MAD40565
899.950 €
Pis en venda
MAD40565
899.950 €
Pis en venda

Pis en excel·lents condicions de 3 dormitoris en venda a Castellana, Madrid

  • Dormitoris 3
  • Cambres de bany 3
  • Plànol 125m²
  • Rendiment 4,67%

Estupenda habitatge de 3 dormitoris en venda amb molt ben situat al barri de Castellana, Madrid

Característiques principals del

  • Servei de consergeria
  • Ascensor
  • Llum natural
  • Finestres de doble vidre
  • Exterior
  • Cuina oberta
  • Cuina equipada
  • Calefacció
  • Armaris encastats
  • Aire condicionat
  • A prop dels col·legis internacionals
  • A prop del transport públic
  • Plànol 125m²

El que heu de saber d'aquest pis

Lucas Fox Madrid presenta aquest magnífic habitatge completament reformat i moblat al barri de Castellana, amb 3 dormitoris i amb un gran potencial de rendibilitat.

En entrar a l'habitatge a l'esquerra, trobem una bonica cuina totalment equipada i oberta a un espaiós i ben decorat saló-menjador. A la dreta del rebedor, es disposen els tres amplis dormitoris amb banys privats.

Aquest habitatge està situat davant de l'IE, per la qual cosa resultaria idoni per a inversors, estudiants de l'MBA o per a renda corporativa. Tenim altres habitatges similars en venda a la mateixa finca. No dubteu a contactar-nos per tenir més informació.

Pis en venda
MAD40565 Pis en venda

Extres

  • Potencial de rendibilitat
  • Reformada
  • Moblada

Distribució del pis

  • Rebedor
  • Cuina
  • Saló
  • Menjador
  • 3 dormitoris
  • 3 banys

Castellana, Madrid: Ubicació y localitzaciò de este pis en Castellana, Madrid

El barri de Salamanca ha estat reconegut com un dels millors llocs per viure a Europa. Els seus carrers estan plens de bonics edificis amb impressionants façanes, un darrere l'altre, i ofereixen una àmplia selecció de botigues de luxe de marques internacionals. Hi ha una gran quantitat de cafeteries i restaurants de moda on es pot gaudir del millor de la gastronomia local i internacional.

Aquesta cobejada zona està situada al cor de Madrid a la dreta de la Castellana i afronta amb el centre financer del país. El famós parc del Retiro és a poca distància a peu, on podeu escapar de l'enrenou de la ciutat i retrobar-vos amb la natura.

Les ambaixades dels Estats Units, Irlanda, Itàlia, Argentina, Xile, etc. es troben a la zona sud de Salamanca, anomenada Castellana. Hi ha diversos museus en aquesta zona del districte de Salamanca, com el Museu Llàtzer Galdià i el Museu d'Arts Públiques. L'IE Business School és a només 10 minuts a peu.

El districte de Salamanca està en alta demanda per part d'inversors internacionals, ja que actualment ofereix una relació qualitat-preu excel·lent combinada amb una qualitat de vida insuperable.

MAD40565
899.950 €
Pis en venda

Immobles similars Ciutat de Madrid

No és exactament el que busca?

Vegeu propietats similars

Rebre gratuïtament la nostra revista d’empresa de propietats

Insriure's a la nostra llista de correu Insriure's a la nostra llista de correu