
Pis de 5 dormitoris en venda a soho, Màlaga
- Dormitoris 5
- Cambres de bany 4
- Plànol 204m²
Ampli local comercial amb més de 200 m² amb una distribució diàfana, amb possibilitat de canvi d´ús a habitatge i molt potencial en venda en una ubicació perfecta, al centre de Màlaga.
Característiques principals del
- Ascensor
- Sostres alts
- Llum natural
- Edifici modernista
- Vistes a la ciutat
- Vistes
- S'accepten mascotes
- Finestres de doble vidre
- Exterior
- Cuina equipada
- Aire condicionat
- Accés habilitat per a cadires de rodes
- A renovar
- A prop dels col·legis internacionals
- Plànol 204m²
El que heu de saber d'aquest pis
Aquest local comercial, amb potencial de convertir-se en habitatge, és una oportunitat única per a aquells que vulguin viure al cor del barri Soho de Màlaga. Gràcies a la seva ubicació privilegiada, els residents podran gaudir de la ciutat en tota la seva esplendor. Gaudeix d´espectaculars vistes al´Albereda Principal de la ciutat i compta amb una gran quantitat d´opcions de comerços i restaurants a disposició dels nous propietaris. A més a més, el pis compta amb l'avantatge de tenir dos ascensors.
Tot i que el pis ja és espectacular, el que el converteix en una opció encara més atractiva és el seu gran potencial de reforma. Els futurs propietaris podran personalitzar l'espai segons els seus gustos i necessitats, és a dir, podran crear una llar veritablement única i personalitzada. La reforma pot incloure lʻaddició de característiques més modernes i elegants, així com la reorganització de lʻespai per maximitzar la funcionalitat i el confort.
En general, aquest pis és una opció atractiva per a aquells que cerquen una llar en una ubicació privilegiada amb un gran potencial de personalització. Resulta molt polivalent, ja sigui per a ús exclusiu com a habitatge i fins i tot per a ús d'habitatge i oficina conjunta, amb les dues entrades independents.
Aquest pis ofereix una excel·lent oportunitat de viure al cor del barri Soho de Màlaga i gaudir de tot allò que aquesta vibrant ciutat ha d'oferir. Si cerqueu una llar a Màlaga, aquest pis és una opció. Poseu-vos en contacte avui mateix per obtenir més informació o per programar una visita.
Captació exclusiva
Propietat només disponible a Lucas Fox

Extres
- 204 m²
- 2 ascensors
- 2 entrades independents
- Espai totalment diàfan
- Gran oportunitat
- Increïbles vistes
- Al costat de l'Albereda Principal
Distribució del pis
- Ampli espai diàfan
- 2 banys
- Cuina
Old Town - Soho, Màlaga: Ubicació y localitzaciò de este pis en Old Town - Soho, Màlaga
Aquest pis es troba al Soho de Màlaga, una zona exclusiva i en auge de Màlaga, amb tot tipus de serveis, com ara comerços i restaurants, així com ràpides connexions amb la resta de la ciutat.
Certificat d'eficiència energètica de aquest inmoble
Immobles similars Old Town - Soho
-
Rebre gratuïtament la nostra revista d’empresa de propietats
Insriure's a la nostra llista de correu