
Pis en excel·lents condicions de 5 dormitoris amb 10m² terrassa en venda a El Pla del Remei
- Dormitoris 5
- Cambres de bany 5
- Plànol 311m²
- Terrassa 10m²
Àmplia i lluminosa vivenda de 5 dormitoris totalment renovada, amb terrassa i garatge en venda en una de les millors ubicacions a prop del Mercat de Colom, a València.
Característiques principals del
- Terrassa
- Servei de consergeria
- Ascensor
- Parquet
- Llum natural
- Aparcament
- Vistes
- Vestidor
- Renovat
- Muntacàrregues
- Llar de foc
- Finestres de doble vidre
- Exterior
- Entrada de servei
- Cuina equipada
- Balcó
- Armaris encastats
- Aire condicionat
- A prop dels col·legis internacionals
- A prop del transport públic
- Plànol 311m²
- Superfície construïda 285m²
- Zona comunitària 311m²
El que heu de saber d'aquest pis
Aquest exclusiu i acollidor habitatge es troba en un elegant edifici del barri de Pla del Remei, a València, amb servei de consergeria i seguretat les 24 hores, amb accés directe a les plantes de garatges.
L'habitatge compta amb una superfície construïda de 311 m², amb una planta rectangular, pràcticament tota exterior en estar ubicada en un edifici en xamfrà.
Accedim a l'habitatge pel saló-menjador, de dimensions generoses. Aquest espai totalment exterior presenta tres ambients diferenciats amb grans finestrals a dues façanes i sortida a una agradable terrassa, amb prou espai per disposar una taula amb les seves cadires. Els terres són de fusta natural en to neutre, ia la zona del menjador hi ha una agradable xemeneia, ideal per als mesos més freds.
La cuina, semioberta, és contigua al saló-menjador, però està separada per unes portes corredisses, amb entrada de servei. Té una planta rectangular i una distribució pràctica i funcional, amb una gran illa on hi ha la zona de cocció. Disposa de gran capacitat demmagatzematge i tots els electrodomèstics dalta gamma integrats. Té una zona de servei, amb dormitori, bany complet, cambra de rentat i galeria. En aquesta zona hi trobem un lavabo de cortesia.
La zona de nit està clarament diferenciada de la de dia per a més comoditat. Es distribueix en un amplíssim dormitori principal, amb una gran zona de vestidor i bany privat. A més, gaudeix d´amplíssims finestrals a façana, pels quals entra abundant llum natural. D'altra banda, disposem de tres dormitoris més, dos dobles i un amb bany privat. Un altre bany complet amb dutxa completa la distribució d´aquest fantàstic habitatge.
L'habitatge compta amb terres de fusta natural, fusteria interior de fusta massissa i fusteria exterior amb aïllament tèrmic i acústic. Disposa de climatització fred/calor a totes les estances. A més, disposa d´una plaça de garatge doble amb accés directe des de l´ascensor.
Poseu-vos en contacte per a més informació.

Distribució del pis
- Saló-menjador amb tres ambients i sortida a una terrassa
- Cuina
- Zona de servei amb dormitori i bany complet
- Cambra de rentat
- Galeria
- Lavabo de cortesia
- Dormitori principal amb vestidor i bany privat
- Dormitori doble amb bany privat
- Dormitori doble
- Dormitori individual
- Bany complet
- Plaça de garatge doble
El Pla del Remei, València: Ubicació y localitzaciò de este pis en El Pla del Remei, València
Aquest habitatge es troba al barri del Pla del Remei, un dels més elegants i exclusius del centre de la ciutat. Es tracta d'una zona residencial exclusiva, que ofereix als seus veïns tots els serveis, nombrosos comerços, boutiques elegants, animats cafès i restaurants. D'altra banda, és molt propera als Jardins del Rio Túria, una de les zones verdes més grans de la ciutat. A més, està perfectament comunicada amb transport públic amb altres punts d'interès de la ciutat.
Certificat d'eficiència energètica de aquest inmoble
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
Immobles similars València ciutat
-
València ciutat, El Pla del Remei
Pis de 343m² en venda a El Pla del Remei, València
- Dormitoris 5
- Plànol 343m²
- Terrassa 10m²
València ciutat, El Pla del RemeiPis de 304m² en venda a El Pla del Remei, València
- Dormitoris 4
- Plànol 304m²
València ciutat, El Pla del RemeiPis de 235m² en venda a El Pla del Remei, València
- Dormitoris 4
- Plànol 235m²
València ciutat, El Pla del RemeiPis de 184m² en venda a El Pla del Remei, València
- Dormitoris 4
- Plànol 184m²
València ciutat, El Pla del RemeiPis de 383m² en venda a El Pla del Remei, València
- Dormitoris 5
- Plànol 383m²
- Terrassa 193m²
València ciutat, El Pla del RemeiPis de 150m² en venda a El Pla del Remei, València
- Dormitoris 3
- Plànol 150m²
- Terrassa 12m²
Rebre gratuïtament la nostra revista d’empresa de propietats
Insriure's a la nostra llista de correu