POZ57341 3.800.000 € Casa / Vil·la en venda

Casa / vil·la en excel·lents condicions de 5 dormitoris amb 400m² de jardí en venda a Pozuelo

  • Dormitoris 5
  • Cambres de bany 7
  • Plànol 756m²
  • Dimensions del terreny 1.105m²
  • Jardí 400m²

Majestuosa vila reformada al detall amb un espectacular jardí amb amplis sostres sobre una parcel·la consolidada de 1100 m² en venda molt a prop del British Council, a la urbanització més exclusiva i segura de Madrid.

Característiques principals de la casa / vil·la

  • Piscina
  • Jardí
  • Garatge
  • Sostres alts
  • Parquet
  • Llum natural
  • Calefacció per terra radiant
  • Zona chill-out
  • Vestidor
  • Traster
  • Sistema d'alarma
  • Seguretat
  • S'accepten mascotes
  • Llar de foc
  • Finestres de doble vidre
  • Exterior
  • Entrada de servei
  • Cuina equipada
  • Comunitat tancada
  • Calefacció
  • Barbacoa
  • Balcó
  • Armaris encastats
  • Aire condicionat
  • A prop dels col·legis internacionals
  • A prop del transport públic
  • Plànol 756m²
  • Superfície construïda 756m²

El que heu de saber d'aquesta casa / vil·la

Lucas Fox es complau a presentar aquesta impressionant casa unifamiliar dissenyada per l'Estudi Martin Caballeros, amb gran qualitat espacial, dissenyada i construïda amb els millors materials de construcció, aïllament i atenció al detall. Compte amb una piscina exterior completament actualitzada de la mà de l'actual propietari amb un ampli i còmode porxo completament envidriat amb fusteria Schuco. Per petició del propietari, no es poden mostrar fotos de l'interior de la propietat, però aquesta es troba en excel·lents condicions i amb diverses millores i actualitzacions que fa que la casa sigui perfecta per a un estil de vida d'excepcional i màxim confort en un dels complexos més privilegiats i segurs de La Finca.

L'habitatge s'ubica a una zona molt cèntrica dins de la pròpia urbanització i gaudeix de seguretat addicional. La situació estratègica de l'habitatge al nord-oest de Madrid permet gaudir d'una tranquil·litat absoluta, perfecta per a la vida familiar, a només uns minuts amb cotxe de les escoles més prestigioses de Madrid i del pulmó verd de la capital, la Casa de Campo. Per a una mica d'activitat, a pocs minuts a peu trobareu el famós i cosmopolita David Lloyds Sports Club, amb les seves meravelloses instal·lacions i la seva diversitat de sales, el club de pàdel de Somosaguas o el recent estrenat centre comercial Grand Cafe La Finca.

Aquest fantàstic habitatge, tot i que forma part d'un conjunt d'habitatges que compten amb el mateix disseny, es diferencia de la resta del complex per dos motius principals: per la màxima cura amb què s'ha mantingut la casa i per la seva funcionalitat, ja que disposa de cinc dormitoris a la planta superior per aprofitar al màxim l'espai.

La fabulosa casa de 756 m² està organitzada en tres plantes principals: la superior amb espais de nit, una planta baixa organitzada en dues entreplantes amb els espais dia i socials de la casa i la planta semisoterrani amb les àrees auxiliars de la vivenda.

Només creuar la porta principal, accedim per uns esglaons a un rebedor, força espaiós per aconseguir un grandiós ambient de benvinguda. En aquesta mateixa planta hi trobem un armari gavaner, un lavabo generós de cortesia i, a continuació, una espaiosa i agradable sala d'estar amb triple alçada i una àmplia zona d'emmagatzematge. A més, hi trobem una àrea d'emmagatzematge auxiliar a la cuina amb l'accés secundari a l'àrea de jardí.

Des del rebedor principal, pugem el primer tram de l'escala principal per arribar a l'entreplanta superior, que acull la part social de la casa, amb un espai diàfan obert de gran alçada, amb vista al porxo principal ia l'espectacular jardí i amb llar de foc. A banda, hi trobem el menjador principal, amb accés a la cuina. La cuina està equipada amb electrodomèstics d'alta gamma, com ara microones, forn i cafetera integrats als mobles de cuina. Des del saló, accedim a la planta superior pujant un tram d´escala al costat de la cuina.

La planta superior acull la zona de nit i més privada de la casa. Ens trobem amb un total de quatre dormitoris alineats i una biblioteca o despatx. Tots els dormitoris disposen de bany privat, amplis sostres i grans armaris encastats. Sens dubte, cal destacar el dormitori principal, amb un ampli balcó, un gran vestidor i bany complet, amb accés a la terrassa principal.

La planta inferior de la casa ha estat destinada a la zona social i recreativa aprofitant al màxim tota la superfície de la planta. Es disposa d'una àrea de servei amb dormitori de servei amb bany privat i sala de rentat i planxa amb àrea exterior per assecat i estesa. Finalment, hi trobem una sala diàfana i polivalent al costat de l'ampli garatge cobert amb capacitat per a quatre cotxes.

