Proprietat Nova
MAD22935
1.450.000 €
Pis en venda
MAD22935
1.450.000 €
Pis en venda

Pis de 3 dormitoris en venda a Justicia, Madrid

  • Dormitoris 3
  • Cambres de bany 3
  • Plànol 191m²

Excel·lent pis dúplex de 184 m² amb 3 dormitoris i 3 banys en venda a la zona de Justícia, Madrid.

Característiques principals del

  • Servei de consergeria
  • Ascensor
  • Renovat
  • Finestres de doble vidre
  • Exterior
  • Cuina equipada
  • Aire condicionat
  • Plànol 191m²

El que heu de saber d'aquest pis

Lucas Fox presenta aquest fantàstic dúplex, reformat amb tres dormitoris i tres banys. El pis se situa en un edifici clàssic i representatiu del 1900 rehabilitat totalment el 2008 i que compta amb ascensor i porter físic al barri de Justícia, a Madrid.

L'habitatge en qüestió se situa a la quarta planta i es presenta completament reformat. Es distribueix en dues plantes. La planta inferior compta amb un saló exterior amb balcó que dóna a un dels carrers principals de la zona, un segon saló-menjador molt lluminós, la cuina totalment equipada, un dormitori i un bany complet. La segona planta disposa del dormitori principal amb bany privat amb jacuzzi, un segon dormitori amb bany privat i una zona d´escala adaptada com a sala d´estar.

L'habitatge compta amb les instal·lacions de fontaneria i electricitat reformades i disposa de calefacció individual de gas natural i aire condicionat per conductes a totes les estances, així com terres de tarima, finestres de climalit, armaris i gran espai d'emmagatzematge. Així mateix, hi ha la possibilitat d'adquirir dues places de garatge, no incloses en el preu, en un edifici confrontant.

L'immoble s'ubica a la zona de Justícia, barri situat entre els famosos barris de Chueca i Malasaña, un enclavament on la tradició i l'avantguarda convergeixen de manera harmoniosa. Els carrers empedrats, els edificis clàssics i les places encantadores ens transporten a l'essència històrica de Madrid, mentre que les seves botigues de disseny, cafeteries modernes i restaurants innovadors són típics del cor d'una metròpoli cosmopolita.

Poseu-vos en contacte amb nosaltres per a més informació i agenda una visita.

Pis en venda
MAD22935 Pis en venda

Extres

  • Exterior
  • Finca clàssica
  • Ascensor
  • Conserge
  • Molt lluminós
  • Aire condicionat per conductes

Distribució del pis

Planta inferior

  • Rebedor
  • Saló-menjador
  • Sala d'estar
  • Cuina equipada
  • Dormitori
  • Bany complet amb banyera

Planta superior

  • Dormitori principal amb bany privat
  • Dormitori juvenil amb bany privat
  • Sala d'estar

Justicia, Madrid: Ubicació y localitzaciò de este pis en Justicia, Madrid

Justícia es troba al cor de Madrid, limitant amb barris emblemàtics com Chueca, Malasaña i Gran Via. Els seus carrers estan plens d'encant, amb edificis d'estil neoclàssic i arquitectura tradicional madrilenya. Una de les característiques principals de la zona és la seva arquitectura única i encantadora. Els seus carrers són plens d'edificis històrics i façanes majestuoses que li donen un encant especial. A més, la presència d´àmplies zones verdes i places pintoresques ofereix un ambient acollidor i agradable. També compta amb excel·lents opcions de transport públic, com estacions de metro properes i diverses línies d'autobús, podràs moure't fàcilment per tota la ciutat i arribar ràpidament a qualsevol lloc que desitgis.

MAD22935
1.450.000 €
Pis en venda

Immobles similars Ciutat de Madrid

No és exactament el que busca?

Vegeu propietats similars

Rebre gratuïtament la nostra revista d’empresa de propietats

Insriure's a la nostra llista de correu Insriure's a la nostra llista de correu