Propietat en exclusiva
VAL44200
370.000 €
Pis en venda
VAL44200
370.000 €
Pis en venda

Pis en excel·lents condicions de 2 dormitoris en venda a El Mercat, València

  • Dormitoris 2
  • Cambres de bany 2
  • Plànol 117m²
  • Terrassa 3m²

Acollidor habitatge amb plaça de garatge al cor de Ciutat Vella, al costat de la Plaça de la Reina

Característiques principals del

  • Ascensor
  • Aparcament
  • Plànol 117m²
  • Zona comunitària 117m²

El que heu de saber d'aquest pis

Per als amants del centre de València presentem una pràctica i còmoda vivenda situada a esquena de la Plaça de la Reina, ens situem en una tranquil·la i coqueta plaça cèntrica, la Plaça del Miracle del Mocadoret, allà en un edifici de semi recent construcció (anys 90), amb vista a la plaça, on és possible residir en un agradable habitatge amb el luxe de tenir plaça de garatge al mateix edifici.

El millor d'aquesta propietat a part de comptar amb l'avantatge i el servei del garatge és la lluminositat i tranquil·litat de què gaudeix. És un edifici recentment nou pels avantatges que això suposa, la seva orientació sud i la forma força quadrada de la propietat fa que tingui una atmosfera serena i tranquil·la.

Per ser tan cèntrica, les dimensions de l'habitatge són suficients i això diu molt de l'habitatge perquè et permet viure còmodament. Practicitat a un preu raonable, cosa que també permet contemplar l'habitatge des del punt de vista inversor.

Tot i que l'habitatge se situa en un primer nivell, el fet que la planta baixa sigui molt alta implica que en realitat és com si es tractés d'una segona planta, cosa que afavoreix molt la llum i les vistes.

Captació exclusiva

Propietat només disponible a Lucas Fox

Pis en venda
VAL44200 Pis en venda

Extres

- paviment de terratzo to clar

- fusteria de fusta en to blanc trencat

- finestres dalumini amb doble vidre i càmera daire

- caldera de gas de la marca Vaillant

- ascensor

- calefacció per radiadors

- plaça de garatge àmplia i còmoda al primer soterrani

- despeses de comunitat reduïdes

Distribució del pis

- Hall d'accés amb armari de cortesia

- a mà esquerra àmplia cuina office força lluminosa amb accés a terrassa de desllunat

- a mà dreta un primer dormitori amb vistes al carrer que té un bany incorporat amb banyera,

- continuem amb distribuïdor ia la dreta tenim el saló menjador generós amb vistes a la plaça

- després segon bany amb dutxa reformat recentment

- al final segon dormitori de mida més ampli amb vistes a enlluernat.

El Mercat, València: Ubicació y localitzaciò de este pis en El Mercat, València

El districte de Ciutat Vella engloba el centre antic de València, de muralles cap a dintre a penes en queden vestigis i només les torres de Serrans i de Quart són testimonis més representatius del perímetre de la ciutat a l'època medieval. La Plaça del Miracle del Mocadoret s'ubica al costat de la plaça de la Reina i molt a prop de dues torres tan importants de València com Santa Catalina i el Miquelet. Estem situats al km 0 de la ciutat de València.

VAL44200
370.000 €
Pis en venda

Immobles similars València ciutat

No és exactament el que busca?

Vegeu propietats similars

Rebre gratuïtament la nostra revista d’empresa de propietats

Insriure's a la nostra llista de correu Insriure's a la nostra llista de correu