
Àtic de 2 dormitoris en venda a Goya, Madrid
- Dormitoris 2
- Cambres de bany 2
- Plànol 113m²
Espectacular àtic amb terrassa i vistes en venda en una setena planta al carrer Jorge Juan, Madrid.
Lucas Fox International Properties presenta en venda aquest àtic amb terrassa en una setena planta en una finca moderna situada al carrer Jorge Juan a Madrid.
L´habitatge compta amb 91 m² construïts, amb una increïble terrassa d´aproximadament 14 m² amb vistes clares i molta llum natural. La distribució d´aquest fabulós àtic consisteix en un rebedor que dóna pas a un passadís distribuïdor amb accés a dos banys complets i la cuina equipada amb electrodomèstics de gamma alta. Al final del passadís podem trobar el saló-menjador de planta oberta amb grans finestrals amb vistes espectaculars. El dormitori principal és al costat del saló i rep abundant llum natural. Per la vivenda, es disposen de claraboies per oferir una lluminositat magnífica.
No dubteu a contactar-nos per a més informació o sol·licitar visites.
S'informa al comprador que, a la Comunitat de Madrid, la compra d'un habitatge comporta un increment del preu entre un 7% i un 11% en concepte d'impostos i despeses addicionals.
Característiques
- Servei de consergeria
- Ascensor
- Sostres alts
- Llum natural
- Aparcament
- Zona chill-out
- Vistes
- Exterior
- Cuina equipada
- Calefacció
- Aire condicionat
- A renovar
- Plànol 113m²
- Superfície construïda 91m²
- Superfície útil 65m²
- Zona comunitària 81m²
Distribució
- Saló-menjador
- Cuina
- 2 dormitoris
- 2 banys
- Terrassa
Ubicació
Aquest pis se situa al barri de Salamanca, en una de les millors zones de Madrid. És a prop de zones comercials als carrers Jorge Juan, Goya i Alcalá, botigues de moda, restaurants i terrasses, un recinte per a esdeveniments esportius i musicals, el Wizink Center, sales de concerts i teatres. El parc del Buen Retiro és a poca distància a peu de 10 minuts. Alhora, hi ha institucions com la Reial Casa de la Moneda als voltants. Finalment, el barri ofereix tota mena de serveis, com hospitals, col·legis, supermercats i farmàcies, entre d'altres.
Immobles similars Ciutat de Madrid
-
Benahavís interior, La Quinta
Àtic de 206m² en venda a Quinta, Costa del Sol
- Dormitoris 2
- Plànol 206m²
- Terrassa 125m²
Badia de Roses / EmpuriabravaÀtic de 179m² en venda a Roses, Costa Brava
- Dormitoris 2
- Plànol 179m²
- Terrassa 115m²
Marbella, Nueva AndalucíaÀtic de 201m² en venda a Nueva Andalucía, Costa del Sol
- Dormitoris 2
- Plànol 201m²
- Terrassa 70m²
Ciutadella de MenorcaÀtic de 119m² en venda a Ciutadella, Menorca
- Dormitoris 3
- Plànol 119m²
- Terrassa 66m²
Rebre gratuïtament la nostra revista d’empresa de propietats
Insriure's a la nostra llista de correu