Àmplia i lluminosa vivenda reformada amb acabats d'excel·lent qualitat en lloguer de llarga durada a El Gòtic, al casc antic de Barcelona.
Característiques principals del pis
- Sostres alts
- Parquet
- Llum natural
- Característiques d'època
- Obra nova
- Exterior
- Cuina equipada
- Balcó
- Aire condicionat
- A prop del transport públic
- Plànol 125m²
El que heu de saber d'aquest pis
Habitatge exterior de 125 m² situat a la planta principal d´una finca cantonera sense ascensor. Es troba al cor del Gòtic, al districte de Ciutat Vella de Barcelona, en un carrer antic amb botigues i amb la platja a menys de 10 minuts.
El pis ha estat totalment reformat amb acabats de gran qualitat, com el sistema de climatització d'aire fred-calor per conductes o la fusteria exterior i interior de fusta de pi restaurada. La cuina disposa de mobles de la marca Santos i està completament equipada amb electrodomèstics marca Neff. S'han respectat els elements arquitectònics originals, com les motllures als sostres i el terra hidràulic en algunes zones (entrada, banys i distribuïdors). La resta de la vivenda disposa de terra de parquet de roure natural.
La distribució consisteix en un rebedor amb 2 banys complets i un traster. El rebedor s´obre a la zona de dia, composta per una cuina americana, zona de menjador i un saló, tot amb sortida al balcó que envolta la vivenda. Des del saló, s'accedeix a un segon distribuïdor, que disposa de 3 dormitoris dobles, tots exteriors amb sortida directa des de cadascun al balcó.
Una gran oportunitat de llogar un pis ampli i lluminós totalment exterior, en un edifici del 1850 ubicat al centre històric de Barcelona.
Pis de lloguer de llarga durada.
Preu últim contracte 2380 €
Fiança 3 mesos
El propietari no és gran forquilla.
Distribució del pis
- rebedor
- 2 banys complets
- Traster
- Cuina amb zona de menjador i sortida a balcó
- Saló amb sortida a balcó
- 3 dormitoris dobles amb sortida a balcó
Gótico, Barcelona: Ubicació y localitzaciò de este pis en Gótico, Barcelona
Es troba en un emplaçament al cor del Gòtic, al casc antic de Barcelona. Està en un carrer antiga plena de botigues i, a més, hi ha serveis de transport públic molt a prop i la platja és a menys de 10 minuts.
Certificat d'eficiència energètica de aquest inmoble
Qualificació energètica : En tràmit
Índex R.P.LL
No consten dades de l’índex en aquest municipi.
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
Immoble similar de lloguer a Barcelona ciutat
No és exactament el que busca?


















































































































































































































