
Pis en excel·lents condicions de 3 dormitoris en venda a Castellana, Madrid
- Dormitoris 3
- Cambres de bany 4
- Plànol 233m²
Espectacular habitatge en venda en una quarta planta reformada amb qualitats de luxe en edifici clàssic a la cantonada al barri de la Castellana, Madrid
Característiques principals del
- Servei de consergeria
- Ascensor
- Sostres alts
- Propietat d'època
- Llum natural
- Característiques d'època
- Vestidor
- Traster
- Renovat
- Finestres de doble vidre
- Exterior
- Cuina equipada
- Calefacció
- Armaris encastats
- Aire condicionat
- A prop dels col·legis internacionals
- A prop del transport públic
- Plànol 233m²
El que heu de saber d'aquest pis
Lucas Fox Madrid presenta aquest exclusiu habitatge de 233m² a estrenar amb una reforma integral i totalment moblada per un prestigiós interiorista. Està ubicada en una quarta planta d'un edifici clàssic del 1949 a cantonada amb grans finestrals, portal clàssic amb escales, ascensor i porter al barri de Castellana, Madrid.
L'habitatge es troba actualment en obres i la seva distribució encara està a elecció del comprador; podent triar entre 3 o 4 dormitoris ensuite. Un cop reformat, s'oferirà un habitatge de disseny amb mobiliari, tot amb les millors qualitats.
Els seus grans finestrals recullen la sofisticació i l'elegància que tots busquen a la zona més cobejada del barri de Castellana. Totes les estances tenen aire condicionat, calefacció i molta llum natural. Es lliura completament moblat, llest per entrar a viure.
Actualment l'habitatge es troba en obres i les fotos corresponen amb un projecte similar realitzat amb la propietat on es podrà apreciar les qualitats i el disseny modern. No dubteu a contactar-nos per a més informació o per organitzar visites. S'informa al comprador que, a la Comunitat de Madrid, la compra d'un habitatge comporta un increment del preu entre un 7% i un 11% en concepte d'impostos i despeses addicionals.

Extres
- Reforma de luxe
- A estrenar
- Lluminós
- Espaiós
- Calefacció central
- Aire Condicionat per conducte
- Edifici clàssic a la cantonada
Distribució del pis
- Espaiós Saló menjador amb cuina oberta
- Dormitoris ensuite
- Lavabo de Cortesia
Castellana, Madrid: Ubicació y localitzaciò de este pis en Castellana, Madrid
Aquest magnífic habitatge se situa al cor del districte de Salamanca, al barri de Castellana. És una zona eminentment residencial i comercial. Destaca també per les seves façanes senyorials, que converteixen Madrid en una de les capitals més europees quant a arquitectura clàssica i avantguardista. El districte de Salamanca és sens dubte una de les zones residencials més elegants i prestigioses de Madrid i Europa. La finca ocupa un enclavament estratègic: a un pas del carrer Serrano i del passeig de la Castellana, que ofereix una comunicació excel·lent amb la resta de la ciutat. Ofereix a més de tot el comerç de luxe, tots els serveis típics del barri a pocs metres, com ara farmàcies, hospitals i supermercats. Així, podrà realitzar a peu totes les compres necessàries per al dia a dia fent una passejada. El plaer de viure en una zona tranquil·la i confortable, a la millor zona de Madrid.
Immobles similars Ciutat de Madrid
-
Rebre gratuïtament la nostra revista d’empresa de propietats
Insriure's a la nostra llista de correu