VAL39647
795.000 €
Pis en venda
VAL39647
795.000 €
Pis en venda

Pis de 6 dormitoris en venda a El Pla del Remei, València

  • Dormitoris 6
  • Cambres de bany 2
  • Plànol 216m²

Exclusiu habitatge de 6 dormitoris, amb balcó en venda a una planta alta d'un bonic edifici d'època situat en un dels carrers més elegants del barri de Pla del Remei, València.

Característiques

  • Ascensor
  • Sostres alts
  • Llum natural
  • Vistes
  • Muntacàrregues
  • Exterior
  • Entrada de servei
  • Calefacció
  • Balcó
  • A renovar
  • A prop dels col·legis internacionals
  • A prop del transport públic
  • Plànol 216m²
  • Superfície construïda 216m²
  • Superfície útil 184m²
  • Zona comunitària 216m²

Descripció de l'immoble

Aquest habitatge se situa en una planta alta d'un bonic edifici d'època, amb els elements comuns ben cuidats, ubicat a un dels carrers més elegants del barri de Pla del Remei, València.

Disposa d´una planta quadrada de 216 m² amb dues estances orientades a façana, amb un bonic mirador i un agradable balcó amb unes precioses vistes. L'orientació de les estades a façana és immillorable, ja que sol sol rebre durant tot el dia.

L'habitatge requereix una reforma integral, però ofereix grans possibilitats, gràcies a la planta rectangular ia l'amplitud dels espais. En aquests moments, es distribueix a sis dormitoris i dos banys complets. La cuina se situa a la part posterior, amb grans finestrals a un amplíssim pati d'illa, al costat d'un acollidor i lluminós saló-menjador de planta rectangular.

Tot l'habitatge conserva els sostres alts amb motllures originals, així com la fusteria interior de mobila. Té calefacció individual per radiadors.

Poseu-vos en contacte per a més informació.

Pis en venda
VAL39647 Pis en venda

Distribució

  • Saló-menjador
  • Cuina
  • 6 dormitoris
  • 2 banys complets

Ubicació

Aquest habitatge se situa en un dels carrers més elegants del barri de Pla del Remei, molt proper a l'emblemàtic Mercat de Colom ia prop dels Jardins del Riu Túria. És un barri residencial exclusiu que ofereix als seus veïns tots els serveis. Els seus agradables carrers amb elegants edificis modernistes, amb tot just trànsit rodats, són ideals per fer llargues passejades i gaudir de l'increïble clima mediterrani.

A més, està ben comunicat amb transport públic amb altres punts d'interès de la ciutat.

Certificat d'eficiència energètica

Certificat d'eficiència energètica F

VAL39647
795.000 €
Pis en venda

Immobles similars València ciutat

No és exactament el que busca?

Vegeu propietats similars

Rebre gratuïtament la nostra revista d’empresa de propietats

Insriure's a la nostra llista de correu Insriure's a la nostra llista de correu