
Masia en excel·lents condicions de 5 dormitoris en lloguer a Ordino, Andorra
- Dormitoris 5
- Cambres de bany 3
Fantàstica casa històrica andorrana reformada de 5 dormitoris, amb barbacoa de pedra i zona chill-out de lloguer a una de les zones més tranquil·les de la parròquia d'Ordino.
Característiques
- Vistes a les muntanyes
- Terrassa
- Jardí
- Sostres alts
- Parquet
- Llum natural
- Zona chill-out
- Vistes
- Traster
- Safareig
- Renovat
- Llar de foc
- Finestres de doble vidre
- Exterior
- Cuina equipada
- Calefacció
- Balcó
- Armaris encastats
- A prop dels col·legis internacionals
- A prop del transport públic
Descripció de l'immoble
Aquesta fantàstica casa tradicional andorrana completament moblada se situa a l'encantador poble de Sornàs, envoltada de natura per gaudir de la tranquil·litat i amb una orientació perfecta per rebre llum natural durant tot el dia.
Conserva els fonaments i l'estructura originals, per la qual cosa manté l'encant rústic de la zona. Tot i això, al seu interior s'ha realitzat un projecte complet de renovació d'interiors, amb terres, parets i sostres de fusta, que transmeten aquesta sensació acollidora tan característica de les viles rurals, sense deixar de banda els acabats de qualitat.
La casa es distribueix en quatre plantes, amb terra a diversos nivells. Disposa de dues portes d´accés independents, a més del garatge i un ampli jardí que ofereix una zona chill-out, una petita cuina exterior equipada i una barbacoa moderna. A l'altra banda del jardí, hi trobem una clàssica barbacoa de pedra.
A la planta semisoterrani, hi trobem el garatge, amb carregador per a bicicletes elèctriques i la zona de bugaderia.
Des del carrer, accedim a la vivenda per la planta baixa. Travessant un ampli distribuïdor, arribem a una de les zones de nit, composta per dos dormitoris dobles i un bany complet amb dutxa, un dormitori tipus suite amb bany privat i accés al jardí. Aquesta planta es completa amb les cambres tècniques.
La primera planta consta d´una àmplia sala d´estar, un lavabo de cortesia, una gran zona de menjador amb llum natural i accés al jardí. Més endavant, trobem una cuina independent amb barra passaplats. L´entrada principal de la casa s´ubica en aquesta planta.
A la segona i última planta hi trobem una altra zona de nit, amb dos dormitoris dobles i un bany complet amb banyera.
Poseu-vos en contacte per a més informació.

Distribució
Planta semisoterrani
- Aparcament
- Safareig
Planta baixa
- Entrada secundària
- Dormitori tipus suite amb bany privat
- 2 dormitoris dobles
- Cambra de bany complet amb dutxa
- 2 cambres tècniques
- Sortida al jardí
Primera planta
- Entrada principal
- Saló independent
- Zona de menjador
- Lavabo de cortesia
- Cuina
- Sortida al jardí
Segona planta
- 2 dormitoris dobles
- Cambra de bany complet amb banyera
Ubicació
Aquesta vila s'ubica a l'acollidor poble de Sornàs, a pocs minuts del centre de la parròquia d'Ordino, on trobareu tots els serveis necessaris per a la vida quotidiana.
A més, és la ubicació perfecta per als amants de la muntanya, ja que podran practicar esquí a les pistes d'Ordino-Arcalís, que són molt a prop, així com gaudir d'altres activitats de muntanya que es poden fer durant tot l'any.
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
Immoble similar de lloguer a Ordino
-
Casa / vil·la de 315m² en lloguer a Ordino, Andorra
- Dormitoris 4
- Plànol 315m²
Ciutadella de MenorcaCasa / vil·la de 140m² en lloguer a Ciutadella, Menorca
- Dormitoris 3
- Plànol 140m²
- Dimensions del terreny 400m²
PontevedraCasa / vil·la de 252m² en lloguer a Pontevedra, Galicia
- Dormitoris 4
- Plànol 252m²
- Dimensions del terreny 774m²
Sant Just DesvernCasa / vil·la de 411m² en lloguer a Sant Just, Barcelona
- Dormitoris 5
- Plànol 411m²
- Dimensions del terreny 509m²
Godella / RocafortCasa / vil·la de 506m² en lloguer a Godella / Rocafort
- Dormitoris 6
- Plànol 506m²
- Dimensions del terreny 1.340m²
AlbuferetaCasa / vil·la de 280m² en lloguer a Albufereta, Alicante
- Dormitoris 4
- Plànol 280m²
- Dimensions del terreny 1.316m²
Rebre gratuïtament la nostra revista d’empresa de propietats
Insriure's a la nostra llista de correu