A l'exterior, la parcel·la de 1105 m² compta amb un ampli porxo sota una teulada inclinada amb punts de llum zenital i finestres Velux i amb una zona de gespa que transmet molta frescor i una temperatura molt agradable al jardí. Va ser dissenyat amb excel·lent gust per un paisatgista molt reconegut i es va disposar l'àrea de piscina. El jardí gaudeix d´orientació sud per aprofitar al màxim el sol.

Totes les estances tenen tarima flotant de primera qualitat i també hi trobem fil musical integrat a tota la casa. Compta amb un sistema de climatització amb aire condicionat per conductes fred i calor, amb termòstats independents a cadascuna de les estances. La calefacció funciona per terra radiant a tota la casa amb gas natural, controlat de manera independent a cadascuna de les estances. L'habitatge compta amb la possibilitat d'instal·lar panells solars a la coberta, fet que suposa un gran estalvi energètic.

En resum, una gran oportunitat d'adquirir una residència d'alta gamma amb tot luxe de detalls, amb una alta qualitat de construcció i qualitats, a La Finca, una de les urbanitzacions més cotitzades i demandades de Pozuelo de Alarcón.

Poseu-vos en contacte amb Lucas Fox per correu electrònic o per telèfon per concertar una visita i visitar aquesta espectacular casa. Estem disponibles els 7 dies de la setmana per adaptar-nos a les necessitats dels nostres clients. També podeu visitar el nostre Lucas Fox Property Lounge a l'avinguda d'Europa 38, a Pozuelo, on podrem conèixer les vostres necessitats amb més detall i ajudar-vos a trobar la vostra casa o inversió perfecta.

Casa / Vil·la en venda

Distribució de la casa / vil·la

Planta semisoterrani

  • Dormitori de servei amb bany de servei
  • Sala de rentat i planxat amb rebost
  • Terrassa amb sala de màquines
  • Sala multiusos
  • Traster per a canvi de roba de temporada
  • Garatge molt ampli per a 4 cotxes

Planta principal

  • Ampli rebedor d'entrada
  • Lavabo de cortesia
  • Sala biblioteca/sala d'estar de dia
  • Saló principal
  • Menjador principal
  • Cuina
  • Àrea de rebost/emmagatzematge
  • Ampli porxo amb zona chill-out

Primera planta

  • 3 dormitoris amb bany complet privat i armaris de paret
  • Sala biblioteca amb emmagatzematge
  • Dormitori principal amb un ampli vestidor, bany complet i accés a terrassa façana principal

Exterior

  • Jardí amb piscina completament moderna
  • Bany a l'exterior per a piscina
  • Paisatgisme i porxo envidriat

Pozuelo, Madrid: Ubicació y localitzaciò de esta casa / vil·la en Pozuelo, Madrid

Aquesta vila es troba ubicada a La Finca, la urbanització més exclusiva i prestigiosa de la Comunitat de Madrid, residència d'importants personalitats. La seguretat de La Finca destaca pels seus carrers privats, càmeres, detectors d'infrarojos, garites de control i patrulles 24 hores. Es tracta d'un lloc infranquejable on pràcticament resulta impossible accedir-hi si no s'és resident, familiar o convidat.

La urbanització pertany al municipi madrileny de Pozuelo de Alarcón, a només 8 quilòmetres de la capital. Aquest municipi té la renda per càpita més gran d'Espanya i l'índex de natalitat més gran d'Espanya, ideal per a famílies de gran poder adquisitiu que busquin una primera residència d'alt nivell.

La zona es beneficia d'excel·lents infraestructures i comunicacions, tant per transport públic, amb autobusos i metro lleuger, com per carretera amb accés directe a la M-40, M-502 i M-508. Als voltants, hi ha els millors col·legis de Madrid, com el British Council, l'American School, el Kensington School, el San Luis dels Francesos o el Retamar, així com diverses universitats com la Universitat Complutense de Madrid, l'ESIC Business and Marketing School o la Universitat Francisco de Vitòria.

Així mateix, ofereix tota mena de serveis: clubs esportius, com el Reebok Sports Club; exclusius restaurants; centres comercials com El Corte Inglés de Pozuelo, el centre comercial Zielo, El Zoco, i els multicines de Kinepolis (els cinemes més grans d'Espanya); i el club de golf La Finca Golf Los Lagos.

Finalment, La Finca ofereix als seus residents el millor dels dos mons: un estil de vida a l'aire lliure en un entorn molt privat i segur, però molt a prop del centre de Madrid, sens dubte una ubicació inigualable. Ideal per a aquells que busquin molta privadesa, absoluta seguretat, tranquil·litat i amb un exquisit gust.

POZ57341 3.800.000 € Casa / Vil·la en venda