Llogat/ada
BCNR21108
3.100 € al mes
Pis llogat/ada Període de lloguer mínim: 12 mesos.
BCNR21108
3.100 € al mes
Pis llogat/ada Període de lloguer mínim: 12 mesos.

Pis en excel·lents condicions de 3 dormitoris en lloguer a Sant Gervasi - Galvany

  • Dormitoris 3
  • Cambres de bany 2
  • Plànol 105m²

Impressionant pis reformat sense moblar amb piscina, gimnàs i traster, en lloguer a llarg termini a l'exclusiu barri de Sant-Gervasi.

Característiques principals del

  • Piscina
  • Servei de consergeria
  • Ascensor
  • Sostres alts
  • Propietat d'època
  • Parquet
  • Llum natural
  • Vestidor
  • Traster
  • Sistema domòtic
  • S'accepten mascotes
  • Renovat
  • Interior
  • Finestres de doble vidre
  • Cuina equipada
  • Calefacció
  • Armaris encastats
  • Aire condicionat
  • Accés habilitat per a cadires de rodes
  • A prop dels col·legis internacionals
  • A prop del transport públic
  • Plànol 105m²

El que heu de saber d'aquest pis

En una finca totalment reformada i amb consergeria, al carrer Plató, trobem aquesta excel·lent habitatge al barri de Sant Gervasi-Galvany.

Aquest pis de 105 m² es troba en una primera planta i disposa de 3 dormitoris (1 en suite amb el seu propi vestidor i 2 dobles amb armaris encastats), 2 banys complets i un ampli i lluminós saló-menjador exterior amb cuina oberta.

Destaca la reforma de l'habitatge, molt minuciosa, en què s'han fusionat acabats moderns d'alta qualitat, creant un pis funcional i elegant.

Els residents podran aprofitar serveis exclusius com una piscina i espais a l'aire lliure comunitaris, a part d'una sala de fitness, una zona d'oci i accés a trasters privats.

Un habitatge de prestigi a la zona alta de Barcelona.

Pis llogat/ada
BCNR21108 Pis llogat/ada

Extres

  • cuina equipada
  • aire condicionat
  • consergeria

Distribució del pis

  • Saló-menjador amb cuina oberta
  • 1 Suite
  • 2 dormitoris dobles
  • 2 banys complets

Sant Gervasi - Galvany, Barcelona: Ubicació y localitzaciò de este pis en Sant Gervasi - Galvany, Barcelona

Habitatge ubicada a Sant Gervasi-Galvany, una zona exclusiva a la zona alta de Barcelona. Aquest veïnat té un fort sentiment de comunitat amb el seu mercat local, restaurants i una àmplia gamma de botigues. Una opció popular entre les famílies, ja que és una zona tranquil·la però està molt ben connectada amb la resta de la ciutat. El centre queda a només 10 minuts.

Certificat d'eficiència energètica de aquest inmoble

Certificat d'eficiència energètica de aquest inmoble B

Índex R.P.LL.
No consten dades de l’índex en aquest municipi.

BCNR21108
3.100 € al mes
Pis llogat/ada

Immoble similar de lloguer a Barcelona ciutat

No és exactament el que busca?

Vegeu propietats similars

Rebre gratuïtament la nostra revista d’empresa de propietats

Insriure's a la nostra llista de correu Insriure's a la nostra llista de correu