MAD40034
599.000 €
Pis en venda
MAD40034
599.000 €
Pis en venda

Pis en excel·lents condicions de 2 dormitoris en venda a Justicia, Madrid

  • Dormitoris 2
  • Cambres de bany 2
  • Plànol 88m²

Habitatge completament reformat ia estrenar de 2 dormitoris i 2 banys en venda al prestigiós barri de Justícia. Madrid Centre.

Característiques principals del

  • Ascensor
  • Parquet
  • Llum natural
  • Renovat
  • Finestres de doble vidre
  • Cuina oberta
  • Cuina equipada
  • Calefacció
  • Armaris encastats
  • Aire condicionat
  • Plànol 88m²
  • Superfície construïda 81m²
  • Zona comunitària 88m²

El que heu de saber d'aquest pis

Aquest excel·lent habitatge acabat de reformar ia estrenar es troba a la tercera planta d'una finca clàssica del 1920 amb ascensor i servei de porteria.

El pis compta amb un ampli saló-menjador amb balcó i finestres a un bonic pati de la finca, amb una cuina americana i completament equipada amb electrodomèstics d´alta gamma. La zona de nit es compon de dos dormitoris amb armaris de paret, inclòs el dormitori principal amb el seu bany privat i un segon bany independent.

La calefacció és individual i compta a més amb preinstal·lació d'aire condicionat. Com que és una planta alta i tenint finestres a totes les estances, el pis està dotat de moltíssima llum.

L'habitatge gaudeix d'una ubicació ideal al distingit districte de Justícia, a escassos metres de la plaça Salesas i molt propera a la plaça de la Vila de París, al centre de Madrid, envoltada de comerços, botigues i varietat de restaurants.

No dubteu a posar-vos en contacte amb nosaltres per ampliar informació i sol·licitar visites.

S'informa al comprador que, a la Comunitat de Madrid, la compra d'un habitatge comporta un increment del preu entre un 7% i un 11% en concepte d'impostos i despeses addicionals.

Pis en venda
MAD40034 Pis en venda

Distribució del pis

  • Saló-menjador
  • Cuina americana
  • Dormitori principal amb bany privat
  • Dormitori secundari
  • Segon bany

Justicia, Madrid: Ubicació y localitzaciò de este pis en Justicia, Madrid

Aquest pis se situa a escassos metres de la plaça de Salesas, en una de les zones més exclusives de la capital: Justícia. Es tracta d´una zona que es caracteritza pels seus edificis neoclàssics i als seus carrers podem descobrir boutiques amb interiorismes innovadors, galeries d´art emergents i restaurants i vinoteques exclusius. En concret, s'ubica en un dels carrers principals, envoltada de comerços coneguts com l'edifici La Marca i teatres com el teatre de la Marquina i el d'Infanta Isabel.

MAD40034
599.000 €
Pis en venda

Immobles similars Ciutat de Madrid

No és exactament el que busca?

Vegeu propietats similars

Rebre gratuïtament la nostra revista d’empresa de propietats

Insriure's a la nostra llista de correu Insriure's a la nostra llista de correu