
Casa / vil·la d'obra nova de 6 dormitoris en venda a Torrelodones, Madrid
- Dormitoris 6
- Cambres de bany 5
- Plànol 380m²
- Dimensions del terreny 1.000m²
Espectacular i moderna vila independent d´obra nova de 380 m² amb 6 dormitoris sobre una parcel·la de 1000 m² en venda en un entorn inigualable a la urbanització La Berzosa.
Lucas Fox Las Rozas es complau a presentar aquest habitatge de luxe amb excel·lents qualitats d'obra nova acabada el juny de 2021, amb una superfície de 380 m² sobre una parcel·la extraordinària i totalment plana de 1000 m². Es tracta d´una construcció de disseny modern i contemporani, amb piscina d´aigua salada i gran jardí.
La vila se situa en una ubicació magnífica, en un entorn únic i amb vistes clares a la muntanya, a més d´estar proper al nucli urbà. En el disseny, s'ha pensat en un habitatge molt lluminós, funcional i amb gran amplitud. Compta amb uns grans finestrals a tot l'habitatge, per garantir llum natural. A més, es caracteritza per la seva imponent façana aplacada de pedra de travertí.
L´habitatge es distribueix en dues plantes amb un total de cinc dormitoris i cinc banys. A la planta d´entrada, trobem el saló-menjador, la cuina amb rebost, un lavabo de convidats i un dormitori amb bany privat. A més, s'ofereix un despatx i una cambra d'instal·lacions.
A la primera planta, es disposa la zona de nit. Aquí, trobem el dormitori principal de 60 m² amb dos vestidors i dos banys, el dormitori de servei amb bany, zona de safareig i planxa i un altre dormitori més de 50 m² amb bany amb banyera i dutxa.
La parcel·la totalment enjardinada disposa de reg automàtic i una piscina de cloració salina de 10 x 5 metres que inclou una plataforma per a zona de solàrium al seu interior.
L'habitatge inclou les millors qualitats, com ara vidres de baixa emissivitat tèrmica, persianes motoritzades que garanteixen intimitat, seguretat, confort i un important estalvi energètic, sòls porcellànics. Així mateix, inclou porta d'entrada cuirassada i pivotant de grans dimensions (1,50 x 2,40 metres) xapada en acer corten i portes lacades en blanc amb frontisses ocultes. Per a més confort, ve amb calefacció i refrigeració per terra radiant amb instal·lació d'aerotèrmia.
La cuina ve equipada amb tot el mobiliari, amb mobles alts de gran capacitat, zona buffet esmorzar i electrodomèstics de gamma alta. El rebost i el safareig també gaudeixen de gran capacitat. Tots els banys disposen de llum i ventilació natural amb grans finestrals.
En resum, es tracta d´una elegant casa única d´obra nova, que ofereix excel·lents qualitats, envoltada d´espais verds naturals i en una ubicació exclusiva, segura i tranquil·la amb garita de seguretat 24 hores al´entrada d´urbanització i un club social.
Poseu-vos en contacte amb nosaltres per organitzar una visita. També pot visitar-nos al nostre Property Lounge de Lucas Fox, al carrer Camilo José Cela 8, Las Rozas, oa Instagram @lucasfox.lasrozas.
Característiques
- Vistes a les muntanyes
- Jardí
- Piscina
- Garatge privat
- Llum natural
- Parquet
- Sostres alts
- Edifici modernista
- A prop del transport públic
- Aire condicionat
- Alarma
- Calefacció
- Cuina equipada
- Exterior
- Obra nova
- Sistema domòtic
- Vistes
- Plànol 380m²
Distribució
Planta principal
- Saló-menjador
- Cuina-rebost
- Dormitori amb bany privat amb dutxa
- Lavabo
- Dormitori/despatx
- Jardí
- Terrassa
- Zona d'aparcament
- Piscina
- Cambra d'instal·lacions
Primera planta
- Dormitori amb bany privat amb dutxa i banyera
- Dormitori principal amb 2 vestidors, 2 banys
- Dormitori de servei amb bany amb dutxa
- Cambra de bugaderia
Ubicació
Aquesta vila se situa a La Berzosa, una urbanització residencial que disposa de servei de seguretat i de consergeria 24 hores. Té el seu propi club social, amb piscines, pistes de tennis, pàdel, classes de zumba, pilates, judo i aeròbic, entre d'altres. També té restaurant i zona infantil i compta amb un centre cívic amb classes de música i altres tallers.
És a poca distància de Madrid per l'autovia A-6. La zona també compta amb una àmplia xarxa d´autobusos interurbans operatius tant de dia com de nit, amb una parada d´autobús a 100 metres de la casa. A més, l'estació de Renfe és a 5 minuts amb cotxe des de Torrelodones-La Colonia. Així mateix, és a prop de diverses parades d'autobusos a Madrid, centres comercials, supermercats, hotels de 4 i 5 estrelles, serveis de Torrelodones i del Forat de Manzanares i d'universitats, una a la mateixa urbanització.
Immobles similars Torrelodones
-
Torrelodones
Casa / vil·la de 275m² en venda a Torrelodones, Madrid
- Dormitoris 5
- Plànol 275m²
- Dimensions del terreny 500m²
TorrelodonesCasa / vil·la de 510m² en venda a Torrelodones, Madrid
- Dormitoris 7
- Plànol 510m²
- Dimensions del terreny 750m²
TorrelodonesCasa / vil·la de 808m² en venda a Torrelodones, Madrid
- Dormitoris 8
- Plànol 808m²
- Dimensions del terreny 2.000m²
TorrelodonesCasa / vil·la de 381m² en venda a Torrelodones, Madrid
- Dormitoris 7
- Plànol 381m²
- Dimensions del terreny 702m²
TorrelodonesCasa / vil·la de 274m² en venda a Torrelodones, Madrid
- Dormitoris 3
- Plànol 274m²
- Dimensions del terreny 1.677m²
Rebre gratuïtament la nostra revista d’empresa de propietats
Insriure's a la nostra llista de correu