POZR46177
14.000 € al mes
Casa / Vil·la de lloguer Ja està disponible!
POZR46177
14.000 € al mes
Casa / Vil·la de lloguer Ja està disponible!

Casa / vil·la en excel·lents condicions de 6 dormitoris amb 565m² de jardí en lloguer a Pozuelo

  • Dormitoris 6
  • Cambres de bany 9
  • Plànol 950m²
  • Dimensions del terreny 825m²
  • Jardí 565m²

Fantàstica casa adossada amb piscina interior i exterior i sala d´esdeveniments sobre la parcel·la consolidada més gran del complex de lloguer en una de les urbanitzacions més exclusives i segures de La Finca, Mistral 2, a 15 minuts de Madrid.

Característiques principals de la

  • Piscina coberta
  • Piscina climatitzada
  • Piscina
  • Jardí
  • Jacuzzi
  • Servei de consergeria
  • Gimnàs
  • Garatge
  • Ascensor
  • Sostres alts
  • Llum natural
  • Calefacció per terra radiant
  • Aparcament
  • Zona chill-out
  • Vestidor
  • Traster
  • Sistema domòtic
  • Sistema d'alarma
  • Seguretat
  • Sala de jocs
  • Safareig
  • S'accepten mascotes
  • Parc infantil
  • Llar de foc
  • Finestres de doble vidre
  • Exterior
  • Entrada de servei
  • Cuina equipada
  • Comunitat tancada
  • Cinema domèstic
  • Calefacció
  • Barbacoa
  • Balcó
  • Armaris encastats
  • Aire condicionat
  • A prop dels col·legis internacionals
  • A prop del transport públic
  • Plànol 950m²
  • Superfície construïda 950m²

El que heu de saber d'aquesta casa / vil·la

Lucas Fox es complau a presentar aquesta impressionant vila unifamiliar adossada a la cantonada, dissenyada i distribuïda en cinc plantes, amb tot tipus d'espais i un espectacular jardí per gaudir de la vida familiar i social. Aquí trobareu el seu recés de pau i tranquil·litat a només 15 minuts del centre de Madrid.

Aquesta impressionant casa de luxe se situa a la zona nord-oest de Madrid i resultarà una llar encantadora, amb un jardí que ofereix diferents espais per fer barbacoa, reunir-se amb els amics i familiars, així com zones d'esbarjo i descans. Sens dubte, és un habitatge ideal per a famílies amb fills, gràcies a la seva ubicació única i als seus espais, tant de la pròpia vivenda, com de la urbanització com a tal, que ofereixen una infinitat de zones perquè els més petits s'entretinguin.

La urbanització s'ha dissenyat en dos nivells principals. La cota inferior que hi ha a nivell de carrer està projectada per als cotxes. Des d'aquí, en accedir amb el cotxe, podem aparcar just davant del que serà l'accés secundari a l'habitatge. L'entrada principal de la casa es troba ubicada a un nivell superior, just on s'accedeix a les zones comunes. Així, tota la superfície del complex, al voltant de 87.000 m², és zona de vianants i completament segura per als més petits de la casa.

Si accedim per l'entrada principal, travessem una passarel·la que sura sobre una làmina d'aigua, que aporta frescor a l'estiu fins a arribar a la porta amb l'última tecnologia en reconeixement d'empremta digital. Trobem a mà dreta, una oficina ia l'altra banda tenim la cuina, que comunica directament amb la zona de menjador principal i la sala d'estar. El menjador ha estat dissenyat amb sostres de triple alçada, ideal per ubicar un gran canelobre. A més, gaudeix d´orientació cap al jardí, per permetre l´entrada d´abundant llum natural. Les zones d'estar són més acollidores en tenir els sostres a una alçada menor i una espectacular xemeneia.

A les dues plantes superiors, ens trobem amb un total de quatre dormitoris. A la primera planta, hi ha tres dormitoris secundaris amplis amb accés a la terrassa, vestidor i dos banys complets, organitzats a través d'una passarel·la. A la planta superior, destaquem el dormitori principal amb el bany privat amb banyera d'hidromassatge, un gran vestidor i la terrassa privada, per a més lluminositat.

A la part inferior de la casa, per sota de la planta principal, hi trobem la zona social. A la primera planta semisoterrani, hi trobem una àmplia zona de jocs amb una preciosa llum indirecta i una oficina independent, amb unes vidrieres que donen a l'espai interior de piscina, així com un lavabo de cortesia. En aquesta mateixa planta tenim un dormitori auxiliar amb bany complet. De manera independent, tenim el dormitori servei amb bany privat.

A la planta soterrani, a nivell de l'aparcament, hi trobem una àrea de recepció, el gimnàs i la piscina interior climatitzada amb sostres a doble alçada, bany turc i dos lavabos. Tot seguit s'ofereix una àmplia sala de reunions, de música i de trobada social, amb una vidriera que dóna a la piscina.

En aquest espai tenim zona de tarima per a concerts i una barra il·luminada amb tot luxe de detall. Sens dubte, una de les àrees més especials i recreatives de la casa. Des d´aquí tenim accés directament a la zona d´aparcament, comú a tot el complex.

