrassa amb vista panoràmica sobre el sud-est de València. A continuació hi ha un bany de cortesia, un traster o rebost de 3,5 m², la cuina amb una àmplia zona de menjador per a 6 persones, i la bugaderia amb la rentadora i l'assecadora.
Vam pujar a la primera planta per una escala. Aquí trobem dos dormitoris molt lluminosos amb un llit niu i una taula d'estudi cada un. A més, un té el seu propi bany privat. Aquesta planta la completen un altre bany i un dormitori amb sofà llit que actualment es destina a despatx.
La segona planta acull el gran dormitori principal de 60 m² amb un llit doble gran, sostres sota teulada, un ampli finestral amb vistes panoràmiques i un bany privat amb jacuzzi.
Aquest pis, amb terres de marbre i aire condicionat fred / calor per conductes, és un espai modern i funcional on viure és un somni. A més, a la planta baixa de l'edifici hi ha una piscina coberta climatitzada i un gimnàs, i també disposa d'una plaça de garatge. Les despeses de comunitat estan inclosos en el preu.
Poseu-vos en contacte amb nosaltres per a més informació sobre aquest excel·lent pis a la Ciutat de les Arts i les Ciències.
Característiques
- Vistes a les muntanyes
- Vistes al mar
- Piscina climatitzada
- Piscina coberta
- Terrassa
- Jacuzzi
- Gimnàs
- Ascensor
- Llum natural
- Sostres alts
- Terres de marbre
- Aparcament
- A prop del transport públic
- Accés habilitat per a cadires de rodes
- Aire condicionat
- Armaris encastats
- Balcó
- Calefacció
- Cuina equipada
- Exterior
- Finestres de doble vidre
- Safareig
- Traster
- Vestidor
- Vistes
Distribució
planta inferior
- Saló-menjador amb sortida a la terrassa
- Bany de cortesia
- Traster / rebost
- Cuina amb zona de menjador i bugaderia
primera planta
- 2 dormitoris, un amb bany propi
- Dormitori / despatx
- Bany complet
segona planta
- Dormitori principal amb bany privat amb jacuzzi
Ubicació
El barri de la Ciutat de les Arts i les Ciències compta amb tots els serveis: la Ciutat de la Justícia, restaurants, bars, cafeteries, farmàcies, supermercats i el centre comercial El Saler. És una zona tranquil·la de jardins i urbanitzacions, una ciutat dins de la ciutat. També està a escassos minuts de l'antic llit del riu Túria, l'espai ideal per passejar, practicar esports, etc.
Immoble similar de lloguer a València ciutat
-
València ciutat, Ciudad de las Ciencias
Pis de 116m² en lloguer a Ciudad de las Ciencias, València
- Dormitoris 3
- m2 edificats 116m²
-
València ciutat, El Pla del Remei
Pis de 90m² en lloguer a El Pla del Remei, València
- Dormitoris 2
- m2 edificats 90m²
-
València ciutat, Palacio de Congresos
Àtic de 280m² en lloguer a Palacio de Congresos, València
- Dormitoris 3
- m2 edificats 280m²
- Terrassa 130m²
-
València ciutat, El Mercat
Pis de 110m² en lloguer a El Mercat, València
- Dormitoris 3
- m2 edificats 110m²
- Terrassa 2m²
-
València ciutat, Patacona / Alboraya
Pis de 140m² en lloguer a Patacona / Alboraya, València
- Dormitoris 3
- m2 edificats 140m²
- Terrassa 30m²
-
València ciutat, Sant Francesc
Pis de 191m² en lloguer a Sant Francesc, València
- Dormitoris 4
- m2 edificats 191m²
Rebre gratuïtament la nostra revista d’empresa de propietats
Insriure's a la nostra llista de correu