MAD39724
9.200.000 €
Pis en venda
MAD39724
9.200.000 €
Pis en venda

Pis de 4 dormitoris en venda a Recoletos, Madrid

  • Dormitoris 4
  • Cambres de bany 5
  • Plànol 643m²

Habitatge exclusiu a reformar en venda al districte de Salamanca, en un dels carrers més emblemàtics de la ciutat a Recoletos, Madrid.

Característiques

  • Ascensor
  • Sostres alts
  • Llum natural
  • Vistes
  • Exterior
  • Cuina equipada
  • Calefacció
  • Balcó
  • A renovar
  • A prop dels col·legis internacionals
  • A prop del transport públic
  • Plànol 643m²
  • Superfície útil 516m²
  • Zona comunitària 643m²

Descripció de l'immoble

Lucas Fox Madrid presenta aquest habitatge en un edifici de façana clàssica amb motllures, balcons i molt ben mantinguda del 1914 al barri de Recoletos, a Salamanca.

L'habitatge compta amb una superfície de 634 m² construïts segons cadastre, amb un total de sis balcons al carrer i amb sostres alts amb boniques motllures. És una opció perfecta per configurar un magnífic i espaiós habitatge al vostre gust. Fins i tot hi ha l'opció de segregar la propietat.

El preu final resultarà incrementar el preu anunciat en un 7% - 11% en concepte d'impostos i despeses addicionals atribuïbles a la part compradora. Sense comissió dagència a la part compradora.

Contacti'ns per organitzar una visita o obtenir més informació. És sens dubte una oportunitat única d'invertir en una de les millors i més condicionades zones de la ciutat.

Pis en venda
MAD39724 Pis en venda

Extres

  • A reformar
  • Sostres alts
  • Balcons
  • Motllures
  • Edifici clàssic

Distribució

A reformar

Ubicació

Si hi ha alguna cosa a destacar sempre del districte de Salamanca és la seva arquitectura. La zona es caracteritza per comptar amb cases amb amplis portals per a carruatges, patis interiors i balcons adornats. Tot i que el districte de Salamanca porta el nom del seu impulsor José María de Salamanca i Mayol, amb la plaça del Marquès de Salamanca com a nucli, sens dubte el centre de l'atenció sempre recau davant la bellesa de la Porta d'Alcalá, del parc d'El Retiro o el passeig de Recoletos. El districte de Salamanca és sinònim de luxe on se situen les firmes més conegudes, restaurants exclusius i comerços únics.

MAD39724
9.200.000 €
Pis en venda

Immobles similars Ciutat de Madrid

No és exactament el que busca?

Vegeu propietats similars

Rebre gratuïtament la nostra revista d’empresa de propietats

Insriure's a la nostra llista de correu Insriure's a la nostra llista de correu