Les plantes principals de la casa s'han condicionat amb terra radiant ia tota la casa s'hi ha instal·lat aire condicionat fred i calent per conductes amb instal·lació de gas natural. Això confereix a la casa confort màxim en termes de climatització.

Pel que fa a l'exterior, sens dubte és la parcel·la més singular i amb millor ubicació de tot el complex, ja que es troba a la cantonada. D'una banda, ofereix major la privadesa, amb un veí confrontant i, d'altra banda, compta amb una extensa superfície per crear infinitat de zones de recreació.

Aquí trobem un ampli porxo, una zona de chill-out amb estètica eivissenca sobre una tarima elevada amb vistes a tot el jardí. Trobem també una cascada mural, bany complet i diverses fonts per climatitzar l´ambient al´estiu. També hi ha una zona dedicada a les mascotes de la casa. Sens dubte la casa compta amb tots els elements per iniciar una vida perfecta al seu paradís residencial.

Poseu-vos en contacte amb Lucas Fox per correu electrònic o per telèfon per concertar una visita i veure la meravellosa casa amb els seus propis ulls. Estem disponibles 7 dies a la setmana per adaptar-nos a les necessitats dels nostres clients.

També podeu visitar el nostre Lucas Fox Property Lounge recentment inaugurat a l'avinguda d'Europa 38, Pozuelo, on podrem conèixer les vostres necessitats en més detall i ajudar-vos a trobar la vostra casa o inversió perfecta.

Casa / Vil·la de lloguer
POZR46177 Casa / Vil·la de lloguer

Distribució de la casa / vil·la

Planta soterrani

  • Aparcament per a 6 cotxes
  • Aparcament convidats (il·limitat)
  • Accés secundari
  • Recepció
  • Gimnàs
  • Piscina interior
  • Sala insonoritzada d´esdeveniments i música
  • Cambra d'instal·lacions
  • Rebost
  • Cambra de rentat-planxa
  • Bany turc
  • 2 lavabos

Planta semisoterrani

  • Sala de jocs o multiusos
  • Oficina
  • Lavabo de cortesia
  • Dormitori addicional amb bany complet
  • Dormitori de servei amb bany complet

Planta baixa (principal)

  • Accés principal
  • Rebedor
  • Oficina
  • Cuina
  • Àrea de menjador
  • Sala d'estar
  • Porxo
  • Jardí
  • Lavabo de cortesia

Primera planta

  • 2 dormitoris amb terrassa i bany complet compartit i vestidor
  • Dormitori amb bany privat

Segona planta

  • Dormitori principal amb bany privat amb banyera d´hidromassatge
  • Vestidor

Exterior

  • Jardí
  • Porxo
  • Piscina
  • Zona chill-out eivissenca
  • Zona chill-out coberta
  • Cascada i fonts
  • Zona per a mascotes
  • Bany

Pozuelo, Madrid: Ubicació y localitzaciò de esta casa / vil·la en Pozuelo, Madrid

Aquesta casa està ubicada a La Finca, la urbanització més exclusiva i prestigiosa de la Comunitat de Madrid, residència d'importants personalitats. La seguretat de La Finca destaca pels seus carrers privats, càmeres, detectors d'infrarojos, garites de control i patrulles 24 hores. Es tracta d'un lloc infranquejable on pràcticament resulta impossible accedir-hi si no s'és resident, familiar o convidat.

La urbanització pertany al municipi madrileny de Pozuelo de Alarcón, a només 8 quilòmetres de la capital. Aquest municipi té la renda per càpita més gran d'Espanya i l'índex de natalitat més gran d'Espanya, cosa que el fa ideal per a famílies de gran poder adquisitiu que busquen una primera residència d'alt nivell.

La zona es beneficia d'excel·lents infraestructures i comunicacions, tant per transport públic, amb autobusos i metro lleuger, com per carretera amb accés directe a la M-40, M-502 i M-508. Als voltants, hi ha els millors col·legis de Madrid, com el British Council, l'American School, el Kensington School, el San Luis dels Francesos o el Retamar, així com diverses universitats com la Universitat Complutense de Madrid, l'ESIC Business and Màrqueting School o la Universitat Francisco de Vitoria.

Així mateix, ofereix tota mena de serveis: clubs esportius, com el Reebok Sports Club; exclusius restaurants; centres comercials com El Corte Inglés de Pozuelo, el centre comercial Zielo, El Zoco, i els multicines de Kinepolis (els cinemes més grans d'Espanya) i el club de golf La Finca Golf Los Lagos.

Finalment, La Finca ofereix als seus residents el millor dels dos mons: un estil de vida a l'aire lliure en un entorn molt privat i segur, però molt a prop del centre de Madrid, sens dubte una ubicació inigualable. Ideal per a aquells que busquin molta privadesa, absoluta seguretat, tranquil·litat i amb un exquisit gust.

POZR46177
14.000 € al mes
Casa / Vil·la de lloguer

Immoble similar de lloguer a Pozuelo

No és exactament el que busca?

Vegeu propietats similars

Rebre gratuïtament la nostra revista d’empresa de propietats

Insriure's a la nostra llista de correu Insriure's a la nostra llista de correu