MRBR39389
4.000 € al mes
Pis de lloguer Ja està disponible! Període de lloguer mínim: 11 mesos.
MRBR39389
4.000 € al mes
Pis de lloguer Ja està disponible! Període de lloguer mínim: 11 mesos.

Pis en excel·lents condicions de 1 dormitori en lloguer a Port Banús, Costa del Sol

  • Dormitoris 1
  • Cambres de bany 1
  • Plànol 103m²

Excel·lent pis de lloguer a Puerto Banús, Marbella, de 103 m², totalment reformat i amb unes vistes espectaculars a Puerto Banús.

Característiques

  • Vistes al mar
  • Terrassa
  • Garatge privat
  • Ascensor
  • Llum natural
  • Edifici modernista
  • Vistes
  • Traster
  • Finestres de doble vidre
  • Exterior
  • Cuina equipada
  • Alarma
  • Aire condicionat
  • Plànol 103m²

Descripció de l'immoble

Espectacular pis de planta oberta totalment reformat a la coneguda zona de Puerto Banús.

L'apartament té una superfície total de 103 m² i està situat a la tercera planta, amb la següent distribució. Tan bon punt entrem a l'apartament, trobem a mà esquerra la cuina totalment equipada amb tots els electrodomèstics necessaris amb una gran zona per gaudir de l'esmorzar.

L'apartament ha estat dissenyat com una casa de planta oberta. Des del saló, tenim accés directe a la terrassa, on es pot gaudir de les meravelloses i ininterrompudes vistes de Puerto Banús. La terrassa està equipada amb dues gandules per gaudir de l'ambient i les vistes durant tot l'any. El dormitori principal també està integrat a la sala d'estar amb un gran llit de matrimoni, el bany principal i un gran vestidor.

La propietat disposa de targeta d'aparcament amb accés a l'aparcament del port i entrada privada al pis.

Si us plau, poseu-vos en contacte amb nosaltres per obtenir més informació sobre aquest loft a Puerto Banús.

Pis de lloguer
MRBR39389 Pis de lloguer

Distribució

  • Entrada
  • Cuina totalment equipada
  • Sala d'estar
  • Terrassa coberta
  • Dormitori principal
  • Bany principal
  • Vestidor
  • Targeta d'aparcament amb accés a l'aparcament del port

Ubicació

El famós port esportiu de Puerto Banús acull algunes de les botigues i els millors restaurants més elegants de la Costa del Sol.

A només sis quilòmetres de la costa del centre de Marbella i uns seixanta quilòmetres al sud-oest de la capital provincial de Màlaga i el seu aeroport internacional, Màlaga-Costa del Sol, Puerto Banús es troba al costat de la platja de l'autopista N340/A7. Es troba directament al sud de Nova Andalucía, més coneguda com la Vall del Golf d'Andalusia, que també va ser desenvolupada per José Banús a finals dels anys 60 i 70.

Protegit per la serralada costanera que està coronada per l'emblemàtic pic de La Concha de Marbella, Puerto Banús limita amb el riu Verd al nord-est, el mar Mediterrani al sud i l'avinguda José Banús al sud-oest. Compartint el mateix microclima envejable que Marbella, gaudeix de més de 300 dies de sol a l'any i temperatures mitjanes durant tot l'any d'entre 18 i 20ºC.

MRBR39389
4.000 € al mes
Pis de lloguer

Immoble similar de lloguer a Marbella

No és exactament el que busca?

Vegeu propietats similars

Rebre gratuïtament la nostra revista d’empresa de propietats

Insriure's a la nostra llista de correu Insriure's a la nostra llista de correu