
Pis de 5 dormitoris en venda a El Pla del Remei, València
- Dormitoris 5
- Cambres de bany 2
- Dimensions 212m²
Pis de 212 m² a renovar, però amb grans possibilitats, en venda en un edifici en xamfrà dels anys 80, en una de les millors carrers de barri de Pla de l'Remei.
Aquesta elegant i senyorial habitatge s'ubica en un modern edifici construït cap a l'any 1980, amb servei de consergeria i aparcament, situat en una de les millors carrers de barri de Pla de l'Remei.
L'habitatge té una planta de 212 metres quadrats, en xamfrà, pel que resulta molt lluminosa i assolellada, sobretot en les estades orientades a façana.
Accedim per un ampli rebedor ia mà dreta, trobem el gran saló-menjador, dividit en diversos ambients i amb grans finestrals a façana, amb alegres vistes clares. A continuació, trobem un dormitori doble i el dormitori principal, amb una gran zona d'armariada i un bany complet privat.
A mà esquerra el rebedor, s'ubica l'àmplia cuina amb porta es servei i amb una gran zona office que pot habilitar com a menjador.
A la part posterior de l'habitatge, se situen els tres dormitoris restants amb armaris encastats, que donen a pati de pomes, així com un bany complet.
Tot l'habitatge disposa de climatització per conductes.
Característiques
- Servei de consergeria
- Ascensor
- Llum natural
- Aparcament
- A prop del transport públic
- A prop dels col·legis internacionals
- Aire condicionat
- Calefacció
- Cuina equipada
- Exterior
- Finestres de doble vidre
- Traster
- Vistes
Distribució
- rebedor
- Saló-menjador
- Cuina amb porta de servei
- Dormitori principal amb bany privat
- 4 dormitoris
- Bany complet
Ubicació
Aquesta elegant habitatge s'ubica en un modern edifici de barri de Pla de l'Remei, molt pròxim a l'Mercat de Colom i proper a zones verdes com els meravellosos Jardins de el Riu Túria.
Es tracta d'un elegant barri residencial, situat al centre de la ciutat, que ofereix tot tipus de comoditats i serveis, com exclusius comerços, restaurants elegants i animats cafès, així com nombrosos col·legis i guarderies. Finalment, està perfectament comunicat amb altres punts d'interès per diversos mitjans de transport.
Immobles similars València ciutat
-
València ciutat, El Pla del Remei
Pis de 161m² en venda a El Pla del Remei, València
- Dormitoris 3
- m2 edificats 161m²
-
València ciutat, El Pla del Remei
Pis de 190m² en venda a El Pla del Remei, València
- Dormitoris 3
- m2 edificats 190m²
-
València ciutat, El Pla del Remei
Pis de 216m² en venda a El Pla del Remei, València
- Dormitoris 5
- m2 edificats 216m²
- Terrassa 5m²
-
València ciutat, El Pla del Remei
Pis de 198m² en venda a El Pla del Remei, València
- Dormitoris 4
- m2 edificats 198m²
-
València ciutat, El Pla del Remei
Pis de 235m² en venda a El Pla del Remei, València
- Dormitoris 6
- m2 edificats 235m²
-
València ciutat, El Pla del Remei
Pis de 185m² en venda a El Pla del Remei, València
- Dormitoris 3
- m2 edificats 185m²
Rebre gratuïtament la nostra revista d’empresa de propietats
Insriure's a la nostra llista de correu