MAD44151
700.000 €
Pis en venda
MAD44151
700.000 €
Pis en venda

Pis en excel·lents condicions de 3 dormitoris en venda a Lista, Madrid

  • Dormitoris 3
  • Cambres de bany 2
  • Plànol 132m²

Fantàstic pis de 132 m² amb 3 dormitoris en venda al districte de Salamanca, Madrid.

Característiques principals del

  • Servei de consergeria
  • Ascensor
  • Llum natural
  • Vistes a la ciutat
  • Renovat
  • Exterior
  • Cuina oberta
  • Cuina equipada
  • Calefacció
  • Balcó
  • Aire condicionat
  • Plànol 132m²

El que heu de saber d'aquest pis

Lucas Fox presenta aquest espectacular habitatge exterior al cobejat barri de Fuente del Berro, al distingit districte de Salamanca en procés de reforma amb previsió de lliurament a finals d'agost de 2023.

Aquest pis exterior de 132 m² gaudeix d´una ubicació envejable i una reforma de primera classe i se situa a la segona planta d´una exclusiva finca. Com compta amb orientació est, es beneficia de lluminositat abundant. És un habitatge elegant i còmode, perfecte per a una família.

En accedir-hi, ens trobem amb un passadís que ens condueix a l'ampli saló, perfecte per relaxar-te i gaudir de moments amb familiars i amics, mentre que el balcó ens ofereix un espai per contemplar les vistes panoràmiques a l'icònic parc de Fuente del Berro. La cuina moderna i funcional es presenta completament equipada amb els darrers electrodomèstics i acabats d'alta qualitat.

El pis compta amb tres dormitoris dobles, cadascun dissenyat per oferir un ambient acollidor i relaxant. El dormitori principal gaudeix del seu bany privat, un toc de luxe que afegeix un nivell addicional de privadesa i comoditat. En total, l'habitatge compta amb dos banys complets i un lavabo, tots impecables en disseny i funcionalitat.

Entre els acabats, ofereix calefacció central que garanteix una temperatura òptima durant els mesos més freds. A més, la finca compta amb ascensor i el porter físic, per a més seguretat i la confort.

Aquest habitatge és una oportunitat d'adquirir un pis a una de les zones més prestigioses de Madrid. Poseu-vos en contacte amb nosaltres per a més informació o concertar una visita. Actualment, l'habitatge es troba en obres i les fotos corresponen a un projecte similar.

Pis en venda
MAD44151 Pis en venda

Extres

  • Porter físic
  • Ascensor
  • Excel·lents acabats
  • Cuina equipada
  • Pis moblat

Distribució del pis

  • Saló-menjador
  • Cuina
  • 3 dormitoris
  • 2 banys

Lista, Madrid: Ubicació y localitzaciò de este pis en Lista, Madrid

El barri de Fuente del Berro al prestigiós districte de Salamanca a Madrid combina l'elegància històrica amb una moderna vitalitat urbana. Aquest enclavament amb carrers arbrats, bonics edificis i una ubicació estratègica ofereix una experiència única a la capital espanyola.

Font del Berro, conegut pel seu ambient tranquil i sofisticat, és un lloc on les tradicions es barregen amb la contemporaneïtat de manera harmoniosa. Les seves avingudes i places àmplies brinden una sensació d'amplitud i espai i creen un ambient acollidor i relaxat. Les façanes dels edificis, moltes amb detalls arquitectònics únics, afegeixen un toc distintiu a l'estètica del barri.

La proximitat a llocs emblemàtics com l'homònim parc Fuente del Berro proporciona als residents un entorn verd i tranquil on podeu gaudir de passejades relaxants, activitats a l'aire lliure i moments de connexió amb la natura enmig de la ciutat. El parc és un lloc preferit per a aquells que busquen un espai per exercitar-se, socialitzar o simplement relaxar-se sota l'ombra dels arbres.

Pel que fa a les comunitats que treballen a Fuente del Berro, ofereix una barreja diversa de professionals i residents que valoren la qualitat de vida i la comoditat que ofereix aquest barri. Des de joves professionals fins a famílies establertes, Fuente del Berro atrau persones que busquen un equilibri entre la vida urbana i la tranquil·litat.

A més, la ubicació estratègica de Fuente del Berro al districte de Salamanca ofereix accés a una àmplia gamma de serveis i comoditats. Gaudeix de botigues de luxe, restaurants d'alta cuina i diverses opcions culturals properes, mentre que les connexions de transport públic permeten moure's fàcilment per tota la ciutat.

Fuente del Berro és un racó exclusiu al cor de Madrid que uneix la bellesa del seu entorn natural amb la sofisticació urbana.

MAD44151
700.000 €
Pis en venda

Immobles similars Ciutat de Madrid

No és exactament el que busca?

Vegeu propietats similars

Rebre gratuïtament la nostra revista d’empresa de propietats

Insriure's a la nostra llista de correu Insriure's a la nostra llista de correu