
Pis de 3 dormitoris amb 20m² terrassa en venda a El Pla del Real, València
- Dormitoris 3
- Cambres de bany 3
- Plànol 300m²
- Terrassa 20m²
Ampli i elegant habitatge, situat en un dels més exclusius edificis de Pla del Real, amb boniques vistes clares a zones verdes.
Aquest exclusiu habitatge se situa en una planta alta d'un elegant edifici construït l'any 1981, amb servei de consergeria i seguretat 24 hores i diverses plantes de pàrquing, amb accés directe.
Se situa en un enclavament privilegiat del barri de Pla del Real, al costat dels Jardins del Rio Túria, una de les zones verdes més grans de la ciutat, i molt proper també del parc de Vivers o dels bucòlics Jardins de Monforte,
L'habitatge, amb els seus 300 m2, té una planta rectangular molt exterior, amb els espais de dia i de nit clarament diferenciats.
Accedim a la mateixa per un ampli rebedor, ia mà dreta se situa la zona de dia. Un amplíssim saló menjador amb diversos ambients i sortida a una agradable terrassa, amb espai suficient per disposar una taula amb les seves cadires, i gaudir d´unes agradables vistes clares a zones enjardinades. A continuació hi ha la cuina, de dimensions generoses, amb gran capacitat d'emmagatzematge, un rebost i una entrada de servei. En aquesta zona s'ha plantejat també una zona office per menjar, i un espai ampli a tall de saleta, amb sortida a una galeria exterior.
A mà esquerra del rebedor, trobem la zona de nit de la vivenda. Es distribueix en dos amplis dormitoris dobles, amb gran armariada, i dos banys complets, un integrat al dormitori.
El dormitori principal, molt ampli i lluminós i amb unes vistes agradables, disposa d'àmplia zona d'armaris i bany en suite.
Tot l'habitatge té climarització freda calor per conductes i fusteria interior de fusta natural.
L'habitatge destaca per l'amplitud dels seus espais i per la lluminosida de totes les estances, ja que totes són exteriors, a excepció dels banys.
Disposa d´una àmplia plaça de garatge al mateix edifici, amb accés directe.
Característiques
- Terrassa
- Servei de consergeria
- Ascensor
- Llum natural
- Aparcament
- Terrassa comunitària
- A prop del transport públic
- A prop dels col·legis internacionals
- A renovar
- Aire condicionat
- Balcó
- Calefacció
- Cuina equipada
- Entrada de servei
- Exterior
- Finestres de doble vidre
- Muntacàrregues
- Plànol 300m²
- Superfície construïda 273m²
- Zona comunitària 300m²
Distribució
- Rebedor
- Saló menjador amb sortida a terrassa
- Cuina office amb galeria, rebost i entrada de servei.
- Saleta
- Dormitori principal amb bany en suite
- Domitori doble amb bany en suite
- Dormitori doble
- Bany complet
- Plaça de garatge
Ubicació
aquest habitatge s'ubica en un exclusiu edidi de Pla del Real, un barri residencial, familiar, molt tranquil, amb nombroses zones verdes, jardins i parcs. Es tracta d'un barri perfectament consolidat que ofereix als seus veïns tota mena de serveis, comerços, restaurant i cafès, així com una àmplia oferta de col·legis i escoles bressol. A més està molt proper al centre ciutat, i perfectament comunicat mitjançant transport públic amb altres zones d'interès.
Immobles similars València ciutat
-
València ciutat, El Pla del Real
Pis de 233m² en venda a El Pla del Real, València
- Dormitoris 5
- Plànol 233m²
València ciutat, El Pla del RealPis de 185m² en venda a El Pla del Real, València
- Dormitoris 4
- Plànol 185m²
- Terrassa 8m²
València ciutat, El Pla del RealPis de 229m² en venda a El Pla del Real, València
- Dormitoris 5
- Plànol 229m²
- Terrassa 20m²
València ciutat, El Pla del RealPis de 212m² en venda a El Pla del Real, València
- Dormitoris 5
- Plànol 212m²
València ciutat, El Pla del RealPis de 166m² en venda a El Pla del Real, València
- Dormitoris 4
- Plànol 166m²
- Rendiment 3,84%
València ciutat, El Pla del RealÀtic de 198m² en venda a El Pla del Real, València
- Dormitoris 4
- Plànol 198m²
- Terrassa 120m²
Rebre gratuïtament la nostra revista d’empresa de propietats
Insriure's a la nostra llista de correu