BCNR4647
12.250 € al mes
Pis de lloguer Ja està disponible! Període de lloguer mínim: 1 mesos.
BCNR4647
12.250 € al mes
Pis de lloguer Ja està disponible! Període de lloguer mínim: 1 mesos.

Pis en excel·lents condicions de 1 dormitori en lloguer a Vila Olímpica, Barcelona

  • Dormitoris 1
  • Cambres de bany 1
  • Plànol 150m²

Acollidor àtic dúplex d'1 dormitori en lloguer en un enclavament exclusiu a primera línia de mar, amb serveis de la més alta qualitat.

Característiques

  • Vistes al mar
  • A primera línia de mar
  • Terrassa
  • Piscina climatitzada
  • Piscina
  • Spa
  • Jacuzzi
  • Servei de consergeria
  • Gimnàs
  • Garatge privat
  • Ascensor
  • Terres de marbre
  • Llum natural
  • Vistes
  • Vestidor
  • Sistema domòtic
  • Seguretat
  • Saló de bellesa
  • Muntacàrregues
  • Finestres de doble vidre
  • Exterior
  • Cuina equipada
  • Calefacció
  • Armaris encastats
  • Aire condicionat
  • Accés habilitat per a cadires de rodes
  • A prop del transport públic
  • Plànol 150m²

Descripció de l'immoble

Aquest àtic dúplex de luxe està disponible per a lloguers temporals de mínim un mes i de llarga durada d´un any en endavant, amb tots els serveis que un pugui desitjar les 24 hores del dia. Se situa a pocs metres de les platges fabuloses de Barcelona, a l'edifici més alt de la ciutat. La seva ubicació a primera línia de mar a la Vila Olímpica és ideal per gaudir de la platja, els nombrosos restaurants de la zona i el nucli antic de Barcelona.

Aquest habitatge de més de 150 m² es distribueix en dues plantes lluminoses. A la planta inferior hi trobem un saló amb mobiliari del dissenyador Jaime Tresserra, un menjador, un lavabo de cortesia i una cuina totalment equipada. La planta superior ofereix el dormitori principal, que compta amb un vestidor exquisit i un bany amb banyera i dutxa independents.

La renda mensual de l'habitatge incorpora consums energètics, internet, un majordom privat les 24 hores. Gaudiu de diverses piscines exteriors, gimnàs, spa… davant del mar.

Aquesta acollidora llar proporciona luxe i discreció en un entorn increïble on el detall és la seva vocació.

Indiqueu-nos les dates que us interessen perquè us realitzem un pressupost personalitzat, en funció de les dates i la durada de la vostra estada.

Pis de lloguer
BCNR4647 Pis de lloguer

Distribució

planta inferior

  • saló
  • menjador
  • Lavabo de cortesia
  • cuina equipada

planta superior

  • Dormitori principal amb vestidor i bany

Ubicació

Habitatge excepcional en lloguer a la zona de Vila Olímpica, a primera línia de mar i amb vistes al port esportiu, la platja i el preciós passeig marítim. Molt a prop de cafeteries, marisqueries i les encantadores i sinuosos carrers de Ciutat Vella, el casc antic de Barcelona.

Índex R.P.LL.
No consten dades de l’índex en aquest municipi.

BCNR4647
12.250 € al mes
Pis de lloguer

Immoble similar de lloguer a Barcelona ciutat

No és exactament el que busca?

Vegeu propietats similars

Rebre gratuïtament la nostra revista d’empresa de propietats

Insriure's a la nostra llista de correu Insriure's a la nostra llista de correu