
Casa / vil·la en excel·lents condicions de 5 dormitoris en lloguer a Pinares de San Antón - El Candado
- Dormitoris 5
- Cambres de bany 4
- Plànol 498m²
- Dimensions del terreny 1.185m²
Preciosa vila de lloguer amb 5 dormitoris i piscina a Pinares de San Antón.
Característiques principals de la
- Vistes a les muntanyes
- Piscina
- Jardí
- Garatge
- Llum natural
- Sistema domòtic
- S'accepten mascotes
- Renovat
- Llar de foc
- Finestres de doble vidre
- Exterior
- Entrada de servei
- Cuina oberta
- Cuina equipada
- Calefacció
- Barbacoa
- Balcó
- Armaris encastats
- Aire condicionat
- A prop dels col·legis internacionals
- Plànol 498m²
El que heu de saber d'aquesta casa / vil·la
Lucas Fox, l'agència líder en la comercialització d'immobles de luxe, els ofereix aquesta preciosa vila sense moblar i reformada de lloguer de llarga temporada. La vila compta amb cinc dormitoris i quatre banys, a més de cinc places de garatge. Disposa de tot allò necessari perquè pugui gaudir de la vibrant ciutat de Màlaga, la ciutat de moda a Europa.
A la casa s'hi accedeix des del jardí, per unes escales que ens condueixen al porxo davanter ia l'elegant entrada principal de sostres alts. A l'esquerra, hi ha el gran saló-menjador, que compta amb enormes finestrals de terra a sostre per tot el llarg de la façana, que ofereixen boniques vistes i permeten l'entrada d'abundant llum natural. A més compta amb una elegant xemeneia per als dies del suau hivern malagueny. La moderna cuina es presenta equipada i integrada al saló i es complementa amb un meravellós office obert amb accés al pati que alberga el bar, la piscina i la zona de lounge exterior.
A la dreta, es presenten dos fantàstics dormitoris que comparteixen bany i li permetrien fer la vida en una sola planta, si ho desitja, amb la comoditat que això comporta.
Per les elegants escales de vidre, s'accedeix a la primera planta, on hi ha dos amplis i lluminosos dormitoris dobles amb banys privats respectius. A més, es disposa un enorme dormitori de més de 30 m² amb sostres golfes blancs de fusta, amb la llum com a protagonista. Aquesta estada podria també fer-se servir com a oficina o estudi o si es desitja, a més de dormitori.
A la planta inferior, hi ha el garatge per a tres vehicles a nivell carrer per a més comoditat, així com la zona de bugaderia i d'emmagatzematge, cosa que li permetria un total desfogament.
Aquesta preciosa vila està disponible sense moblar per a llarga temporada. Consulteu condicions.

Extres
- Acabada de reformar
- Sense moblar
- Orientació sud
Distribució de la casa / vil·la
Planta principal
- 3 dormitoris
- Bany
- Distribuïdor
- Saló-menjador
- Cuina
Primera planta
- 2 dormitoris
- Estudi
- 2 banys
Planta inferior
- Garatge
- Bugaderia
- Traster
Pinares de San Antón - El Candado, Màlaga: Ubicació y localitzaciò de esta casa / vil·la en Pinares de San Antón - El Candado, Màlaga
Aquesta preciosa vila situada a Pinares de San Antón es troba a menys de 10 minuts amb cotxe de la platja i del passeig marítim, amb els seus bars i restaurants. A 10 minuts, es troben els col·legis més prestigiosos de la ciutat. El centre de la bulliciosa ciutat de Màlaga, on s'alterna la cultura amb la gastronomia, se situa a uns 15 minuts ia 20 minuts, hi ha l'aeroport internacional, el cinquè per volum de passatgers a Espanya amb connexions directes amb desenes de països.
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
Immoble similar de lloguer a Pinares de San Antón - El Candado
-
Castelldefels, Montemar
Casa / vil·la de 434m² en lloguer a Montemar, Barcelona
- Dormitoris 6
- Plànol 434m²
- Dimensions del terreny 736m²
Castelldefels, Rat-PenatCasa / vil·la de 291m² en lloguer a Rat-Penat, Barcelona
- Dormitoris 5
- Plànol 291m²
- Dimensions del terreny 565m²
Los MonasteriosCasa / vil·la de 320m² en lloguer a Los Monasterios
- Dormitoris 5
- Plànol 320m²
- Dimensions del terreny 1.120m²
Godella / RocafortCasa / vil·la de 406m² en lloguer a Godella / Rocafort
- Dormitoris 6
- Plànol 406m²
- Dimensions del terreny 2.353m²
PontevedraCasa / vil·la de 404m² en lloguer a Pontevedra, Galicia
- Dormitoris 6
- Plànol 404m²
- Dimensions del terreny 1.415m²
Rebre gratuïtament la nostra revista d’empresa de propietats
Insriure's a la nostra llista de correu